snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 me tijd voor de drank is een beetje weg geloof ik ben altijd wel een beetje zwaar op de hand geweest en met drank was het helemaal bar en boos niet op het moment van drinken maar wel daarvoor en daarna dus drinken is geen optie meer maar wil ook niet zo blijven, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 ik mag weer aan het werk, tot vanavond, hou jullie sterk allen en een hele fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 ik slik geen ad scoote en wil het ook niet wil het op eigen kracht doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 hervallen zekers heer Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoepje, hoort dat niet bij je perfectionisme dat je het zelf en goed moet doen? Dan zou het nu tijd kunnen zijn om een kompromis te bereiken, want hoe lang wil je lijden zo? Ook 1 1/2 jaar? Ja ik was ook eigenwijs hoor, hoe vaak men mij geen AD wilde voorschrijven:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoepje, Alleen maar niet zwaar op de hand als je dronk begrijp ik... Zal wel goed komen denk ik (geen ervaring mee). Hier alles prima. Vandaag vrij, geklust bij dochter. Dalijk naar Spaanse les. Hoor de Nespresso... Fijne avond, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Oké Snoepje. Dan ben je toch sterk bezig. Geef jezelf een schouderklop. Het leven kan moeilijk zijn, maar we gaan het droog aan. En de onbehagelijke gevoelens worden uiteindelijk toch wel wat beter. Het kost ook echt meer tijd. Ik sleutel nog dagelijks. Ook soms wat tobberig. Maar ben wel helemaal echt en niet uit de fles getrokken. Wordt wel wat beter hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 maar Snoepie ben je nu niet een beetje te hard voor jezelf? Je hebt al zoveel op eigen kracht gedaan, ik denk dat het nu tijd wordt om ook eens een beetje te gaan genieten. A.d. kan een heel goed hulpmiddel zijn. al zou je het maar voor even slikken zodat je weer wat pos. energie krijgt. Dan kun je daarna kijken of je het kan afbouwen. Wees eens lief voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Jane, nee hoor. Een zeer gangbaar woord hervatten. Weer beginnen. Zeiden ze in de kliniek ook. Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 jane heb jij wel ad geslikt dan ik wil gewoon geen medicijnen meer als het niet lukt dan kan ik altijd nog aan de bel trekken het zeuren van mijn is een gewoonten geworden en daar moet ik mee ophouden er is zoveel leuks in me leven maar ziet het te weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 sorry, ik dacht dat hervatten is als jezelf herpakken ok, 2-1:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Voor degene die denkt dat ik de aandacht naar me toe trekt, nee dus.... Maar ik mag toch wel zeggen dat ik me een waardeloos vod vind? Dat wilde ik even kwijt. Ruzie in de tent hier. Maar oke, ik kom er wel weer uit! Tot later, het eten is klaar. Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 *Maar ik mag toch wel zeggen dat ik me een waardeloos vod vind?* Mag je zeggen hoor. Maar waarom jezelf zo omlaag halen. Het is nogal wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoi allemaal, ben weer thuis van het werk en ga nu eten maken en eten het word stamppot boerenkool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoep, nee niks geslikt mij hield het tegen dat je zo lang moet blijven slikken eer het aanslaat, dan misschien bijstelling of andere soort en als het dan werkt, moet je ooit weer gaan afkicken, ik ben al zo verslavingsgevoelig, ik werd daar paniekerig van. maar ook gewoon eigenwijs hoor. Ik respecteer wel dat mensen het wel slikken, alles wat helpt is geoorloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Madelief ik zie je dat ook liever niet schrijven, dat je je nu zo even voelt, betekent niet dat je het bent hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Dag lieve mensen, Ik ben terug van vakantie en val zo maar binnen. Ik heb echt even geen tijd om alles te lezen maar dat ga ik wel doen de komende dagen. Hier is alles goed gegaan, een fijne vakantie en wonderwel: ADB! Ik ben zowaar de tel kwijt,als ik goed tel is dit dag 26! Morgen zal ik uitgebreider reageren, nu wassen, wat lezen, op tijd slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ik heb het er hier wel eens vaker over gehad Snoep, ik slikte Amitriptyline. Heel wonderlijk spul. ik gebruik het nu alleen nog maar af en toe als ik een tijd niet goed geslapen heb. Wonderlijk spul omdat je er niet aan verslaafd kan raken is mij gezegd, en dat klopt ook, ik ben er naar jarenlang gebruik ineens mee gestopt en kreeg helemaal geen ontwenningsverschijnselen of het moeilijk. Het maakt je rustig maar als je moe bent geeft het je ook wat meer energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedenavond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 bolletje ik ga het op schrijven en over denken en met de ha bespreken als ik ooit weer beter ga slapen dan zou het ook al weer een stuk beter gaan madelief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: MadeliefVoor degene die denkt dat ik de aandacht naar me toe trekt, nee dus....Maar ik mag toch wel zeggen dat ik me een waardeloos vod vind?Dat wilde ik even kwijt.Ja maar natuurlijk mag je dat zeggen meis, als jij dat vind dan vind je dat zo. Gaat wel weer over hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ja probeer het gewoon eens Snoep, je zal zien dat je er goed van slaapt meis en dan ben je binnen een mum van tijd toch een heel ander mens hoor.het is heel goed spul vind ik zelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Daar is snoepie de poepie weer!! Gelukkig. Nou ik weet niet zoveel depressies, maar weet wel dat je hier de enige niet bent. Ik hoop dat je heel snel iets vind waardoor je jezelf weer een beetje leuker gaat vinden. Albertina dat hoop ik dus voor jou ook!! Bor 4 weken, super!!! Een maand geleden hadden we, best wel ff een crash samen, Neemt niet weg dat ik het altijd goed met je op voor heb, hoe je mn berichten ook oppakt... en nu dus des te meer respect voor je gevecht hebt. Dus deze voor jou, en hopelijk plak je morgen ook weer aan vandaag vast :present::present: Enne vergeet niet op zn tijd te zennne;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Wat zal jij een energie hebben nu Akelei. Ik ben heel benieuwd of je er veel van zal merken. Tof hoor zo in een sportgroepje mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden