Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dank jullie, de zes maanden was wel een weg ha!

Maar vecht nu meer met mijzelf ipv de drank en is effectiever

ben er niet altijd happier door haha

Wel geleerd dat me aanmelden hier en met jullie steun ik heel veel kracht heb gevonden.

Ook om het vol te houden voor anderen, dat het kan.

Zoveel begrip hier, fijn.

• Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ja Jan ik vind het ontzettend knap van je dat je het al zo lang droog houdt. Heb je vandaag al een bos :present: gehad? Volgens mij niet hé? Nou dan is deze bos voor jou. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Geplaatst

Akelei heb je wel eens geprobeerd om tijdens die gedachte, heel hard in gedachte tegen jezelf "Nee"te zeggen? Mij lukte dat wel, dan was de trek even weg. Ja zodra ik er weer aan dacht kwam het wel weer het hoekie om zeuren maar vaak ook was het toch een tijdje weg. Ik dwong mezelf om me op iets anders te richten.

Maar inderdaad aan één biertje heb je niets, das alleen maar jezelf kwellen.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Het is gebeurt hoor, het weekpact is grandioos geslaagd bij mij:D

Morgen word de 14de dag en dat is het afgelopen jaar nog niet gebeurd, trouwens 4 dagen was al te veel

Om dit te vieren plak ik er nog een week aan, doe es ruig kan mij het schelen;)

Geplaatst

Dag allemaal,

Voor de meeste van jullie ben ik vreemd maar zo'n kleine 2 jaar geleden heb ik me hier al eens gemeld (opnieuw aangemeld vandaag bij wie is wie).

Om diverse redenen ben ik afgehaakt, de eerste was een langdurig ziek zijn.

Later, gelukkig weer behoorlijk opgeknapt, ging ik toch weer de fout in en is dit forum bij mij op de achtergrond geraakt. Hier ben ik niet trots op. Zoveel mensen die de moeite namen mij te steunen en die ik "gewoon" liet zitten. Niet fraai!

Nu heb ik me dan toch weer herpakt en ga en blijf ik vol goede moed op het ADB-pad.

De laatste weken heb ik al veel mee gelezen en ja, ik krijg weer dat gevoel van: steun, begrip.

Grote bewondering kreeg ik voor velen van jullie die met toch grote tegenslagen weten vol te houden of zich steeds weer kunnen opladen om het gevecht aan te gaan. Chapeau!

Hoewel onwennig ben ik blij weer terug te zijn.

Geplaatst
Originally posted by: AlbertRemmo
Jan Gefeliciteerd met je 6 maanden, een hele ruk met soms diepte punten maar ook trots.

Petje af voor je hoor.quote>

Dank je AR, je gaat zelf ook heel goed lees ik :present:
Geplaatst

Ja, voor mij zijn er ook nog wel bekende namen zoals: Bolletje, Madelief, Jane, Borretje, Woman, Will en jij Wijfie. Ook Vlaams Meisje was er toen al en Dhendro, nu Dhen en Jopie en volgens mij ook Hannah en Marjo en.........

Dank Wijfie en AR voor jullie welkom. Ik ben in goed gezelschap.

Geplaatst

Akelei en Hannah: dank.

Deze dag is weer voorbij, ik ga naar bed.

Het was een prima dag met prachtig weer en...ik heb een aangeboden glas wijn geweigerd en om thee gevraagd. Het gekke is dat ik thee veel lekkerder vind dan wijn of bier en toch..............................Nu blij natuurlijk.

Dag 9 is een feit.

Geplaatst

Lieve mensen deze dame gaat weer afsluiten. Heb het vandaag weer droog gehouden.

Het valt me wel op dat ik wat meer denk aan drank en ook die kick wil voelen. Heel raar maar goed, morgenvroeg ben ik weer een van de eerste die op het anta en refudraadje m'n berichtje schrijf," hij is weer geslikt ";)

Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer.:sun::lips:

Geplaatst

Lieve Frummers,

Bedankt voor jullie steun.

Effe dichtselte doen dan!?

Rozen verwelken

Maar deze blijft staan

Door al jullie steun

Kan ik er nu weer voor gaan

Janneman

Geplaatst

Ook ik ga afsluiten mensen!

Ik heb een fijne dag gehad.

Vanavond heerlijk uit eten geweest.

Geertje! Welkom terug!!

Jopie, mooi dat je dit zo duidelijk vertaald, daar heb ik veel aan!

En voor alle anderen een dikke pluim!

Ben nu te moe om alles terug te lezen.

Slaap lekker allen! :lips:

Geplaatst

Ik kom ook nog vlug even gedag zeggen, na weer eens een droge dag ;)

Veel werk in de haven deze nacht, dus ik ga het kort houden.

Sayonara frummers, hopelijk komende week wat meer tijd B)

Slaap ze liefje :heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...