lady jane Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 op de juiste plek hoor je dr zeker bij Jopie stille kracht op de achtergrond:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Iedereen lekker aan het eten blijkbaar. In ieder geval erg knap dat mensen met dergelijke dingen naar buiten durven komen. Wij kunnen gelukkig hier met elkaar onze sores delen. Anders zouden wij ook stikken in onze onmacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 @Kirky, sorry en ik hou er over op. @Madelief, begrijpelijk. @Jopie, allereerst mijn deelneming en bewondering van hoe je de dingen aanpakt - zoals het gaande is. Toch- zoals je zelf al aangeeft - verstoppen gaat niet. Veel sterkte in ieder geval de komende dagen - het is ook zeer ingrijpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Originally posted by: jeannet Hoe kan het toch dat de rechters zo coulant zijn hierin? Ik snap het echt niet. Wat kapot gemaakt wordt - komt niet meer goed. quote> Dat komt Jeannet omdat de dader nog steeds gezien word als eigenlijk slachtoffer dus beschermd moet worden. ja het is Godsgeklaagd maar het is nou eenmaal niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 We hebben hier, denk ik, allemaal een rugzak vol bagage. Een elke verschillend. Wat voor de één een onderwerp is waar hij of zij liever niet over praat, kan dat voor de ander een enorme opluchting zijn, datgene juist wel te benoemen. Zelf probeer ik als een onderwerp of een item mij raakt, of juist niet, te respecteren dat een ander daar wel behoefte aan heeft. Lukt ook niet altijd, toch probeer ik het, leven en laten leven. Hoe lastig soms ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 En ik ben niet opeens roomser dan de paus. Ook ik leer, elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie, Mijn oprechte deelneming en ik wens je sterkte. Weet niet precies hoe het allemaal zit, daarvoor lees ik te weinig mee. Maar uit je laatste schrijven merk ik dat je sterk bent. Knap van je en fijn dat je zo met de dingen/feiten om kunt gaan. Kruimel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jop wat ben jij ontzettend gegroeid zeg. Wat een sterk wereldwijfie ben je geworden. Ik maak een hele diepe buiging voor je meid want dat verdien je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hoi allemaal, ik ben thuis hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Albertina, geef me nou geen schot voor open doel! Het Vaticaan, de katholieke kerk ....? Ik zet ook mar ns een muziekje op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 MarQ, als ik jou was zou ik toch nog maar even onder controle blijven bij de Jellinek. Je hebt je hier aangemeld 01-07-2011 bij mij is dat volgende maand 01-11-2011 4 maanden. De illusie dat je dan AL zo`n tijd niet meer drinkt is bij mij slecht bevallen en dan heb ik het over anderhalf jaar. Dit is als steun bedoelt hoor voor je en als waarschuwing voor je zelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hoi AR, volgens mij zit iedereen nieuws te kijken:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie, Dit is heel heftig!!!! Hopelijk kun je je kinderen wel steunen, op welke manier dan ook!!! Veel wijsheid en kalmte toegewenst!!! Knap hoe jij er nu mee omgaat! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie, jopie - wat een toestanden. Wat erg voor jou en je kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 En daar zal dan niet over gesproken worden in de gemeenschap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie: kwetsbare uren maak je mee. Waarom wil je per se gaan? Omdat je kinderen dat graag willen?? Er spreekt opeens wat agressie uit je posting. Of gaan: en slaan mij er uit of de kinderen gaan niet..... Dit is liefdevol bedoeld hoor! Je gaat goed en veel wijsheid bij je afwegingen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie, `t is toch wel heel zwaar wat je nu mee maakt maar van uit mij hart vraag ik je om het te blijven bekijken en ervaren met een helder hoofd, en er te zijn voor jou, je kinderen en kleinkind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 dagpact Albert Primula : gelukt Jeannet Wijfie Gaby Gaby, An en Geert: hoe gaat ie? Ik ga vroeg naar bed. Ben moe Voor allemaal: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie, zwaar en pijnlijk! Het enige wat ik je kan zeggen is, laat het verleden je niet inhalen. Heel veel wijsheid gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Priem, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Originally posted by: jeannetHoi AR, volgens mij zit iedereen nieuws te kijken:-)quote> Ja zat samen met Olle, papegaai, Puck de hond en de twee katten op schoot, het nieuws te kijken. Das een hele onderneming hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Och lieve Jop dat meen je toch niet? Het zijn toch ook zijn kinderen of niet? Ze mogen dat toch niet zo maar beslissen dat kan toch niet. Ik hoop dat je de kracht krijgt om te doen waar je behoefte aan hebt lieverd. Dit is vreselijk voor jou en je kinderen. Wat wordt ik hier boos en verdrietig om zeg bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 even eieren bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Primula, gelukkig heel goed. De knop is echt weer harstikke om. Zo plots, ineens. Welterusten, ik ga ook heerlijk vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden