Shahire Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jan999 welterusten, ik kruip erin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jan heb je ook een maatje of iemand anders die je nu ff kan bellen kerel? Of vraag hier of iemand waar je mee zou willen praten, z'n tel. nr. zou willen geven aan je. En inderdaad eerst ff flink eten nu. Het gaat voorbij echt. Kom op je bent de laatste tijd zo sterk geweest. Je hebt die alc. niet nodig hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Sorry...komt door mij ik ga er verder niet op in...........beter voor mij!! ik log ook weer uit en sluit meteen af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 wat fijn jullie te lezen. Boer inderdaad geen drank op. Ebt al beetje weg, zit wel veel te roken. Weet nu ook dat dat stoppen daarmee voorlopig geheel nie ad orde is zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jan ik vindt je een kanjer, als je hier doorheen komt heb je echt een overwinning behaalt! Geloof me, ik heb er vaak aan toegegeven , aan de zucht om te drinken, en ik heb er altijd spijt van gehad, kan me niet voorstelllen dat jij morgen spijt hebt als je niet gedronken hebt Hier ook knap chaggerijnerig, vanochtend al trek, refu genomen, dus kan niet drinken, maar kan ook niet met dit gevoel overweg, dus lig in bed cocoon te kijken, ach je moet wat.... Madelief wat een opluchting voor je! Op naar stopppen met roken, Succes! Allen een hele fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Nee komt niet door Sha, weet wel dat zij het ook lastig heeft, heeft echter niet met mij te maken, heb haar wel gelzezen in pb. Wel denk ik dat het met Sha momenteel heel lastig gaat. Hier nu wel iets rustiger. Even douchen beetje warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 en kijk eens Jan, binnen 20 minuten werd je trek al minder, dat wetende is het te doen toch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ja misschien even voice of holland op doen eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Gaby helemaalmwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Misschien thee beter inderdaad, njet aan gedacht. Gaat al rustiger en zit ook mijzelf rustig te ademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Netbalsof ik gisteren gedronken heb jeetje wat een overval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Moe na een lange overlegdag, van mijn vrije vrijdagmiddag kwam dus niets terecht. Als toetje op de dag kwam ik in een file Morgen op pad, naar de andere kant van het land. Mannie heeft uit zichzelf aangeboden om heen en terug te rijden, dan kan ik relaxen. (vroeger zou ik zeggen dan kan ik drinken haha). Wel heel lief van hem. Madelief, wat een opluchting, gelukkig. Carmen, wat een pech voor je, leef met je mee. Jan en Sha sterkte en hou vol Nu kruip ik op de bank met een grote kop thee en een filmpje. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Jan ga even wat eten en thee drinken en zoek afleiding alsjeblieft ik leef met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ach ja ben net thuis, moet nog eten. we hadden personeelsborrel, en ja ik heb gedronken sinas welliswaar want ik kan natuurlijk niet de hele avond op een droogje zitten. ben ook moe dus krijg van The voice ook weinig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Dus goedenavond allemaal ook nog es Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hoi Jan, ik lees dat je het moeilijk hebt. Ik weet verder niet hoe ik je kan helpen. Las dit en moest er wel om grinniken: Mooie jurk Een vrouw en een man lopen langs een etalage met mooie kleding. Vrouw tegen man: Oh kijk eens, wat een mooie jurk. Man: vindt je hem mooi? Vrouw hoopvol: nou, fantastisch! Man: Dan gaan we morgen weer kijken! Hoop dat 't iets helpt... Weet je ook hoe die trek plots opkwam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 gisteren nasi gemaakt omdat Will kwam eten. na een poos kregen Will en zoon ruzie en zijn zelfs aan het vechten geweest, daarna is Will dus naar huis gegaan en heeft niet meer gegeten dus heb nu nog zat over voor vandaag:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hey hey, een zeer goede avond iedereen. Val ff binnen tussen het werk door. Het ziet er precies redelijk uit voor vannacht, hopelijk dat het zo blijft ff teruglezen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Liefje, juist gelezen, wat moet dat toch weer een opluchting zij voor je hé. Ik geniet gewoon even lekker mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Cha, moest lachen inderdaad. Dank je. Hier nu ad bogerham en kijk voh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Haar zoon Sow, bij mij in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik kijk ook The Voice, tegen de tijd dat ik wat bijgekomen ben is het alweer afgelopen ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hannah, HEEL moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ja het is nu weer rustig hier in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ben al op de voicedraad maar alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden