Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: jeannet Originally posted by: JaapDagpact voor deze dagigor:light:Primula geluktBol:P goed gedaan!Ap.Shahire:heart:Jaap;)Jeannet:huh:
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 er werd mij vorige week verteld dat ik het andersom deed Prima en inderdaad dat typeert mij helaas vaak zo ben ik opgevoed en ik krijg het er maar niet uit ik zeg dan soms wel: je leert van je fouten en niet van wat je goed deed maar ik mis er iets in dat is duidelijk
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Dus weer op je ouwe honk Gunn. Priemeltje ik wist het wel dat ging je gewoon redden lieverd. Knap gedaan meis en morgen zonder kater op hé? Kanjers ik ga ook weer afsuiten het is zo weer bedtijd. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Wat ben ik toch een trol zeg. Ik heb het vandaag natuurlijk droog gehouden.
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Jane: bedoel je nu dat jij je richt op dingen die je niet krijgt? Of begrijp ik je nu niet goed?
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Yep Prima en op wat fout gaat, en op dat halflege glas enz enz maar het gaat beter hoor, ik leer ook daarin met vallen en opstaan. truste TrolleBol
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Goh Jane: dat heb ik nooit zo aan je gemerkt hier. Integendeel meid!
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: jane4zo he he eindelijk bijgelezenen ja dan reageer ik ook niet meerik stel voor dat mensen dat persoonlijk nemenquote> Nou, ik moet zeggen...ja Jane, ik neem het inderdaad persoonlijk op!!
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 hoe heb jij dat woordje niet uit mijn posting gekregen Sha biecht eens op anders zal ik je persoonlijk wat persoonlijks komen verkopen daar ja! :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Klaas Vaak zit me constant zand in m'n ogen te gooien. Hoogst irritant! Wellicht is dat 't teken dat 'k ook naar bed moet. Truste, allen!
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: jane4zo he he eindelijk bijgelezenen ja dan reageer ik ook niet meerik stel voor dat mensen dat niet persoonlijk nemenquote> Nou, ik moet zeggen...ja Jane, ik neem het inderdaad niet persoonlijk op!! quote> :D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D;):D
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Gunn welterusten hoor! Enne: fijn om je weer te lezen. Vrouwe Bol:
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Ik schrik er eigenlijk van Akelei maak er wel een geintje van maar idd er kan rottigheid mee uitgehaald worden en ik had helemaal niet door dat het kon zo. Sha niet meer doen hoor shame Sha shame
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Dinah: iets uit de Tajine: lamsvlees, courgette, aubergine, wortel en dadels met een walnoot er in. Geserveerd met rucolapuree. Fijn dat je weer opstart, tenminste als je dat fysiek aankunt. Wat structuur en afleiding doen je misschien goed joh! Even de aandacht van jezelf af he?? Bij mij is het andersom: ik ben aan het afbouwen (van het werk) En nu voor allemaal: Ik ga slapen ik ben moe sluit mijn beide oogjes toe...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Ik kwek er zomaar tussen door, maar ik ben nu blij dat ik niet mee uit gegaan ben vanavond. En ik denk dat ik dit de komende weken zo vast moet gaan houden om weer stabiel te worden. Wel weer een opgave hoor.
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 even iets leuks delen voor ik Meryl Streep boven jullie verkies:$ Thanks, merci, Grazie, tak, tack, Danke, gracias; it was a very delicious breakfast. We so enjoyed the home-made bread and the fresh juice. And we need to know what kind og tea we had when we arrived. It was fantastic! Dit staat op een stukje keukenrol die in mijn ontbijtmand zat net terug van mijn B&Bgasten, leuk he. Toch ook leren van wat goed gaat Prima;) en nee het zijn geen Americanen, maar Denen morgen nog maar een keertje verwennen dus.
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Kijk Jane: Dat bedoel ik!!! Leuk joh! Wijfie:lips:
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 ze vervangen door we in de laatste zin dus en je bent een knakker popie:heart:
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Jopie toch, wat een dag. Wijffie, dat is ook jouw plan voor de komende tijd?
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: jane4hoe heb jij dat woordje niet uit mijn posting gekregen Shabiecht eens opanders zal ik je persoonlijkwat persoonlijks komen verkopen daar ja!:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:quote>
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 welterusten mensen slaap lekker straks ik probeer RTL8 even dag dag:lips:
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Hahaha Jane, je hebt me...maar meteen doorgescrolld naar het einde Slaap lekker en droom zacht van mij?? gaat vast een slechte nachtrust worden dan...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: akelei4 op een rij !!!!!!quote> = Kwartet!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden