Spring naar bijdragen

Maandag 31 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Jeannet als je je concentreerd op andere dingen en je je daar echt op probeerd te focussen dan zal je zien dat het op een gegeven moment gemakkelijker voor je wordt.

Ikzelf weet nog wel dat als ik trek kreeg ik het zo groot maakte dat ik me op een gegeven moment geen raad meer wist. het is misschien in het begin veel oefenen maar het gaat lukken.

En wat voor mij ook erg belangrijk was was dat als ik net wakker was en nog maar half het besef had dat ik leefde, ik tegen mezelf zei vandaag drink ik niet. Het leek bij mij net of dat zo diep binnen kwam. ik heb daar veel aan gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: An
Voor het eerst dat ik me serieus durf te verdiepen in refusal.
Misschien is het wel iets voor mij.
quote>

An ik schiet een beetje vol van jouw bericht meis. Wat zou dat fijn zijn zeg als je daar eens over na zou denken.
Ik kan wel zeggen, het is zo fijn om het te slikken want het geeft meer rust in je hoofd, en je krijgt zoveel meer ruimte voor andere dingen, maar als iemand het zelf zou gaan ervaren is dat veel beter.:sun: Ik hoop echt dat je er over na gaat denken lieverd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve Priemel van me.:)

An ik heb, als ik ze iedere dag zou slikken een ijzersmaak in mijn mond. Dat is erg vies. Maar ik reageer nog al heftig op refu, dus heb ik aan twee halven per week meer dan genoeg. Dan heb ik ook geen last van die ijzersmaak. maar je hebt veel mensen die alleen in het begin wat last hebben en dat gaan na 14 dagen weg. Das gewoon ff uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bijgelezen, maar even kort van stof...

en ik meld mij af voor de dagpact.

Log zo uit om wat andere dingen vanavond

te doen... en ja wat is het nog vroeg...

NB.: Zoete aardappelen maak je niet maar die kun

je kopen. Meestal worden ze aangeduid als 'Indonesisch',

van binnen zijn ze oranje van kleur; Toevallig vanavond

gehad ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...