Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ik herken mezelf ook bijna niet Snoep kan alleen maar hopen dat het zo blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goeie avond kanjers. Zo, prima gewerkt vandaag. Veel gepoetst maar lekker op m'n dooie akkertje. Dinsdag is er een vergadering met na afloop een borrel. Ben heel benieuwd want er gaan toch een hoop dingen veranderen( is er gezegd) nou we zullen kijken. Verder heb ik afgesproken om toch ook weer Woensdags te gaan werken want we komen gewoon veel te veel mensen te kort die wat leiding willen gaan geven. Niemand heeft daar zin in dus de leidinggevende die er wel zijn, hebben het dan veel te druk. Kijken of het me nu lukt om toch met die drukte m'n eigen kalmte te bewaren en vaak naar m'n eigen lichaam te luisteren zodat ik niet weer over de flos raak. Zo nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 eet smakelijk Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: Gabyik herken mezelf ook bijna niet Snoep kan alleen maar hopen dat het zo blijft!quote> tuurlijk...als wilt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gabyik herken mezelf ook bijna niet Snoep kan alleen maar hopen dat het zo blijft!quote> tuurlijk...als wilt wel:) wow........ dan wil ik ook een paar kaboutertjes die het huishouden voor me doen, dan ben ik helemaal gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 gaby we hebben vandaag alleen smurfen in de aanbieding ik zou je brilsmurf willen aanraden..is dol op kuisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 He, Borretje, jij zit in 'n verschrikkelijk *parket, en probeert er sterk toch 't beste van te maken. Trek je 't commentaar niet teveel persoonlijk aan, meid. De boekjeswijsheden doen het in calvinistisch nederland altijd goed, en met het vingertje wijzen is ook zo'n hobby van de rechten in de leer. Doe je stinkende best, meer kun je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 een brilsmurf die dol is op kuisen?! die wil ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: snoepjegabywe hebben vandaag alleen smurfen in de aanbiedingik zou je brilsmurf willen aanraden..is dol op kuisenquote> :DPestkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik heb iets teveel gesnoept Burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 JOEHOE................. brilsmurf..... tijd om te kuisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik ben lolsmurf hoor... Geen idee waar brilsmurf naartoe is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Profiteurs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Zo, hier al gesmurfd, was lekker. Gesmurfde spinazie met een biologisch smurffileetje en aardappelsmurf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ik las aardappelslurf, 2 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk heb iets teveel gesnoept Burbquote> Smulsmurf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 doei smurfjes...tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Waarom ben je hier dan? Als er toch nauwelijks zinvolle reacties komen? Doe je verhaal dus niet, we zijn het blijkbaar niet waard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik log even in om jullie een goedenavond te wensen en te bedanken voor de lieve reacties gisteren. Vandaag voordat ik op pad moest, belde die vriendin, die ik graag mee wil nemen naar mijn zoon , toevallig op dat ze wilde komen. Wij mailen eigenlijk meer dan bellen, dus dat heeft zo moeten zijn. Ze is met me mee geweest en het was heel gezellig, maar ik kreeg het een paar x te kwaad, vanwege jullie gisteren, zo lief. Zij wil wel met me mee, maar zegt dat ik heel duidelijk een doel voor ogen moet houden en niet binnenkomen, van ik kom het even weer goed maken tussen ons. Het beste is, dat ik heel graag mijn kleindochter wil leren kennen en haar moeder. Ik laat het maar even rusten, het is nu zijn verjaardag, en je 1e vergeet je nooit. Morgen dus (voor mij) vroeg op voor de cusrsus en dan meld ik me zondag weer hier. Vannacht heel veel gedroomd over de Dom. Rep., dat kwam ook door dat ik gisteren hier dingen verteld heb. De ene helft v.d. tweeling draaide n.l. pirouttes en de andere helft draaide de bak in op een tropisch eiland. Daar ben ik dus ook 5 jaar mee bezig geweest en in mijn dromen soms nog. Er wordt mij verweten dat ik geld (om hem vrij te krijgen) verkwanseld heb , ik verloor veldslagen, maar heb, voor mijn gevoel de oorlog gewonnen, want hij heeft slechts de min. straf gekregen. Het zou fijn zijn als mijn zoon eindelijk eens , niet alleen op papier, zou inzien hoeveel verdriet hij me heeft aangedaan en wat respect zou tonen voor al mijn inzet. O ja, ik ga voor een weekend drank en rookvrij, maar het gaat moeilijk worden. Wil het in ieder geval tot een min. beperken en moet het uiteindelijk wel hier opbiechten, dus dat is mijn stok achter de deur. En eens letters op mijn toetsen plakken, want dit werkt niet echt lekker. Sterkte allen en tot zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Teveel Kirky, moet je ongesteld worden?? What's up?........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Mijn uitslag op de test: ISTJ Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, sensing, thinking en judging. Dat wil zeggen, je bent systematisch, ijverig en gereserveerd. Je stelt prijs op orde en structuur en hebt een sterk gevoel van verantwoordelijkheid. Je werkt grondig, hebt veel doorzettingsvermogen en oog voor detail. Anderen vinden je uiterst betrouwbaar. Je richt je op feiten, details en resultaten. Je komt het meest tot je recht in beroepen en activiteiten waarin een grondige afhandeling van werkzaamheden vereist is. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: accountant, elektricien, en wiskundeleraar. Je leert het makkelijkste: van concrete en nuttige toepassingen Valkuilen: Pas op dat je niet in een sociaal isolement terecht komt. Je kunt ook star worden en je in details verliezen. Ik kan me hier wel enigzins in herkennen. Maar de uitslag is wel wat eenzijdig op de beta-kant gericht terwijl ik toch ook een alpha meisje ben. Van de talen en de psychologie. En wat heb ik vanavond gegeten: basmatirijst met rozijnen en erwtjes erdoor, gebakken bananenschijfjes, gebakken eitje en zelfgemaakte pindasaus. Verder heb ik hier vandaag veel gelezen over pijn, moed en bereidheid. Het deed me wel wat. Dat maakt het toch een mooi forum. Stuk voor stuk mooie, dappere mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 En Borretje, Ik heb het gelezen en ik was verbaasd, hoe mensen denken helpend bezig te zijn. Ik heb bewondering voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik haat smurfen en ik haat iedereen die hier schrijft. Ra ra ra wie ben ik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hey Witte zo ken ik je niet hoor. Rare smurf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Sha Kirky je zoekt die onzin zelf op en gaat er dan dan over zitten *, zeer verheffend en getuigt ook van bijzondere intelligentie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden