PROUD2BME Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 morgen toine en marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 KIRK!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 mogge allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 ze staat nu ook bij het beroemde rijtje van vijf, die op 27 jaar overleden aan drank of drugs. wat zonde toch, allemaal zeer begaafde mensen qua muziek brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Goedemiddag allen, Veel humor vandaag, leest prettig. Ikke bootjes vastmaken, minder prettig.....alhoewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 je zal de hele dag vrij zijn.....quote> Jopie, jij kan echt wel gedachten lezen of aanvoelen van op verre afstand denk ik hé Mooie eigenschap, en soms een vloek vermoed ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 ze wonen (op een na ) zelfstandig .quote> En erg dat je dat vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 beter eenzaam met geld en weelde dan zonder hhhhmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Oh ja, jij houdt van flirten hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 iemand nog iets leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Werd ik geroepen door zo"n zwoele mannenstem?quote> Sta je onder de douche ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Spijtig dan, want ik moet ff vertrekken. Bootje wacht, maar ik kom terug hoor. Hopelijk ben je dan nog niet helemaal verrimpeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Hou het lekker warm, straks ben ik er, en heb eendje bij, van Liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 goedemiddag akelei alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ach en kinderen lopen ook niet meteen allemaal in 7 sloten alc. tegelijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Tuurlijk allesa kan, maar je kan alleen maar het beste meegeven, je kan ze niet vastbinden ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Will??? Heb je stiekum mn badeendje meegenomen??? Ik lag nog even te slapen, je was op kousevoeten zeker! Wat één kleine opmerking al kan teweegbrengen hier he? Zo ik ga alvast even de witlof voorkoken, vanavond witlof met ham en kaas uit de oven, wel met een pittig sausje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ik ga ook aan de poets. Het is donderdag mijn poetsdag en mijn dochter heeft vakantie dus die kan nu ook eens meehelpen vind ik. ff van profiteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Hoi Akelei, las net in de krant dat er twee grote en één kleine lege flessen wodka waren gevonden. Toch best de moeite hoor. Jaja Lizfje, je lag zo mooi te slapen dat ik stilletjes was, maar ik breng het subiet terug hoor. Laat je badje maar al vollopen Borrie, ik ben er hé (met zwoele zangerige basstem) Is dit er over ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Point taken Akelei, en je hebt gelijk. Ik citeerde de krant maar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 middag Alles bonne hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 goedemiddag mensen... ik baal van mezelf... gisteren een verjaardag...en niet in een kringetje braaf zitten, nee met staantafels en harde muziek..ik kon de verleiding niet weerstaan en heb 3 biertjes gedronken. op zich niet veel, maar toch 3 teveel. vandaag heb ik echt zo'n dag dat ik mezelf "zielig"vind... bah bah bah!!!! altijd maar hier in die flat zitten, nooit eens weg kunnen...alleen in de buurt want ik heb weer eens geen fiets..pfffffffff:devil: zo, dat ben ik kwijt...sorry hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Niet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Je kan toch de tram of bus nemen Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden