Carmen Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Het enige nadeel van alleen wonen is dat je naar beneden moet om je kopje thee te zetten als je ziek bent. Andere nadelen kan ik niet noemen, hehe. :-) Even met hondje door de straten, het arme diertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik volg Jeannet en Hannah morgen ga ik me toeleggen op die linken met spellen lijkt me wel erg leuk jullie nog een fijne voortzetting en morgen gezond weer op :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jan en AR, kunnen jullie mooi technisch gaan doen en die plugin maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Carmen, thermosfles meenemen naar boven! Slaap lekker voor zometeen en beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 truste Sha:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Trouwens niet veel verschil als toen ik nog samenwoonde met een vent, die denken vaak ook alleen maar aan hun eigen pleziertjes. Volgende keer wil ik een vrouw. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 KWARTET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Heeeeeeeeeee jullie hebben m'n kwartet verpest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: Shahirede vereiste plugin is niet geinstalleerd Jan?quote> kan je laten installeren door pc, vraagt ie zelf als het goed is. Vaak bovenin je scherm blokkeren of toestaan. Anders hang je (-;;;;;; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: CarmenHet enige nadeel van alleen wonen is dat je naar beneden moet om je kopje thee te zetten als je ziek bent. Andere nadelen kan ik niet noemen, hehe. :-)quote> Nou, je moet het anders ook nog zelf afwassen en da's minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: ShahireHeeeeeeeeeee jullie hebben m'n kwartet verpest!quote> Dat had ik ook met mijn wedstrijdje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 truste Wijffie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik ga nu ook mijn bedje maar in truste allemaal:lips: op naar dag 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Spud:heart: hoe is het? ik ga nu afsluiten want als ik eenmaal met jou begin lig ik er om 2 uur nog niet in en de wekker loopt om 6.45 uur af;) liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 kom me even droog melden voor vandaag, de uitslagen in het ziekenhuis met mijn ouders waren positief dus dat was fijn! vandaag niet echt moeite gehad, ook dat was fijn, nu lekker slapen! Welterrusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albert, je gaat goed!!!!! Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albert ;heart: Dat teruglezen werd bijna een week later, Bol ik denk dat jij wrs wel iets in de smiezen had en ik niet. Ik ben gaan slapen en stond op met het gevoel dat ik het even met mensen gehad had. En dat heeft geduurd tot vandaag. Afgelopen week genoeg gehad aan collegiaal menselijk contact er was gewoon geen ruimte meer voor sociaal contact. Inderdaad ik moet mensen zeggen dat ik ruimte voor mezelf wil, maar iemand de deur te wijzen die 50 tot 100 km gereden heeft om jou te bezoeken vind ik te ver gaan. Enerzijds ben ik van de zoete inval en anderzijds niet. Ik duw mezelf liever aan de kant dan dat ik ooit iemand afwijs en ja daar is mijn andere ik het niet altijd mee eens. Consessies nemen is dat denk ik. Carmen, ik hoop dat je je doel bereikt hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Gaby, fijn dat voelt geruststellend lijkt me. Heb even niet gelezen waarvoor maar klinkt goed. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Albertje anders stuur ik je wel een mail, kan je die lezen op jou tijdstip. En nu een goeie hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Kan iemand mij vertellen hoe ik nu kan zien wie er aanwezig is of niet? Geen lampjes meer en ook geen lijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Spud, als je op home klikt dan zie je wat verder naar beneden op het scherm hoeveel er zijn ingelogd, als je daar op klikt dan zie je wie. Bij mij werkt het lampje overigens wel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Dankjewel Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Links bovenin op alcoholdebaas drukken Spuddeke. kwam alleen truste zeggen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hey Jane, hoe was je dag, nog veel meegemaakt? Volgens mij hou jij je heel recht al heel langggggg! Ik plaag je een beetje want lees dat je wil slapen. Hier nog aan de koffie he! Weltrusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Thanks jij ook Jane en ik ga nu ook slapen morgen met mijn papflesser inmiddels anderhalf jaar naar de dierenarts. Wrs niesziekte, hoop dat het niet chronisch wordt net als een andere kat. Maf kitten, kon haar ongeënt bij andere kittens zetten, maar bij een enting is ze altijd heel lang ziek. Soms denk ik laat het enten dan maar zitten........... Maarja heb best veel katten en een virus is snel verspreidt en hardnekkig. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden