Gaby Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Slaap lekker allemaal hoop dat ik morgen een betere dag heb, wel blij dat ik niet gedronken en gerookt heb, maar toch moet ik het Leven nog even leuk gaan vinden, komt wel......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 was nog ff onder de indruk van iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjewas nog ff onder de indruk van iets quote> Wat heb ik nu weer gedaan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Word alleen niet zo blij van het forum de laatste tijd maar dat ligt compleet en helemaal bij mij Geen feeling met op het moment. Hey!! Mijn broer was geen voer voor de maden hoor. En hij is een mooie ster aan de hemel nu...Hoezo, ongelofelijke onzin??!! Foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 T zijn die spieren van A hé will...het zijn die spieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Yeah wright, vooral die éne zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Da klein karakolleke??? You wish!! Slaapwel akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Even snel afmelden voor het dagpact. Niks geen borrels vandaag. En geen slingerende auto's gezien. Me weer voor niets drukgemaakt deze ochtend. Rest mij iedereen welterusten te wensen. Oh ja en TV tip, gisteren gezien Sunny side of seks Heel boeiend. En toen moest denken hoe dat mij zou gaan. Ik heb enkel een homofiele oom. Ja nu moet je wel kijken als je wil weten waar ik het over heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 even alleen welterusten wensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Goei rust Jane en geniet van het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Meld me af, moe droog. Niet echt teruggelezen. Maar de schot in de rug let ik voor op Jopie. Weltrusten Frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Goed te horen Jan. Ook ik ga slapen en wens iedereen een goeie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeWord alleen niet zo blij van het forum de laatste tijd maar dat ligt compleet en helemaal bij mij Geen feeling met op het moment.Hey!! Mijn broer was geen voer voor de maden hoor. En hij is een mooie ster aan de hemel nu...Hoezo, ongelofelijke onzin??!!Foei!quote> Fleur,Ik vraag me af of het bij jou ligt,ook hier weinig feeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden