Spring naar bijdragen

Donderdag 3 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor, ik had hem niet gezien. Het lijkt mij gewoon een trieste docu (de tweede vooral) ;).

Is inderdaad al heel wat. Ik denk sowieso, kan naïef zijn natuurlijk, dat beide partijen in zulke situaties altijd wel ergens nog het gevoel hebben elkaar terug te kunnen vinden.

Maar soms is het gewoon gemakkelijker om iets proberen af te sluiten en het pijnlijke niet aan te gaan. En dus geen contact meer te zoeken.

Alleen moet je daar, als je die keuze maakt en het uiteindelijk te laat is (bij sterfte ofzo), vrede mee kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik persoonlijk heel lastig vind

Als iemand (die je niet zo goed kent) iets uitlegt en je begrijpt het niet. Dat zeg je dan en dan leggen ze het nog eens een tweede keer uit en dan begrijp je het nog steeds niet.

Kom ik soms wel tegen.

Na de tweede keer denk ik 'huh???' maar knik ik heel overtuigend 'aah jaaa' :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah en anderen die gereageerd hebben, ik ben ontroerd!

Voor mij speelt dit al zo lang. 3 jaar geleden ben ik een paar mnd bij een psychother. geweest en zij zei dat ik er niets aan kon veranderen.

Het is niet alleen een kaartje geweest, ik ben een paar keer naar hem toegegaan in het begin en later ook nog. Zijn zaak ligt n.l. t/o de zaak van die vriendin en die heeft me er gewoon heen geduwd, maar hij zei dat hij met een sollicitant bezig was. Buiten op het terras! Officieel weet ik ook niet dat hij een kind heeft.

Sommige van mijn zoons willen elkaar niet meer zien, of hun vader. Het is in en in triest.

Laatst ging een vriendin van mij naar Schotland en heb ik voor haar het fotoboek van onze 4 wkn vakantie daarheen opgezocht. Ze waren toen 8, 7 en 2x6, het was slecht weer, maar wat hebben die kinderen een plezier gehad en ze zagen er leuk en schoon en blij uit.

2 jaar daarna naar Wales, net zo, alleen het weer was beter. Daarna zijn hun vader en ik als vrienden (is nu niet meer) uit elkaar gegaan en ging ik alleen met de kinderen kamperen in Europa.

Van de tweeling is 1 beroepsdanser bij HNB geworden, dat vergt echt veel extra energie, tijd en geld van een moeder. Wij hadden een zeer goede band, die helaas is verbroken door zijn vrouw, vanaf dat zij zag hoe goed het ging tussen hem en mij. Zij was een collega. Nu wonen ze in Frankrijk en hebben 2 kinderen.

De manier waarop onze verstandhouding veranderde vond ik vreselijk en ik heb meer dan 10 jaar op eieren gelopen en kon mezelf niet meer zijn. Een jaar geleden vond ik dat daar een eind aan moest komen want ik ging er kapot aan dat alles wat ik zei of deed verkeerd werd uitgelegd. Ik heb hem brieven gestuurd over mijn kindertijd, over hoe het tussen ons vroeger was en hoe erg ik het vond dat daar niets van over was.

Ik mocht bv. niet op zijn bruiloft komen, maar heb wel een hele mooie kaart met een goed geldbedrag gestuurd. Toen hij zijn nek en schedel gebroken had, heb ik mij heel "goed" gedragen in de hoop dat zijn vrouw zou inzien hoe ik werkelijk was, maar het heeft niet mogen helpen. Natuurlijk kon ik ook niet naar hem toe. Ze wonen in the middle of nowhere.

De brieven die ik heb geschreven, kwamen eigenlijk voort uit een stuk dat ik hier gelezen had en opgeslagen (los laten) en dat heb ik hem ook gestuurd. Kreeg stekelige reactie terug. Maar ik kon niet meer langer aan een dood paard trekken en heb snikkend (ik huil niet vaak) boven de pc geschreven dat ik hem los liet, maar dat ik de deur op een kier liet staan. Het leek hem niets te doen. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Ik stop maar eens, want er is toch geen eind aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik zou kunnen zeggen is

dat ik hier kwam ook 4 november

Ooit in 2007

Na (goed op die haar na)

anderhalf jaar niets

Nu al twee-en-een-half jaar

Meer dan ooit

Ben ik hier 4! jaar

Het mag de pret niet drukken

Ik leef!

Met of zonder

Ik ben.

Sorry, ik heb het goed

Met mij en de rest

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...