Yvonne Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 *Gaaaaaaaap*, goedemorgen luitjes. Koffie is aan het doorlopen en thee staat te trekken... Moet nog even een beetje wakker worden. Ik heb lekker geslapen en ook lang genoeg, maar gisteren was zo'n drukke dag.... had nog wel een paar uur onder de dekens kunnen doorbrenten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Morgen Yvonne en ook alvast ieder die nog komt, Ik lig nog in bed maar ben al een poosje wakker. Net Pebbles geïnstalleerd, waar Sha het over had. Maar is toch iets anders dan zij bedoelt geloof ik. Vandaag nog vrij, dan 2 dagen werken en dan een midweek naar Centerpaks. Met zoon en zijn gezinnetje en dochter en haar gezinnetje. Heb 3 huisjes naast elkaar gehuurd. Nog 5 minuten dan loopt de wekker af. Ik spring vast in de douche, ben ik W lekker voor. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 hmmm heerlijk Har, paar dagen eruit met de kinderen. Die twee dagen zijn zo voorbij dus... heb over dat Pebbles heen gelezen dus... moet ik toch nog even kijken... Fijne dag alvast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Wat een rust nog hier.... Lijkt wel of iedereen steeds langer blijft slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goeiemorgen Bor.... dur staat een bak lekker sterke koffie voor je klaar hoor... Ik moet naar boven... douchen... Ik kom straks nog wel even om de hoek piepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goedemorgen alemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goedemorgen, Ik ben ook voor meer vroege vogels. Dus luilakken, voortaan om 11 uur naar bed en tussen 6 en 7 melden. Daar wordt je een gelukkig mens van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 nou jaap nog net op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 goedemorgen frummeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goede morgen allemaal, AANVULLEN!!!! DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Luitjes... ik moet er vandoor... Voor iedereen een mooie dag.. maak er wat van Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,AANVULLEN!!!!DAGPACT:Albertigorquote> yvonne werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Dank jullie wel voor het aanvullen en ik hoop op een hele lange lijst tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: borretjeDagpact;AlbertIgorBorretjequote> Lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 goedemorgen, doe weer mee met de dagpact, had het gisteren wel ff lastig, maar niets gedronken!! dus zit nu op 4 dagen droog, ben super trots. Op naar de 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, Denk eraan het is koud buiten brrrrrr. Fijne dag en tot later Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Jij ook een fijne dag Pleuntje, Koud buiten, dus goed in pakken en de mutsen en wanten weer van zolder!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Top Lien! Volhouden nu he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Hebben jullie het al gehoord? Vanaf 2012 moet iedere pup gechipt worden. Das nog eens goed wakker worden hé? Yeeeeeehhhaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 http://king.spelletjes.nl/spel...spellen/scrabble-zing/ Hannah, hier kun je je gratis aanmelden die andere doet het bij mij niet gaat wel op tijd qua spelen dus dat is even wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 hi Yajala, dat was ik zeker van plan!!! moet alleen de gewoontes doorbreken en das best lastig!!! Maar voel me vandaag weer fris en fruitig (al had ik nog wel wat langer in bed willen blijven!!) gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goedemorgen, sorry dat ik zomaar binnenstorm maar anders was ik m'n linkje kwijt ik ga eens even terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: borretjeDagpact; Albert Igor Borretje Lien Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goeie morgen lieve Borrie. Goed hé? Dag 9 al. Bol gaat straks weer werken. Gisterenavond erg gezellig gehad, niet vergeten me af te melden maar had zoiets van ga de pc. niet opstarten alleen voor me af te melden dat doe ik morgenvroeg wel. Dus bij deze. alles is goed gegaan, daar drinken ze niet dus is het een makkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden