lady jane Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Madelief even niks te zeggen ff uit zijn buurt blijven misschien en een bak soep straks "hier snert-jong" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepjemet een lekkere kerel hoef je geen sex te hebben hoortoch mupkequote> Dat valt toch ook weer onder sporten?Vanmiddag naar mijn buufje, vriendin, (een vrouw die hier zo'n 6 jaar geleden gewoond heeft vlak na haar scheiding) geweest. Wat is die bang van onweer zeg. maar iets heel fijns gehoord. Er staat hier t.o. een huisje leeg waar ze event. wil komen wonen. Dat zou te gek zijn mensen. Ja je wordt ook een daggie ouder, zij ook en mocht er dan een van ons iets gaan mankeren, kan die ander helpen. Zou erg fijn zijn. Nu woont ze aan de andere kant van het durp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepjemupkeik begrijp jou wel..ik heb natuurlijk een lat relatiequote> Dat was ik vergeten. Dan zit er niks anders op: hoppetee, naar de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Jan, was het maar zo simpel........ Mijn relatie is erg gecompliceerd! Maar ik kan en mag niet alles slikken. Nu is er toch geen zinnig woord met hem te wisselen, dus dat komt morgen. Als het over geduld gaat, en ik zou een cijfer krijgen, verdien ik een 10!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Ha ha Tina, ik denk dat jij er ook wel een weg hebt vrij gemaakt ondertussen.(een pad gelegd naar zijn huis, via de lianen?)quote> Hihi, soms wel.Over het algemeen valt het wel mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjemupkeik begrijp jou wel..ik heb natuurlijk een lat relatiequote> Dat was ik vergeten. Dan zit er niks anders op: hoppetee, naar de sportschool. quote> ik wil af en toe wel eens delen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: jane4en je was op de fiets Tina?quote> Ja Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Met griffel vermoed ik. Ik zou hem inderdaad morgen pas het vuur ad schenen leggen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Madelief, positief blijven denken.Wees blij met je tuin,een balkonnetje was al minder geweest..quote> nou dat balkonnetje kan ook wel eens van pas komen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepjeik wil af en toe wel eens delen hoorquote> Delen??? Nee dank je. Ik heb liever één die helemaal voor mij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjeik wil af en toe wel eens delen hoorquote> Delen??? Nee dank je. Ik heb liever één die helemaal voor mij is. quote> niet voor niks natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 DAGPACT Albert igor irisje Primula: gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hij is zich aan het afreageren op hout. Dat vind ik dan weer gevaarlijk met zo'n kettingzaag. We hebben hout liggen voor jaren, dus hij kan wel even vooruit. Maar ik voel me nu alles behalve vrolijk, terwijl ik dat ondanks mn griepje toch wel was. Het gaat namelijk erg goed met minderen. Ik kan op een open forum niet al te open zijn, helaas. Maar ik voel me nu een afgedankte dweil.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjeik wil af en toe wel eens delen hoorquote> Delen??? Nee dank je. Ik heb liever één die helemaal voor mij is. quote> Mups,niet van dat benauwde hoor,ruim denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjeik wil af en toe wel eens delen hoorquote> Delen??? Nee dank je. Ik heb liever één die helemaal voor mij is. quote> niet voor niks natuurlijkquote> Delen en er ook nog voor moeten betalen? Het mot nie gekker worden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: albertinaMups,niet van dat benauwde hoor,ruim denken.quote> Dit valt me zo van je tegen Tina. Ik ga tv kijken. En een beetje huilen en dat is de schuld van Albertina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 nou MUps wel de lusten niet de lasten die houdt Snoep dan is je toch wel wat waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Zo had ik het nog niet bekeken Jane. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 mupke je bent echt ouderwets hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Madelief, enge taferelen daar bij jou, een kettingzaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goed, ik ga toch tv kijken. En nadenken. Je hoort van me Snoeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: MupkeGoed, ik ga toch tv kijken. En nadenken. Je hoort van me Snoeps. quote> we komen er heus wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ja gelukkig reageerd hij zich af op het hout zagen. Jaren geleden was dat op mij.... Omdat ik kalm blijf gebeurt dat niet meer. Dus ik wacht het af... Inmiddels is het bijna donker buiten. Zijn eten staat te sudderen. Verder ga ik niet in discussie vanavond. Hij is iemand van hoge hoogten en diepe dalen. Nu probeer ik de rechte lijn te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 madelief gewoon negeren is het beste maar denk dat jij dat zelf wel weet,hoe je het beste met hem om kan gaan nu maar veel sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepjemadeliefgewoon negeren is het bestemaar denk dat jij dat zelf wel weet,hoe je het beste met hem om kan gaan numaar veel sterkte:present:quote> Dank je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden