fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ff binnenwippen. Dochter gaat nog effe iets eten en dan naar de winkel. Later op de dag is ze weer weg . Mama moet echt één of andere invulling vinden. Ach ik ga misschien maar ff langs vriendinnetje dan. Daar wat hangen in de zetel. Wat gaat heel moeilijk worden allemaal An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Fleur, ja ik zit lekker een filmpje te kijken. Ach soms overvalt het je allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Dat is zo waar An. Het is een merde...die verslavingen. Plots die stomme stuiptrekkingen Maar we laten er ons niet door doen! No no no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Bedankt voor jullie lieve woorden frummers nu de ''schutting'' staat, onwijs lelijk ding,maar de echte moet nog komen, maar wat een verschil al ik heb weer een tuin!!!! voelde me zeer ongemakkelijk, maar eigenlij hoefde dat niet eens want de buren waren niet eens thuis wow..... ondanks de lelijke scheiding nu, is het al zoveel beter, ik heb mijn grond terug, ben best heel blij, heb wel vreselijke zin in bier nu, om me te belonen maar dat gaan we niet doen, ik moet nog even rustig van binnen zien te worden, want voel me nog niet echt op mijn gemak in mijn tuin, benieuwd wat buurman doet als ie thuiskomt? Nu ja, politie is op de hoogte, en als ie deze schutting sloopt, is het niet zo erg, als dat er al een nieuwe had gestaan zo weer een punt afgevinkt! en wat een prachtig weer allemaal fijne dag en veel Sterkte voor hen die het nodig hebben Liefs Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Zolang de uitkomst niet drinken is = alles bonne pour moi Ik ben naar de winkel Hou jullie sterk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Is toch normaal lieve Jopie Your soul would not have a rainbow, if you your eyes had no tears Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Jopie, bad day voor jou, lijkt me zo. Vertrouwen hebben in jezelf. Vertrouwen in jezelf hebben, denkstof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hoi, mensen. Hoe vergaat 't u allen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 @Borretje, Neen lieverd, 'k was daadwerk'lijk abscent al die tijd. Vrij weinig g'daan in de tusentijd. Wat (on)vrijwilligers werk, maar dan hebben we 't ook wel g'had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hé Kirky! And're avatar/icon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hoe duur kan een stofzuigzak zijn? Bananas! Snoepje Terug van de winkel. Nootjes, chocolade, fruit en koek. Hmmm....iets te veel rommel lijkt me. Tja, het zij zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Boodschappen gedaan, teveel gehaald. Chocolade, stroopwafels, speculaas croissants, stokbrood, aardbeien, druiven, chips, nootjes, Huzarensalade etc. Nog mee eters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 middag mensen!!! even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ja he! T'is wat. Van alles af en toe een beetje haha. En toch ook afvallen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Jan, ik wil wel ff langskomen zeg. Wat een heerlijkheden allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 vandaag de huiskamer omgegooid... dwz de bank voor de kachel weg gehaald. in "winterstand" zeg maar ik ren zo ook nog naar de winkel...Gel vergeten voor de mannen en ik heb wel trek in een chipje vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: NienGoeie morgen lieve frummers,Denk meld me hier weer eens. Het gaat super goed. Ruim 2 maanden niet gedronken!Up and counting.Fijn weekend allemaal. Liefs nienquote> ik ben trots op je meis....nog lekker in het zwembad en sauna gelegen/ gezeten vanmorgen?nog effies meis... lekker genieten van je welverdiende vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Gabywow..... ondanks de lelijke scheiding nu, is het al zoveel beter, ik heb mijn grond terug, ben best heel blij, heb wel vreselijke zin in bier nu, om me te belonen ik zou voor mezelf dat bier eerder zien als straf,en niet als beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goedemiddag Bolletje: toen ik vanmiddag op de prov.weg reed op weg naar de boodschappenwinkel, zag ik een stukje voor me remlichten op een plek waar je dat niet verwacht. Dus ik op mijn hoede en wat bleek: er lag een aangereden reiger midden op het wegdek, achterkant zag er niet best uit, maar hij zat rechtop met zijn kop omhoog en de snavel bewoog. Ik schrok en wist niet wat te doen, week uit naar de busbaan en stopte daar om na te denken en te zien wat andere automobilisten zouden doen. Het is een heel drukke weg, maar iedereen reed er links of rechts omheen. Ik ben geen held met gewonde vogels, vind ze eng en ben dus ook maar doorgereden,maar schaamde me diep. Dat niemand ook stopte om samen dat beest aan de kant te trekken ofzo. Het was ook nog eens gevaarlijk voor de weggebruikers. Op de terugweg natuurlijk gespeurd naar overblijfselen en net toen ik dacht: gelukkig, iemand heeft hem weggehaald, zag ik hem liggen op de scheidslijn met de busbaan. Plat en dood, maar wel verplaatst door iemand, denk ik. Wat had ik (en de rest) nu moeten doen in zo'n geval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goedemiddag luitjes, Een echt MM (moeilijk moment) hier. Zou wel een glas lusten, maar doe het niet. Ik heb niets in huis trouwens. Zometeen ga ik bij iemand eten. Ze zal me ongetwijfeld een glas wijn aanbieden. Hoop dat ik het kan weerstaan. Vast wel, want ik kan me goed beheersen in gezeldschap. Jullie horen! Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 het is dus, nu niet meer zo plat als een dubbeltje..., sorry, humor is op het moment het enige wat me staande houd. ga zo naar het voetbal, fijne avond iedereen brrrr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ik zou gewoon traumahelikopter bellen! hmm................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 humor is belangrijk Toine... sterkte . net even een wierookstokje aangestoken en de deur op een kiertje...hond-lief is een ietwat "luchtig"pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ken dat, de hond van mijn broer is nu viertien en is de schaamte totaal voorbij, mijn god is af en toe niet te harden, schijnt hem echter totaal te jeuken hi, gelijk ook op die leeftijd .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: toineken dat, de hond van mijn broer is nu viertienen is de schaamte totaal voorbij, mijn godis af en toe niet te harden, schijnt hem echtertotaal te jeuken hi, gelijk ook op die leeftijd....quote> hihihihi...erg toch zo schaamteloos?Die van mij is 8...ook al bejaard voor het ras.ach ja hoort erij he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden