Spring naar bijdragen

Donderdag 20 oktober


Jaap

Aanbevolen berichten

Nog even en mijn eerste jaar zonder alcohol zit erop. Nu klinkt het alsof ik het zwaar heb en meteen weer aan de boemel ga nu ik het doel wat ik mezelf gesteld had gehaald heb:o

Maar nee, zo bedoel ik het dus niet. Ik ben blij dat het me gelukt is, maar ik ga ook gewoon weer verder, iedere dag weer eentje erbij.

Ik ben blij me niet meer schuldig te hoeven te voelen en trots ook dat ik deze belofte aan mezelf wel waargemaakt heb in tegenstelling tot die vele beloftes die ik eerder had gebroken. Nog efkes en de vlag mag uit;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jan, ik heb er met walging naar gekeken, een paar dagen geleden al.

Onvoorstelbaar!

Maar een mensenleven(tje) is daar niet zo belangrijk lijkt het wel!

Will, ik zag je voorbij sjezen!! hihi! Zoef zoef! Weg!

Nou, ik was kalm vanochtend, tot ik gebeld werd door het ziekenhuis, mevr. heeft u al bloed laten prikken? Ik; nee moet dat dan? Zij, ja dat moet omdat u maandag tijdens de scan contrastvloeistof krijgt toegediend. Ik; oh daar heeft niemand me iets van verteld!

Waar word ik dan op gecontroleerd?

Zij; op je nierfuncties.....

Als minderaar, vraag ik me af, zou dit wel goed komen??

Ala minuut schoot ik in de stress.

De vrouw die bloed afnam vroeg, heeft u het koud?

U trilt helemaal!

Ik; nee ik ben alleen maar bloednerveus!

Dus Madelief heeft vandaag een slechte start vwb alco gemaakt....

En het ging juist zooooo goed!!!

Wat een sufferd ben ik toch! :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: ekstertje
Nog even en mijn eerste jaar zonder alcohol zit erop. Nu klinkt het alsof ik het zwaar heb en meteen weer aan de boemel ga nu ik het doel wat ik mezelf gesteld had gehaald heb:o
Maar nee, zo bedoel ik het dus niet. Ik ben blij dat het me gelukt is, maar ik ga ook gewoon weer verder, iedere dag weer eentje erbij.
Ik ben blij me niet meer schuldig te hoeven te voelen en trots ook dat ik deze belofte aan mezelf wel waargemaakt heb in tegenstelling tot die vele beloftes die ik eerder had gebroken. Nog efkes en de vlag mag uit;)quote>


Ekstertje, zangvogel die onheil kan voorspellen lees ik op internet.

Heel krachtig, doorzettingvermogen, kan jezelf op andere gedachten brengen, leeft bij de dag, zingt weer zoals het gebekt is! Je bent een veelbelovende vogel, die uitvliegt uit alci nest.
Verzin een symbool, om naar te kijken of koop een sieraad voor november, je jaardate.
Blijf jezelf zo herinneren aan je crash en de kracht in jou tot je geweldige prestatie nu.

Keep the engine running, fly.......sky high!

.............................................................................. :present::sun::heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wordt zo'n beetje gillend gek hier, zo'n vrije dag is niets voor mij, heb filmpje gekeken, en verder niets, ik moet echt leren mijn dagen in te gaan delen, als ik vrij heb, zie nu al op tegen de kerstvakantie, alhoewel ik mezelf heb toegezegd om met kerst te ''mogen'' drinken, want dat vindt ik echt de vervelendste en eenzaamste dagen van het jaar, ben sowieso geen december fan, elk jaar probeer ik iets te regelen, maar loopt steeds fout, daar wil ik dus ook iets aan gaan doen, dingen beter kunnen regelen, ga zo naar de sportschool , trainen en dan daarna de sauna in, morgenvroeg heb ik cursus, dus vandaag hou ik het weer droog.

Weet nog wel dat ze bij de AA zeiden; je krijgt meer tijd, en idd, maar ik kan er zo weinig mee, en toen ik nog dronk, voelde ik me niet eenzaam, dus dat is een nadeel van stoppen voor mij, maar weegt niet op tegen de voordelen natuurlijk, maar moet iets bedenken, maar wat????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...