albertina Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Gaby, jammer dat je de hele week tot niets bent gekomen behalve werken en in bed liggen. Ik herken het wel, alles en niets. Toch helpt het mij elke dag wel iets te doen, al is het maar een klein klusje. Elke dag toch naar buiten, boodschapjes doen, een wandeling of gewoon een mooie bos bloemen voor in huis. Zo blijf ik toch bezeg en verzand in niet in helemaal niets doen. Lastig tot iets komen is ook hier momenteel aan de orde van de dag. Dus structuur aanhouden, al kost het nog zoveel moeite. Het liefst verdwijn ik ook met mijn hoofd onder de dekens, het helpt alleen niets. Lastige tijden en worstelen om de dag door te komen, Vandaag ga ik tekenen, vanmorgen ben ik al aan een mandala begonnen, dan gaat de dag wat sneller en is er minder ruimte voor piekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 ja albertina,je hebt gelijk, ik moet heel erg oppassen om niet in bed te blijven en niets te doen, structuur is ook voor mij belangrijk, ik werk express al s'avonds zodat ik de avonden niet alleen thuis zit, ik woon nl alleen, heb geen kinderen, en dan is het extra verleidelijk om de boel maar de boel te laten, want waar doe je het eigenlijk voor? ja voor jezelf natuurlijk, maar de behoefte om te drinken was zo groot, ik kon echt niets deze week, nog net aan werken, maar ik ga echt vanmiddag aan de slag, een schoon huis, geeft ook een veel beter gevoel, ik weet het allemaal wel, maar je de praktijk he, lijkt me zo'n luxe, een interieurverzorg(st)er........... Wijffie, jammer dat je het niet droog hebt gehouden gister, maar je wist eigenlijk al dat het moeilijk ging worden he, de vrijdagen zijn lastig voor jou, dat lees ik al een tijd, het zou je helpen op vrijdag iets anders te gaan doen, of om gewoon te accepteren dat je op vrijdag wel eens drinkt, als je het de rest van de week droog weet te houden, vindt ik het al een hele prestatie, niet te streng zijn voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Jammer Wijfie. Kun je niet ff een heet bad nemen zodat je er de rotzooi een beetje uitzweet? En heb je de rest van het weekend nog risicovolle dingen te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: Gabylijkt me zo'n luxe, een interieurverzorg(st)er...........quote> kun je wel langer in bed blijven liggen en nu hopperdeschop hup aan het werk, poetsen jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Goede middag onder tussen allemaal, Gaby maak ik uit de reactie's op dat jij het niet droog kunt houden, of dat je heel depressief bent ? Groetjes Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Goeiemorgen iedereen (oeps, het is al middag), maar ben juist op na een lood zware nacht. Het zag er redelijk goed uit, doch de praktijk draaide anders uit. (zuch) Wijfiie, volhouden meis, je bent nog steeds goed bezig vind ik. Laat die enkele keren het grote geheel niet verpesten hoor !!! Ook voor jou Gaby, en het gevoel alleen thuis te komen en er toch niet naar te hoeven zien is zo bekend bij me. Als je gedaan met poetsen hebt, mag je altijd hier verder komen doen hoor. Alles is beter dan drinken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 den Will se ook weer present Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Myriam, gestopt van 9/2 tot nu zonder één enkele terugval Wouwww, fantastisch toch ?? Das nog een stukje winter en gans de zomer door zonder. Hiersé :heart:, en niet zomaar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Yes Sir Rekel, Sir, reporting for duty Sir 't Weeral weekend se. En ik ben vrij, maar ik ga lekker drinken. De ice thee en spa zullen rijkelijk vloeien. Ik ga er een leuk weekendje thuis van maken. Filmpje, vriendinnetje, poesje (euh, de bazma hé ), misschien mototripje op zondag; who knows ?? Jij alles cavakes ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Dank je Will, hoe vergaat het jou? Kun jij het ook droog houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Even een andere vraag! Kan ik me ook ergens aanmelden om me beschikbaar te stellen als maatje? is daar ook een topic voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 ja hoor, Will....alles op het gemakje sava.... we gaan stillekes verder op de ingeslagen weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ja Myriam, doch niet altijd, wel veel minder, ook wat betreft de medicatie. De ingeslagen weg lijkt oké niwi. Minder is meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 zo hehe alles gedaan en tevreden. wat is het hier rustig! hoe is het met iedereen? ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 ja Myriam, ik heb het moeilijk om niet te drinken, heb nogal eens wat terugvallen, maar het is altijd nog beter dan in het begin.... ben de hele week al depri ja, hoop toestanden hier, maar..... de was zit in de machine, en de benedenverdieping is gestofzuigd, nu ff de troep aan kant maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Goed hoor Hannah!!! "t is hier best lekker weer, maar ben nog niet zo op mijn gemak ik mijn nieuwe tuin, buren schelden nog enzo.... maar komt wel als ik een muur van 2 meter tussen onze tuinen heb opgetrokken er liggen bij mij nog overal papieren, spullen, boeken etc.... dus dat ga ik nu ff op een hoop gooien, ziet het er alweer een stuk opgeruimder uit (en JA, dat voelt ook zo, ik weet het wel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ja, as je dat andere dur ook uit hangt wor je van t veld gestuurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: kirky het is de kerk niet , het is voetbal .quote> Hahahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ha Zender welkom hier, ik ook nog niet zo lang hier, maar spring er gewoon in. Ach andere zullen nog meer vertellen. Ik moet nu weg. Garoeten en veel plezier en wijsheid hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 he kirk.. vanavond zeker naar het voetbal? wordt zware wedstrijd denk ik.. tegen psv. roda - ajax ook leuk. morgen moet utrecht punten pakken, anders gaan we eraan brrr wat eten we vanavond? net nog restje spareribs naar binnen staan duwen hi:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ik ga subiet cinemake doen: Contagious Ziet er goed uit. Vriendinnetje heeft megamaaltijd in petto voor daarna. Met alles op en aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 was hangt te drogen, volgende was in de machine, badkamer schoongemaakt, maar toch nog steeds rommelig hier, hoe doen anderen dat toch? maar inderdaad wel lekker, weer schoon huisje, en belangrijk ik heb geen zin in drank!!! En dat is toch wel uniek te noemen!!! Erg dankbaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 iedereen fijne avond en tot morgen dfskljsalfjaflkjfsfjalkasfj;flkjfalkjf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: borretjeWat zou het toetje zijn?quote> Ben ik ook best curieus naar Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden