Diesel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Will nog 1 ding wat wij altijd gebruiken voor dit soort wondjes is "tea tree oil" of produkten waar dit in verwerkt zit, heeld heel goed en snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 even een vraagje voor de kokkie's onder ons.. ik heb een potje kaneel met de uiterste datum JULI 2011.... Die kan ik toch nog wel gebruiken? kruiden kan je toch wel lang bewaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja hoor Lenie kruiden kun je echt een hele tijd bewaren, als het maar droog blijft. Naarmate kruiden ouder worden, gaat er wel wat van de smaak af maar kaneel heeft toch een hele intense smaak dus zal je er niet veel van merken. Ga je Indiaas koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 nee turks. dank je wel...ik dacht ook al dat je het langer kon bewaren hoor. maar wilde het even zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 mijn ervaring ook hoor lenie heb ooit uit India heel veel kruiden meegenomen en jarenlang gebruikt. En koop ze nu bij mar.winkeltjes, ook in hele groate zakken kost haast niks en gebruik ze best vaak, ook bij geb.aardappels bijv. Ras el hanout heet dat en is een pittig mengsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 het zonnetje schijnt hier weer volop, ik ben het dak al op geweest en heb emmers prut uit de goten geschept. De was wappert zoals op een mooie maandag past en nu is het tijd om lekker de stad in te gaan fietsen. geniet ervan mensen, morgen kan het wel eens regenen weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 thanx Jane...zal eens kijken hier... hebben ze vast wel bij de Turkse Toko he? we hebben hier geen Marok. winkel. ik haal daar overigens ook mijn vlees....veel lekkerder en goedkoper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ja die worstjes he en lamsgehakt, hammie. Diesel is die hond Finch nog gevangen? Ik lees het net pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 hihihi, nee... maar wel lekker lams etc..mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 hahaha, grapjurk. ik had een bout ( van bijna 1 kilo) voor nog geen 5 euro...nou dat vind ik mee vallen. ik eet er 2 dagen van. lekker stoven in de Tajine.... nou ik ga snel beginnen...tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hier nog zo'n hobbykok!! We hebben Turkse en Griekse vrienden, die nemen vaak veel lekkere kruiden en olijven mee. Vandaag word het Hollandse spruitjesschotel ala Madelief. Morgen worden het gevulde paprika's op zn Grieks. We eten graag groenten. Hier is in de wijde omtrek geen Toko te vinden helaas...... Soms rij ik naar de stad, dan sla ik groots in. Zo ik kruip nog even achter mijn naaimachine. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: kirkyEen echte turkse vrouw staat al vanaf s'morgensvroeg in de keuken ! dus ik zou maar opschieten .quote> pfieuw, gelukkig dan maar dat ik niet turks ben.heb hier wel genoeg aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 heb "mijn"receptje op het receptendraadje gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Gaat ie Bor:heart: Hou je taai he! je kan het wel!! De eerste stap heb je al doorstaan,nu deze nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Bor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Je dendert er maar doorheen hoor Bor, dat mag hier!! Hou je sterk he! We gaan niet drinken natuurlijk,daar schiet je niks mee op! Jongens lees Bor eens 14.24 en 14.33. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hoi Borretje, Niwi en Yayala, Ik meld me ook maar weer eens. Hoog tijd. Het ging zo goed... 14 dagen aaneengesloten zonder wijn. Zaterdag ging het mis. Achteraf heb ik het idee dat ik als een kip zonder kop mijn trek achterna ging. Sluit me vandaag bij het dagpact aan. Even zoeken... Gaat het Borretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 hoi primula.... de waakzaamheid liet te wensen over ineens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 dagpact voor vandaag: AR Bor Bol lien akelei Will Jeannet Wijfie Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 sorry Bor...ik heb niet gereageerd, want ik weet ( zelf he?) niet goed wat ik er op moet zeggen. excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ok Bor:heart: Fijn te horen,was m,n zweep al aant poetsen om je een paar flinke kletsen te komen geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Inderdaad Niwi, de waakzaamheid was even ver te zoeken. Was in de tuin bezig en opeens: trek! Nu heb ik dat wel vaker, maar dan denk ik toch eerst even goed na he? Nu niet..... het was ook zulk lekker weer.... Wat een excuus he? Dus gisteren op de blaren zitten..... Was verre van fit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 het zegt al veel dat je een zweep hebt, Yajala:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 idd niwi,pas maar op! Ben genadeloos!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden