Spring naar bijdragen

Donderdag 13 Oktober.

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albert ;heart:

Dat teruglezen werd bijna een week later, Bol ik denk dat jij wrs wel iets in de smiezen had en ik niet. :D

Ik ben gaan slapen en stond op met het gevoel dat ik het even met mensen gehad had. En dat heeft geduurd tot vandaag. Afgelopen week genoeg gehad aan collegiaal menselijk contact er was gewoon geen ruimte meer voor sociaal contact.

Inderdaad ik moet mensen zeggen dat ik ruimte voor mezelf wil, maar iemand de deur te wijzen die 50 tot 100 km gereden heeft om jou te bezoeken vind ik te ver gaan.

Enerzijds ben ik van de zoete inval en anderzijds niet. Ik duw mezelf liever aan de kant dan dat ik ooit iemand afwijs en ja daar is mijn andere ik het niet altijd mee eens. :D

Consessies nemen is dat denk ik.

Carmen, ik hoop dat je je doel bereikt hebt. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks jij ook Jane en ik ga nu ook slapen morgen met mijn papflesser inmiddels anderhalf jaar naar de dierenarts. Wrs niesziekte, hoop dat het niet chronisch wordt net als een andere kat.

Maf kitten, kon haar ongeënt bij andere kittens zetten, maar bij een enting is ze altijd heel lang ziek. Soms denk ik laat het enten dan maar zitten...........

Maarja heb best veel katten en een virus is snel verspreidt en hardnekkig.

Truste :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...