antonia Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 hi gaby ik stond nooit echt helemaal droog dacht het wel in de hand te kunnen houden, ik kan dagen niets drinken en dan opeens totaal doorslaan, raak ik de hele controle kwijt dit gebeurd steeds weer dus nu is het tijd om helemaal te stoppen, vandaag is de eerste dag dus we hebben nog wel een weg te gaan maar het moet lukken toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Nieuwsgierigheid is de bron van alle kennis beste Kirk Ik vind het gewoon niet netjes dat je loopt te verkondigen dat er hier twee personen aanwezig zijn die liggen te stoken maar niet tot het punt kan komen ze dan ook bij naam te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Verder doe je ermee wat je wil Fleur kan goed raden Wat zal ik eten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 herkenbaar.... beetje mijn verhaal, ja we gaan ervoor he! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ik zaag niet Kijk naar jezelf omhoog gelopen kalkoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 snip en snap:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 vindt dit alles niet echt ''helpend'' veel plezier ik ben ff weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Is goed toch?? Ben je het alvast gewoon En ik zie dat als iets heel positiefs..Het zou toch niet kunnen dat net jij iets lelijks zegt over kinderen die naar het bijzonder onderwijs gaan. Dat zou lelijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Plezier doet het me niet Gaby. Je hoeft ook niet weg te gaan. Het is al voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 die zit fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 ga je eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Net sardientje gegeten Toine . En daarna een boterham met worst. Dochter is niet thuis en dan kook ik niet zo graag. Wat ligt er ginder op tafel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Mijn man en ik zeggen ook wel eens voor de grap tegen elkaar: zo en nu gaan we het op een zuipen zetten. Wetende dat we het allebei kurkdroog willen houden. Hier op een scherm, zonder dat je de persoon ziet of hoort, komt dat toch heel anders over. En dat plaatje met proost erachter is echt niet leuk als er net iemand zit te worstelen tegen de trek, wat zomaar zou kunnen hier. Gefeliciteerd met de goeie uitslag Toine. Proost, met een frisje dan. Wijfie, Adam heeft wel gelijk. Is refusal niets voor je dan. Je trekmomenten zijn aardig voorspelbaar. Doe je net als Woman, van tevoren een pilletje zodat je niet kunt drinken. Dat zou rust in de kop geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Daarom heb ikzelf gekozen om helemaal te stoppen Tonie omdat dat voor mij makkelijker is. Af en toe drinken zou voor mij betekenen langzaam de afgrond in donderen, en dan is het zo moeilijk om weer naar boven te komen. ik wens je de kracht toe die je nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Refusal is natuurlijk weer zoiets dat je in moet nemen. Soms heb ik het idee dat mensen het net zo goed weer laten liggen op net die momenten dat ze weten dat het zwaar wordt. Dan gaat het zijn doel natuurlijk helemaal voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Brave hond :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Wat was het verschil tussen antabus en refusal nu weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ha! Goedemiddag!!! Hoe is het hier? Iedereen al en beetje honger?? Ik heb 2 uur liggen slapen vanmiddag.... Pfff, en ik moest nog zoveel doen! Nu aan het strijken....bleggghhhh. Straks vis uit de oven met gewokte zeekraal met heel veel knoflook! Dus als jullie morgen iets ruiken als ik op het forum kom....dan ben ik het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 joehoeoeoe....piep er even tussen door... de Roti is klaar, van mij mag m'n kind thuis komen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 kom zo wel even proefen..hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 eetsmakelijk iedereen en fijne avond ga stukje lopen met tommel de bommel en dan kortebaan bankliggen gedag en maak er wat van. pfff zal ik slapen vanavond, gat in mijn kribje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: toinekom zo wel even proefen..hmmmquote> You'r welcome! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 maakt ni uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Verder zeg ik niets meer over dat onderwerp. Bizar toch? Ik ga bij liefje eten!! Alhoewel ik absoluut geen idee heb wat zeekralen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden