Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Gaby,

jammer dat je de hele week tot niets bent gekomen

behalve werken en in bed liggen.

Ik herken het wel, alles en niets.

Toch helpt het mij elke dag wel iets te doen,

al is het maar een klein klusje.

Elke dag toch naar buiten, boodschapjes doen,

een wandeling of gewoon een mooie bos

bloemen voor in huis.

Zo blijf ik toch bezeg en verzand in niet in

helemaal niets doen.

Lastig tot iets komen is ook hier momenteel

aan de orde van de dag.

Dus structuur aanhouden, al kost het nog zoveel moeite.

Het liefst verdwijn ik ook met mijn hoofd onder de

dekens, het helpt alleen niets.

Lastige tijden en worstelen om de dag door te komen,

Vandaag ga ik tekenen, vanmorgen ben ik al aan een mandala

begonnen, dan gaat de dag wat sneller en is er minder ruimte voor piekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja albertina,je hebt gelijk, ik moet heel erg oppassen om niet in bed te blijven en niets te doen, structuur is ook voor mij belangrijk, ik werk express al s'avonds zodat ik de avonden niet alleen thuis zit, ik woon nl alleen, heb geen kinderen, en dan is het extra verleidelijk om de boel maar de boel te laten, want waar doe je het eigenlijk voor? ja voor jezelf natuurlijk, maar de behoefte om te drinken was zo groot, ik kon echt niets deze week, nog net aan werken, maar ik ga echt vanmiddag aan de slag, een schoon huis, geeft ook een veel beter gevoel, ik weet het allemaal wel, maar je de praktijk he,

lijkt me zo'n luxe, een interieurverzorg(st)er...........

Wijffie, jammer dat je het niet droog hebt gehouden gister, maar je wist eigenlijk al dat het moeilijk ging worden he, de vrijdagen zijn lastig voor jou, dat lees ik al een tijd, het zou je helpen op vrijdag iets anders te gaan doen, of om gewoon te accepteren dat je op vrijdag wel eens drinkt, als je het de rest van de week droog weet te houden, vindt ik het al een hele prestatie, niet te streng zijn voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen iedereen (oeps, het is al middag), maar ben juist op na een lood zware nacht.

Het zag er redelijk goed uit, doch de praktijk draaide anders uit. (zuch)

Wijfiie, volhouden meis, je bent nog steeds goed bezig vind ik. Laat die enkele keren het grote geheel niet verpesten hoor !!!

Ook voor jou Gaby, en het gevoel alleen thuis te komen en er toch niet naar te hoeven zien is zo bekend bij me. Als je gedaan met poetsen hebt, mag je altijd hier verder komen doen hoor. Alles is beter dan drinken hé :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Sir Rekel, Sir, reporting for duty Sir :D

't Weeral weekend se. En ik ben vrij, maar ik ga lekker drinken.

De ice thee en spa zullen rijkelijk vloeien. Ik ga er een leuk weekendje thuis van maken. Filmpje, vriendinnetje, poesje (euh, de bazma hé ;) ), misschien mototripje op zondag; who knows ??

Jij alles cavakes ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Myriam, ik heb het moeilijk om niet te drinken, heb nogal eens wat terugvallen, maar het is altijd nog beter dan in het begin....

ben de hele week al depri ja, hoop toestanden hier, maar.....

de was zit in de machine, en de benedenverdieping is gestofzuigd, nu ff de troep aan kant maken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed hoor Hannah!!! "t is hier best lekker weer, maar ben nog niet zo op mijn gemak ik mijn nieuwe tuin, buren schelden nog enzo.... maar komt wel als ik een muur van 2 meter tussen onze tuinen heb opgetrokken :D

er liggen bij mij nog overal papieren, spullen, boeken etc.... dus dat ga ik nu ff op een hoop gooien, ziet het er alweer een stuk opgeruimder uit :)

(en JA, dat voelt ook zo, ik weet het wel ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was hangt te drogen, volgende was in de machine, badkamer schoongemaakt, maar toch nog steeds rommelig hier, hoe doen anderen dat toch?

maar inderdaad wel lekker, weer schoon huisje, en belangrijk ik heb geen zin in drank!!! En dat is toch wel uniek te noemen!!!

Erg dankbaar voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...