Lenie Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 das een vroegertje? niets voor mij hoor die klok een uur naar achter. zet nog maar even geen koffie anders is het straks oud. ( trouwens deze tijd is al niets voor mij, maarja ik kan niet slapen...kind is nog niet thuis!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 zucht... kind is thuis... even een paar uurtjes meepikken nog. toch belachelijk dat je niet slaapt omdat je kind op pad is? nouja..goedenmorgen...en slaapse...tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goedemorgen luitjes. Eerst maar even koffie gezet... Gisteren de hele dag weg geweest... druk druk druk dus. En 's avonds zo moe dat ik vergeten ben de klok terug te zetten.. Dat had me toch niets geholpen, want hondje kan geen klok kijken ..... dus rond kwart voor zeven vond ze dat er genoeg geslapen was en dat de dag wel kon beginnen wat haar betreft. Had ze nog gelijk ook natuurlijk, alleen... toen ik beneden kwam en op mijn mobieltje keek zag ik dat het nog maar tien voor zes was Mooi, dan is de nacht wel niet een uurtje langer geweest, dan maar een uurtje langer van de dag genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Pffff, Lenie... ik weet niet hoe oud jouw kind is?? Maar blijf je dan de hele nacht op? Ik ging op een gegeven moment wel naar bed toen ze nog thuis woonden en gingen stappen. En werd na een paar uur wakker en ja... dan snel kijken of ze in haar bed lag, en als ze dan nog niet thuis was dan niet meer slapen. En nu beide kinders niet meer thuis wonen hoef ik gelukkig ook niet meer te weten of ze gaan stappen Stuk rustiger:) Ik hoop dat je nog een paar uurtjes lekker onder zeil bent hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goed, dat was een dubbele dus, ook weer niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 goede morgen frummels hier ook niet een uur langer slapen hoor. zal wel weer even duren voordat ik daar aan gewend ben. maar doe mij maar eens een lekkere bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Koffie staat al voor je neus Igor. Het heeft ook wel wat dat we nou een uur langer hebben vandaag, haahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Morning, wat een weekend pffffffffff. 1 voordeel, terwijl ik anders in het weekend nog al es iets drink is het er dit keer niet van gekomen. Mijn hoofd staat er dan ook helemaal niet naar. Ma is vooral heeeeeel boos. Ze moet (tot haar stollingswaarden goed zijn en ze kan geopereerd worden) krek stil blijven liggen. Vast met gewichten aan bed gekluisterd. Ze belt me om de 5 minuten en wil liefst dat ik daar de hele dag kom zitten. En het is ook net schoolvakantie hier! Nieuwe hond die ook veel aandacht vraagt..... De operatie zal wel goed verlopen denk ik zo. En Ma kenende gaat ze zich daarna vol overgave op het revalideren storten. Alles beter dan daar in dat bed te liggen. Volgende week ook nog een zwaar (werk) project voor de boeg. Anderhalve maand. Heel leuk om te doen. Alles komt altijd te gelijker tijd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 mogge, echt nog niet wakker. tommy wel...., dus die gooien we eerst even naar buiten en ik dus ook. heerlijk geslapen en jullie? zo koffie en ontbijtje maken en er een chill zondag van maken om 10.00 uur naar de kerkdienst dus tegen een uur of elf ben ik weer zondevrij adieu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Moggeuh allemaal, nou wij een dagje naar de kust en nog veel in te pakken. Hopen dat me nek en rug zolang auto rijden vandaag zullen houden, maar zal wel lukken. Nou jullie fijne dag ook allemaal en allemaal handen boven de dekens want anders ,,,,,,,,,,,,,,,,,zie je ze niet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 mogge, echt nog niet wakker. tommy wel...., dus die gooien we eerst even naar buiten en ik dus ook. heerlijk geslapen en jullie? zo koffie en ontbijtje maken en er een chill zondag van maken om 10.00 uur naar de kerkdienst dus tegen een uur of elf ben ik weer zondevrij adieu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Pffff, Nien, alles tegelijk dus. Hoe lang kan dat ongeveer duren tot de waarden oke zijn? Kan me indenken dat je onderhand tureluurs wordt van dat alles. Tis inderdaad alles en alles tegelijk. Hoe houdt je pa zich onderhand? Kan hij het een beetje aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Moggu Toine en Diesel, ook al weer vroeg van de partij dus. Ritje kust en ritje kerk. Beide niet slecht ... Maarru... Toine... twee keer achter elkaar naar de kerk op 1 morgen??? We leven echt niet meer in de negentiende eeuw hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goedemorgen lieve Frummels! VM, ja dat moet voor jullie allemaal best zwaar zijn! Als je bij haar bent, geef ze maar een knuffel van me, oke? Hou je goed meis! Zo nu eerst koffie en nog steeds een peuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ze zeiden dat ze "begin van de week" zouden kunnen opereren. Maar aangezien het ook allerheiligen is schat ik dat het eerder woensdag of donderdag zal zijn. Tja, Pa.... Die is zelf ook niet meer van de jongste he. Hij is net ook heel druk bezig met vanalles, dingen die ie niet zomaar op stop kan zetten. Ik probeer hem dan ook zoveel mogelijk te ontlasten. Ma ja, ik ben ook maar 1 ik he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Oh ja, nog joepieeeeeeeeeee voor Madelief! Kijk! Komt van een sterk ras! Maken ze nog zomaar niet kapot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 vm sterkte, en je kunt niet alles tegelijk he'. yvonne als je vandaag toch een uurtje extra hebt kunnen we ook wel even naar de sportschool. zal ik je zo ophalen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ook goeiemorgen madelief... Lekker he, een bakske op de vroege ochtend. Pa dus ook druk druk druk. Maar inderdaad Nien, je heb maar één paar handen.... Kijk goed uit voor jezelf hoor, niemand heeft er wat aan als jij ook nog eens er onderdoor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Originally posted by: igorvm sterkte, en je kunt niet alles tegelijk he'. yvonne als je vandaag toch een uurtje extra hebt kunnen we ook wel even naar de sportschool. zal ik je zo ophalen???quote> Ja, strak plan Igor... gezellig.. Uur of negen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 is goed yvonne. ik haal je op, op de fiets. nog meer mensen die zin hebben om te sporten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Hihi... het loopt storm Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 OOOpppppstaaannn. WAAAAAAAAAAkkkkkeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr worrrrrrrrrrden. hup hup beentjes over de rand en hopla in beweging kom we gaan gezellig met z'n allen naar de sportschool. of zijn er liefhebbers om met toine mee te gaan naar de kerk? er ging geloof ik ook nog iemand naar het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ik ga straks bankdrukken in de garage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ha, Igor, sporten.... Ok, jij komt mij halen (morgenochtend wel te verstaan dat haal je wel als je nu begint te fietsen), ik ga bij jou achterop, hond naast de fiets (heeft die ook ineens zijn beweging). Dan naar de sportschool waar ik toekijk hoe goed jullie het doen (ze hebben daar vast lekkere vruchten sapjes). En dan breng je mij en hondje terug! Goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 heyyyyyyyyyyyyy Zon!! Ik ben mijn tel kwijt en daarmee ook alle nrs.!!!! Ben je nog hier? Stuur anders een sms je dan heb ik je nr terug. Goede morgen ook Denker, alles naar wens nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden