igor Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 zo yvonne even opschuiven want ik moet ook douchen. ik moet zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Nog vlug voor vertrek: vandaag wordt dag 14!! Ik weet niet of ik tijdens onze vakantie vaak zal kunnen internetten, ik zie wel. We trekken wat rond met de caravan dus we zien wel. Ga goed allemaal, tot over 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jop:sun: Borrie:heart: Geert heel veel plezier meis. Snotterdesnotter. En al een 3 weken last van vastzittende hoest en heb uiteindelijk maar eens wat tabletjes gekocht, ja en dan komt het wel los zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Goodmorning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Gut morninkjes Janneman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Goedemorgen Lieve Frummels!! Ik heb geslapen als een roosje! En ook erg lang! Oke, wel met een tabletje, maar dat mag voor even van de HA. Als ik zo gespannen ben kom ik niet in slaap. Jopie Zo mooi zoals jij je gevoel kunt omschrijven! Ik heb enorme bewondering voor je! Petje af! Toch veel sterkte toegewenst deze dagen. Ik duik even mn bad in. Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, lekker geslapen, nu eerst koffie en evan bijlezen! ps nuchter wakker worden met een zonnetje erbij hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 goeiemorgen mensen:rose: en eentje extra voor Gabs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ben weg lieve kanjers, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 goeienmorgen allemaal fris buiten..maar wel lekker vanmiddag een echo van mijn hart laten maken en krijg een 24 uurs kastje om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDagpact:AlbertigorPrimula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie, wat vindt ik het toch fijn om je te lezen, en ik wil je heel veel sterkte wensen deze dagen Snoep, succes met de echo, is dat controle of....? Jane bedankt voor het zonnetje, jij ook wat? :rose: ik ga nu naar school, heb er zin in! Straks ook maar eens mijn oom bellen of die me wellicht vanmiddag alvast even kan helpen, met de eerste schuttingen achter omzetten, en vanavond heb ik een etentje van mijn werk, dus ik denk dat het wel moet gaan lukken vandaag zonder drank. Allemaal een hele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: GabySnoep, succes met de echo, is dat controle of....? is gewoon om te kijken of er naast die hartritmestoornissen niks anders aan de hand isfijne dag op school:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hier schijnt ie ook Gabs en ik hoop voor iedereen vandaag An:rose: Jopie:rose: mooi hoe zich joouw pad je de weg wijst en je kinderen erop mee mogen lopen. Ik ervaar hier hetzelfde met dochter en ben ontroerd en dankbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie, mooi zoals je het beschrijft, lijkt haast poetisch! Terwijl daarachter veel zit!! Kids kunnen bij wijze van... overnight volwassen worden met zoiets. Dan is je eigen rol effe zoek lijkt me. Geert, going stronggggg. Dag 14! Het is koud, maar wordt warm beleefd doordat de zon schijnt, effe over nadenken hier ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Bol meis, hoe gaan de paintings? ik zou ook een soort Jan Cremer of appel schilderij maken, weet je met veel kleuren, dus impressionalistisch! Is mooi ook. Jij hebt echt een drive en talent vind ik. Doe je het al lang dat schilderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: Primula Originally posted by: AlbertRemmoDagpact:AlbertigorPrimulaJan (1000, maar zie 53 etc niet dus gewoon Jan)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jeemig Jopie, Ik kan er niks aan doen, maar ik krijg gewoon tranen in mn ogen van wat je hebt geschreven. Zoveel ellende achter de rug, en dan die opmerking van je moeder. Je mag met recht trots zijn, op hoever je nu gekomen bent pff petje af:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 heee Akelei, hoe is t, hoe is t, hoe is t, vertel, vertel, vertel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Frummels! Ik ben er even vandoor! Weekend boodschappen halen. Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Goedemorgen deze morgen, Het zonnetje schijnt! Heerlijk. Jopie, wat mooi van je kinderen, zij proberen er een leuk en mooie dag van te maken - alles geregeld voor morgen. Aandoenlijk en prachtig! Je moeder gesproken en dat laatste, al die agressie die je mee hebt gemaakt maakt diepe indruk. Gelukkig is het allemaal voorbij en is er vandaag! Een mooie dag gewenst. Jij hebt zoveel kracht, ongelofelijk. Liefs van Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 En dan nu...de dagpact: Albert:rose: Igor:light: Primula:present: Jan:musicnote: Jeannet:) Ns kijken hoe dat uitpakt met de emoticons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Toine hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden