Madelief Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Er moet me iets van het hart..... Zien de meesten hier niet dat er een heleboel mensen niet meer op dit draadje komen??????? Het gaat steken. Er is een kliek die met enkele steekwoorden elkaar schijnen te begrijpen. Nu is dat voor mij verder geen probleem, maar de nieuwkomers vinden dit dus wel een reden om maar weer af te haken. Dat is toch niet de bedoeling? Er word nauwelijks gereageerd op de nieuwkomers. Dat ervaar ik zelf ook wel eens, maar ik lig er niet wakker van. Ik leer van de oudgedienden zeg maar. Daarom ben ik hier ook. Misschien iets om over na te denken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ja hoor, dat zie en merk ik wel madelief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Kate inderdaad geniet er maar van meis. Een mens is nooit te oud om na te gaan denken, misschien heeft je moeder dat ook gegaan. Ik vind het een heel mooi gebaar. Made ja ik wil er eigenlijk niet zo op in gaan hoor maar een ding wil ik wel zeggen, ik doe m'n uiterste best om op heel veel mensen te reageren maar het lukt niet om dat op iedereen te doen, dat gaat gewoon niet. Ja en de nieuwkomers moeten ook wat meer schreeuwen zeg maar, als ze het gevoel hebben niet gehoord te worden. Soms worden dingen gewoon niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ik vind het een beetje eng om hierop te reageren Madelief, maar ik voel me als nieuweling wel welkom hier. Of is het na een tijdje dat er geen reacties meer komen? Dan weet ik dat maar vast Heb de wijsheid niet bepaald in pacht,dus doe nu een stap opzij om anderen te laten reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Oh ja: bedankt Albert Remco! Hoi Bolletje! Misschien tot later op de avond allen, in ieder geval bedankt voor alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Bol, ik wijs niet met een vingertje. Het is in het algemeen bedoeld. Ik weet dat jij altijd zoveel als je kunt feedback geeft. Cha, geen stap terug of opzij doen! We mogen er allemaal zijn!! Jij ook! Ook ik reageer niet op iedereen, simpel om een aantal dingen; Of het gaat nergens over. Of ik ben aan het werk, dus heb ik het niet gelezen. Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk terug te lezen. Maar wat gisteren is geschreven, kan vandaag zomaar weer anders zijn. Dus soms hol ik ook achter het paard aan. Zo krijg ik visite, dus ik kan niet terug reageren. Maar ik zal dat wel doen, of vanavond of morgenochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Kate , ik ben blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Madelief, heb je daar misschien vaker last van, je niet gehoord voelen? Niet rot bedoeld hoor, maar je begon er voorheen ook al eens over. Misschien valt het allemaal nog wel mee. Hoe is het verder met je?? Ik zit trouwens alleen te koekeloeren en voel me alles behalve happy. En ik heb er nog eens zelf voor gekozen, dus ik blijf maar hier hangen vanavond. De bedoeling is dat ik echt eens los kom van de drank en ik ben bang dat dit wel heel lang gaat duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Mn filmpje is binnen....de eerste uncut versie, dus nog niet de officiele videoclip...voor liefhebbers, stuur me een pebeee.... Verder is mn compu kadoek dus stoeien met mn Androit telefoon, zwaar irritant. Dus geen hele verhalen van mij Wel warme groetjes xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefEr moet me iets van het hart.....Zien de meesten hier niet dat er een heleboel mensen niet meer op dit draadje komen???????Het gaat steken.Er is een kliek die met enkele steekwoorden elkaar schijnen te begrijpen.Nu is dat voor mij verder geen probleem, maar de nieuwkomers vinden dit dus wel een reden om maar weer af te haken.Dat is toch niet de bedoeling?Er word nauwelijks gereageerd op de nieuwkomers.Dat ervaar ik zelf ook wel eens, maar ik lig er niet wakker van.Ik leer van de oudgedienden zeg maar.Daarom ben ik hier ook.Misschien iets om over na te denken??quote> Madelief, over wie heb je het dan als je het over een kliek hebt? Het woord 'kliek' is zo onaardig... en ja, als je hier al jaaaren post, dan heb je bij sommige frummers aan een half woord genoeg denk ik. En wie zijn die heleboel mensen die hier niet meer komen op het draadje? En niet reageren op.... ?Komen ze hier niet meer omdat ze zich niet gehoord voelen of zou daar ook een heel andere reden voor kunnen zijn? Natuurlijk wordt er niet op alles gereageerd, maar dat geldt ook voor oudgedienden, met zoveel mensen die in- en uitlopen kan dat ook niet anders. Sorry, maar ik vind jouw bericht gewoon heel en heel negatief. En begrijp ook eigenlijk niet waarom je dat nu opeens zo neerzet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Mn filmpje is binnen....de eerste uncut versie, dus nog niet de officiele videoclip...voor liefhebbers, stuur me een pebeee.... Verder is mn compu kadoek dus stoeien met mn Androit telefoon, zwaar irritant. Dus geen hele verhalen van mij Wel warme groetjes xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefEr moet me iets van het hart.....Zien de meesten hier niet dat er een heleboel mensen niet meer op dit draadje komen???????Het gaat steken.Er is een kliek die met enkele steekwoorden elkaar schijnen te begrijpen.Nu is dat voor mij verder geen probleem, maar de nieuwkomers vinden dit dus wel een reden om maar weer af te haken.Dat is toch niet de bedoeling?Er word nauwelijks gereageerd op de nieuwkomers.Dat ervaar ik zelf ook wel eens, maar ik lig er niet wakker van.Ik leer van de oudgedienden zeg maar.Daarom ben ik hier ook.Misschien iets om over na te denken??quote> Ik was niet van plan om eigenlijk op de draad te komendaar heb ik zo mijn eigen redenen voor...maar gezien jouw posting Madelief kan ik niet anders dan toch even reagerendat is Sha...ja, hier wil ik toch even op reageren naar jou toe en niet vanwege het feit dat je het benoemd hoor...maar om het gegeven wat je hebt neer gezet!als 1e kwam in me op: wie mis je van de nieuwkomers? (sommigen verdwijnen omdat ze hier niet vinden wat ze zoeken, schrijven ze zelf ook vaak)als 2e: hoezo wordt er niet gereageerd op nieuwkomers (zie alle 'wie is wie')als 3e: wat bedoel je met steekwoorden? (onderonsjes tussen mensen? doe ik ook met mijn maatjes)als 4e: je ervaart het zelf ook weleens. (dat er niet op je gereageerd wordt? heb ik ook, en meer mensen weet ik)Mee eens dat je posting misschien iets is om over na te denkenkijkend naar mijn eigen gedrag: ja inderdaad terug houdend momenteelik heb mijn portie wel gehad de afgelopen periodemensen die zich voordoen 'als' en dan iemand hier gaan aanvallen waarvan ik denk: pardon!!!uiteindelijk nog me best doen om iemand te begrijpen, iemand toch erbij te betrekken...een hoop energie erin omdat ik graag zou willen dat iemand het goede van zichzelf zag...alle moeite voor niets...jammer voor de persoon zelf....het leven had mooier voor haar/hem kunnen zijn...uit mijn eigen boosheid (?) of 'het niet gelukt zijn' mijn postings weggehaaldtactive erboven op...je riskeert een banik was niet eens lelijk geweest, geen lelijke woorden...misschien had ik mijn postings niet weg moeten halenach, what ever..ik had toen wel mijn best gedaanbeginnen over steeds dezelfde personen die het hier niet altijd even gezellig hebben gemaakt...ja, mijn stekels gaan dan onbewust een beetje omhoog staan als 'nieuwe' mensen daar meteen over gaan beginnenik wil dat niet maar het gebeurd....zelfbescherming, ik trek me dingen aan.whowww.......ik wilde hier niet komen, wat een mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Crisis..........meteen tig bladzijdes verder..........ukkie duckie even bijlezen dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Owowow... Woman, via je mobiel is inderdaad niet leuk, om het netjes te zeggen.. :$ Maar ben wel benieuwd naar je clip, wat moet dat leuk zijn voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 lach me rot...Woman heeft het al 3x geplaatst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Gaat lekker, kan geen pebees beantwoorden. Zet het omgekeerd hier neer haal ik het straks weg....anders moeten jullie maar even ondetling regelen.... --- Intypen bij zoeken op you tube.... Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Lenielach me rot...Woman heeft het al 3x geplaatst?quote> Hihihih heeft vast met haar mobieltje te maken Lenie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: womanMn filmpje is binnen....de eerste uncut versie, dus nog niet de officiele videoclip...voor liefhebbers, stuur me een pebeee....Verder is mn compu kadoek dus stoeien met mn Androit telefoon, zwaar irritant. Dus geen hele verhalen van mijWel warme groetjes xxxquote> Gefeliciteerd Woman ToppieTop!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: Lenielach me rot...Woman heeft het al 3x geplaatst?quote> Hihihih heeft vast met haar mobieltje te maken Lenie..quote> ja:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 KUS!!!!! deus woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Heb de ruwe versie net zitten bekijken Woman... heeel mooi, dikke pluim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Haal de link weg, lenie Ik haal zelf zo ook mn gegevend weg. Ik zet het niet voor nix omgekeerd neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 what the.......??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden