lady jane Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 djip djip djip Akelei; wij doen ons best:D goed gedaan meissie en je hond ook blij. ik ga ff uitloggen word een beetje melig saunatime Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Prima Prima:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Jeannet, dat is allemaal niet terug te draaien. Het lijkt bijna alsof je nu geen profijt ervaart van het niet drinken. Of bedoel je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Nu word ik toch nieuwsgierig. Hoe maak je zoete aardappeltjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: jane4Prima Prima:rose:quote> :heart:Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Bol, daar zit wat in. Net als in goed eten zoals je altijd adviseert. In mijn geval is dat veel eten, heel veel. Maar het werkt wel:sun: En als ik toch dikker wordt, dat krijg ik er dan wel weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Voor het eerst dat ik me serieus durf te verdiepen in refusal. Misschien is het wel iets voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ik ben weer even weg. Eten, afwassen en daarna koffie voor de tv. Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 @Mup, natuurlijk heb ik er profijt van, maar er is ook een soort van gemis. En dat is logisch na al die jaren. Het gaat al goed en het komt ook goed. Ik zal stoppen met dippen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ja Jeannet als je je concentreerd op andere dingen en je je daar echt op probeerd te focussen dan zal je zien dat het op een gegeven moment gemakkelijker voor je wordt. Ikzelf weet nog wel dat als ik trek kreeg ik het zo groot maakte dat ik me op een gegeven moment geen raad meer wist. het is misschien in het begin veel oefenen maar het gaat lukken. En wat voor mij ook erg belangrijk was was dat als ik net wakker was en nog maar half het besef had dat ik leefde, ik tegen mezelf zei vandaag drink ik niet. Het leek bij mij net of dat zo diep binnen kwam. ik heb daar veel aan gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: AnVoor het eerst dat ik me serieus durf te verdiepen in refusal.Misschien is het wel iets voor mij.quote> An ik schiet een beetje vol van jouw bericht meis. Wat zou dat fijn zijn zeg als je daar eens over na zou denken.Ik kan wel zeggen, het is zo fijn om het te slikken want het geeft meer rust in je hoofd, en je krijgt zoveel meer ruimte voor andere dingen, maar als iemand het zelf zou gaan ervaren is dat veel beter. Ik hoop echt dat je er over na gaat denken lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 @ An: wat goed van je, dat je over refusal nadenkt! Ik ga er even tussenuit, want anders zit ik veel te lang achter mijn lappie! Ik vind het nog zo vroeg.... hebben jullie dat nou ook? Ha Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Bolletje, ik zit er nu over te lezen over bijwerkingen e.d. Heb jij last van bijwerkingen. Want dat vind ik dan weer zo eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Dag lieve Priemel van me. An ik heb, als ik ze iedere dag zou slikken een ijzersmaak in mijn mond. Dat is erg vies. Maar ik reageer nog al heftig op refu, dus heb ik aan twee halven per week meer dan genoeg. Dan heb ik ook geen last van die ijzersmaak. maar je hebt veel mensen die alleen in het begin wat last hebben en dat gaan na 14 dagen weg. Das gewoon ff uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 An, als jij het durft zou dat wel heel moedig zijn. Het lijkt me mooi, zo haal je de angel eruit want dan kan het echt helemaal niet. Weet jouw huisarts al van jouw probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Wel bijgelezen, maar even kort van stof... en ik meld mij af voor de dagpact. Log zo uit om wat andere dingen vanavond te doen... en ja wat is het nog vroeg... NB.: Zoete aardappelen maak je niet maar die kun je kopen. Meestal worden ze aangeduid als 'Indonesisch', van binnen zijn ze oranje van kleur; Toevallig vanavond gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Wat vindt Fleurtje niet leuk dan denk je Mup(lief) Heb haar, jouw en mezelf, teleurgesteld, ik weet... Maar op dit moment, geen idee. Hou van Fleur, hou van jou Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Mooi, dank voor de info. Misschien toch wel wat voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Teveel Ik denk dat mups dat zei omdat ik net weg was toen jij binnenkwam gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: bolletjeDagpact:AlbertGabyBolJoris: geluktPrimula: geluktWijfieAn.Ya.quote> Joris: Goed joh!Ik ben zo vrij geweest het achter je naam te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Jopie, goedenavond! Omdat ik me ook van geen kwaad bewust ben trek ik me juist niet terug. Zo kun je het ook zien, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Jopie:heart: Hoi Allemaal, Ben weer thuis van het werk (allang) maar moest eerst nog even andere dingen doen en heb nu ondertussen ook al gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeWat deden de kids Lenie?quote> niet thuis komen met eten terwijl je bedat 2 uur in de keuken staat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Pecies dat bedoelde ik Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Joris, zoete aardappeltjes - kopen. Heb het gelezen hoor. Bedankt. Ik zal er eens naar kijken in de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden