ekstertje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Nog even en mijn eerste jaar zonder alcohol zit erop. Nu klinkt het alsof ik het zwaar heb en meteen weer aan de boemel ga nu ik het doel wat ik mezelf gesteld had gehaald heb:o Maar nee, zo bedoel ik het dus niet. Ik ben blij dat het me gelukt is, maar ik ga ook gewoon weer verder, iedere dag weer eentje erbij. Ik ben blij me niet meer schuldig te hoeven te voelen en trots ook dat ik deze belofte aan mezelf wel waargemaakt heb in tegenstelling tot die vele beloftes die ik eerder had gebroken. Nog efkes en de vlag mag uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jan, ik heb er met walging naar gekeken, een paar dagen geleden al. Onvoorstelbaar! Maar een mensenleven(tje) is daar niet zo belangrijk lijkt het wel! Will, ik zag je voorbij sjezen!! hihi! Zoef zoef! Weg! Nou, ik was kalm vanochtend, tot ik gebeld werd door het ziekenhuis, mevr. heeft u al bloed laten prikken? Ik; nee moet dat dan? Zij, ja dat moet omdat u maandag tijdens de scan contrastvloeistof krijgt toegediend. Ik; oh daar heeft niemand me iets van verteld! Waar word ik dan op gecontroleerd? Zij; op je nierfuncties..... Als minderaar, vraag ik me af, zou dit wel goed komen?? Ala minuut schoot ik in de stress. De vrouw die bloed afnam vroeg, heeft u het koud? U trilt helemaal! Ik; nee ik ben alleen maar bloednerveus! Dus Madelief heeft vandaag een slechte start vwb alco gemaakt.... En het ging juist zooooo goed!!! Wat een sufferd ben ik toch! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: jan1000Filmpje. meisje in china overreden en omstanders lopen door, niet geschikt voor gevoelige mensenhttp://www.youtube.com/watch?f...embedded&v=27jsHpg3egAOngelooflijk!quote> Filmpje lijkt mij behoorlijk nep .quote> Is bij paul en witteman aan de orde geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: ekstertjeNog even en mijn eerste jaar zonder alcohol zit erop. Nu klinkt het alsof ik het zwaar heb en meteen weer aan de boemel ga nu ik het doel wat ik mezelf gesteld had gehaald heb:oMaar nee, zo bedoel ik het dus niet. Ik ben blij dat het me gelukt is, maar ik ga ook gewoon weer verder, iedere dag weer eentje erbij.Ik ben blij me niet meer schuldig te hoeven te voelen en trots ook dat ik deze belofte aan mezelf wel waargemaakt heb in tegenstelling tot die vele beloftes die ik eerder had gebroken. Nog efkes en de vlag mag uit;)quote> Ekstertje, zangvogel die onheil kan voorspellen lees ik op internet. Heel krachtig, doorzettingvermogen, kan jezelf op andere gedachten brengen, leeft bij de dag, zingt weer zoals het gebekt is! Je bent een veelbelovende vogel, die uitvliegt uit alci nest. Verzin een symbool, om naar te kijken of koop een sieraad voor november, je jaardate.Blijf jezelf zo herinneren aan je crash en de kracht in jou tot je geweldige prestatie nu.Keep the engine running, fly.......sky high! .............................................................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Bedankt Jan! Het mooie van de ekster is ook dat ik ze dagelijks zie en dat helpt me:) Enne...het sierraad is 4 dagen geleden al gekocht (ja, je bent een ekster of je bent het niet;)) en over 2 weken klaar. Jij ook veel kracht voor op je pad:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Kirky, kijk op internet en zie de wereldwijde walging over dit gebeuren. Ik wou dat je gelijk had, echter vrees van niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: ekstertjehet sierraad is 4 dagen geleden al gekocht (ja, je bent een ekster of je bent het niet;)) en over 2 weken klaar.;quote> Ha, inderdaad dan. Goed zo! Over twee weken?? Zal op maat zijn dan, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoi Jan, ik werd er gewoon misselijk van en hoop echt dat kirky gelijk heeft en dat dit nep is, alles draait vanbinnen seg :Disgust; Hoi eks, cava ?? Liefje toch , hoop dat alles okay met je is ?? Gewoon controle ?? Borrie, VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoe is het met ons borrie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Oesje borrie, veel beterschap dan. Nog beter is niet ziek zijn en toch niet drinken hé ? Kirky, mag het kinderchampagne zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoe nu verder? :huh::huh::huh::huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Geweldig, het zal vast. De hele bevolking heeft wapens. Een ongeregelde bende is het. Egypte, ook zo'n prachtig iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Oeps, ff klanten gehad hierre. Ik kruip even onder de wol, want de nacht staat voor de deur Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 *wie wordt de echte opvolger van Kaddafi .* Misschien een zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jopie is in Looooooooooooooveeee Ik heb niet teruggelezen..moi is lui! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 zeg astemblief!! Moet dat nu echt van die bloederige foto's hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 ik ga niet kijken naar die filmpjes en foto s want dan blijft het weer dagen door me hoofd spoken van mijn hoef dit ook niet hier hoor,wat heeft dat nou voor nut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hey snoepje En ik moet er weer vandoor . Naar huis en opruimen want de leiding van de jeugdbeweging komt langs. Pfff en ik haat opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeHey snoepje En ik moet er weer vandoor . Naar huis en opruimen want de leiding van de jeugdbeweging komt langs.Pfff en ik haat opruimen quote> heb medelijden met jou hoor,kom jewel even helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Het leven gaat inderdaad gewoon door Kirky maar daarom hoef ik nog niet het nieuws van de dag te "zien" op zulks een manier. Net als dat filmpje over het meisje dat er wordt overreden. Is teveel van het goede voor mijn part. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Oh da is lief van je Snoepje Haast je dan al maar...ze zijn er om 20u..en het is grote rommel thuis. Nu vlug naar de winkel en naar huis Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 ik wordt zo'n beetje gillend gek hier, zo'n vrije dag is niets voor mij, heb filmpje gekeken, en verder niets, ik moet echt leren mijn dagen in te gaan delen, als ik vrij heb, zie nu al op tegen de kerstvakantie, alhoewel ik mezelf heb toegezegd om met kerst te ''mogen'' drinken, want dat vindt ik echt de vervelendste en eenzaamste dagen van het jaar, ben sowieso geen december fan, elk jaar probeer ik iets te regelen, maar loopt steeds fout, daar wil ik dus ook iets aan gaan doen, dingen beter kunnen regelen, ga zo naar de sportschool , trainen en dan daarna de sauna in, morgenvroeg heb ik cursus, dus vandaag hou ik het weer droog. Weet nog wel dat ze bij de AA zeiden; je krijgt meer tijd, en idd, maar ik kan er zo weinig mee, en toen ik nog dronk, voelde ik me niet eenzaam, dus dat is een nadeel van stoppen voor mij, maar weegt niet op tegen de voordelen natuurlijk, maar moet iets bedenken, maar wat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 sorry hoor, ff klagen hier Goedemiddag allen, schijnt dat Khadaffi dood is.... en ik maak me druk omdat ik vrij ben,moet niet gekker worden, had m'n huis weleens mogen poetsen, maar nergens zin in hoop dat jullie allemaal wel een fijne dag hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Knap hoor Dinah!!! ik heb dat ook, steeds meer nodig, steeds vroeger op de dag etc... en het helpt maar even tegen die angst en deprie gevoelens, sterker nog, ik denk dat drank die gevoelens uiteindelijk zelfs versterkt! kip/ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden