An Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 AR harstikke goed en ik hobbel met je mee. Inmiddels ook alweer dag 17 niet roken. Nu de boel zien te stabiliseren en ik ben drugsvrij. Wat een werk is dat allemaal zeg. Maar goed, wat telt is het resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hé An:heart: goede morgen Goed bezig ook ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Yvon ja ik voel me er erg goed bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Weet iemand iets van Carpe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nee AR , ik ben gisteravond pas laat thuis gekomen en heb de dagdraad in meer dan racetempo doorgewerkt, maar meen dat ik haar/zijn naam niet heb zien staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Laatste berichtje is geweest op 11-10 om 01.19 uur.... Ook een goedemorgen Bor .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik ga werken nu fijne dag allemaal tot later en ik drink niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albert, werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 goedemorgen, fris en fruitig opgestaan, hond uitgelaten en eerste bakkie al op, nu de kids wakker maken en vol gas gaan fijne dag allemaal en ook vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik moet straks met het pensioenfonds bellen, dat wordt dan het 6e gesprek in 4 dagen. Of zij zijn gek of ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goedemorgen, Lekker vrij vandaag maar zal nog zachtjes doen, Leni slaapt nog hoop ik. Ik zit helaas niet op de Caribisch gebied Sha, hoewel de gedachte niet zo vreemd is. Mijn schoonzoon komt van Curaçao dus we zijn er wel eens geweest en zullen er vast nog wel naar toe gaan. De dag gister viel mee, ik ben om half vijf naar huis gegaan, eerder afgehaakt... Met W een klein hapje wezen eten en daarna naar Spaanse les. Toen had ik eerlijk gezegd geen puf meer. Wens iedereen een heel fijne dag... En denk er aan, de zon schijnt altijd al zie je hem soms niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Oke Bor, kon geen berichtje van gisteren bij 'zoeken ' vinden namelijk... Werk ze AR en ook goede morgen Tina... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goedemorgen, vergeet ik helemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hm, had niet door dat we alweer een pagina verder zijn :$ Dus ook voor lien en har een goede morgen.... Har gelukkig geen korte gedwongen vakantie dus En ook ik moet er vandoor.... Fijne dag allemaal.... Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Werk ze AR, Wat ik zo om me heen hoor is het eerder regel dan uitzondering dat het niet meteen duidelijk is met je pensioen, Albertina. Ik hoor soms verhalen die had Kafka niet kunnen verzinnen. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Als het goed ik krijg je ieder jaar een update toegezonden van je pensioenfonds waarin exact staat wat je gaat krijgen als je doorwerkt tot je pensioen, wat je krijgt als je nu zou stoppen, wat je nabestaanden zouden krijgen.... En nu Von.... rennennnnnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Harry, ik word er zo langzaam aan gek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albertina, het is me nu wel duidelijk dat het je heel hoog zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 hahahahaha, An even lekker ongegeneerd mopperen. Ik haal het zo wel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Uiteindelijk komt het altijd wel goed, Albertina Klopt Von voor een pensioen met gegarandeerde uitkering. Heb je een pensioen met gegarandeerde inleg dan ben je afhankelijk van het rendement. En moet je met die zak geld de boer op om een zo goed mogelijk pensioen in te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albertina, volgens mij mag dit wel hoor. Zo, nu ben ik onderweg. Fris, fit en fruitig. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goedemorgen *geeuw* Zucht Leuke Tina! Moet ik onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goeie morgen lieve mensen. Allemaal uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Allemachtig Tina!!. Mn hele beeld van jou moet bijgesteld worden. :D Moggeh allen Ik heb een dagje vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Kijk es aan!! Mijn twee buddy's samen Droge kalkoentjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden