Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Fijne avond, ik moet even wat anders gaan doen beter voor mij....tot in de pruimentijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ok, dat zal best ellende zijn maar wat wil je daar nu mee zeggen? Ik bedoel, wil het bijdragen aan een zinvolle discussie dan zul je iets meer moeten geven dan wat losse opmerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 avond Pfffffffffff.... Eerlijk gezegd..ik heb het een beetje gehad met heel dat gememmel over de situatie van Bor. Elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw. Het vraagt teveel aandacht voor mij. Bovendien haal ik er niets uit. Teveel energie en geen winst Hou ik niet van Ik zie mezelf als een empathisch iemand maar ben ook een egoïst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Misschien wel Sowhat, Lees hier nog altijd, ben benieuwd hoe het gaat met mensen die net zo als ik het moeilijk hadden en soms (nog) hebben. Het verzandt hier echter de laatste tijd in van die "open eind" opmerkingen, je zegt iets maar je zegt eigenlijk niets. En dan altijd weer met zijn allen over iemand heen rollen die eerlijk durft te zijn, ja ik bedoel onder andere Borretje. (verwijderd door de moderator) Toen ik hier anderhalf jaar geleden kwam was er discussie, was er uitwisseling van meningen, van gedachten, van overtuigingen. (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Lidia, Sterkte bij hoe het oopk uitpakt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Fleur, ik denk er net zo over, het voegt niets toe. Tenminste niet op deze manier, elke keer laait de discussie weer op. Ik houd het voor gezien vandaag, ben er een beetje zat van. Slaap lekker voor straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Het is niet alleen de discussie de me verveelt Tina Het gaat veel verder dan dat Het is het prominent aanwezig zijn van dat verhaal. De manier waarop het wordt leeggezogen en opgevuld, gebruikt om iets te vertalen Het verveelt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Fleur, Wil iets zeggen maar wet niet hoe, weet niet wat... Weet ook niet of jij nu ook vindt wat ik vind. Of juist helemaal niet Virtueel is moeilijk. Maar hou van je. Als ik niet drink terwijl ik dat eigenlijk wil, minder drink dan ik eigenlijk wil Is dat mijn engelbewaarder en dat ben jij en als back up Mups... en dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedeavond luitjes, Ik hoop dat jullie het mij niet euvel duiden: maar even voor :moon:dag Soothe en Tina:present: en Shahire:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Lieve Frummers, Weer veel moeilijke verhalen vandaag. Ik heb geprobeerd mijn bijdrage te leveren. Ben er nu moe van. Ik wens iedereen het allerbeste en mezelf ook. Misschien tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hi Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Wat moeilijk dit: het is niet de bedoeling anderen over te slaan b.v. Nien.. Het meelezen heeft me wel veel gedaan vandaag en me aan het denken gezet. Misschien zo dadelijk nog een reactie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Was nog ff iets aan het kijken op tv Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Lukt het een beetje Teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Yep Fleurtje, Het lukt eigenlijk heel goed, misschien dat het kwartje gevallen is. Maar dat is het al vaker, en dan rolt ie erdoor, en denk ik weer dat ik alles aan kan... Maar heb het gevoel dat het kwartje nu blijft hangen, dat het contact gemaakt is en stabiel is... En jij meisje? niet drinken is niet zo 'n probleem meer denk ik, nu ook nog niet roken en en de parodentoloog.... (zeg ik dat goed?) Zou wel wat met je willen drinken, alcoholvrij natuurlijk, als ik weer eens met W in mijn geboortestad kom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Daar komt ie dan... mijn reactie, Is speciaal gericht aan Borretje: Bor: sinds januari ken ik je via dit forum. Vele malen heb ik met je te doen gehad! en vaak heb ik op je gereageerd. Zo ook vandaag.. Wat mij opvalt aan jou is dat je veelal niet reageert op de postings van van anderen en van mij. Vandaag ging je (opeens) over op de gevolgen van het stoppen met AD. Let wel:ik vind dat oke hoor. Echter: ik mis betokkenheid naar anderen (met name) mij. Je schiet zo snel in de verdediging! Is begrijpelijk en van mij mag dat. Toch stelt het mij teleur. Het klinkt waarschijnlijk hard: maar ik ga voorlopig niet meer reageren op je postings. Ik heb ook te dealen met mijn verleden, en met mijn kinderen. Bor: ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 pfffft Hoi anderen! Soothe: maar efkens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Terug Is hier je geboortestad?? Echt? Zeker weten dan!! Zalig! Is een stuk gemakkelijker als het kwartje hangen blijft. Veel verder hoef je niet te denken. Gewoon blijven vasthouden. Moet ik jou niet vertellen . Je kent het slagen van de zweep (zegt men dat zo?). Oeps...zweep...bolletje haar oren tintelen nu. Soms komt het nog wel opzetten zenne maar niet zo frequent meer. Ik mis de roes nog wel eens van tijd tot tijd. Misschien waag ik me er nog wel eens aan, misschien ook weer niet . Eeuwige droge minderaar hier Roken...mmmm...lekker sigaretje...mis ik wel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Gaap... net wakker, lekker even geslapen Hi Primula, hoe vergaat het jou? even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nou Gaab, dat laat zich lezen.... Jij gaat goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hoe kan je dadelijk dan nog slapen Gabs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Moederhuis in Merksem, niet alleen ik, ook mijn zusjes zijn daar geboren... Kwartje hangt, maar soms, althans tot nu toe, spoelt die "eerste" het kwartje door. En dan is het niet zo dat ik voor helemaal "total loss" ga. Als ik later mensen spreek die er bij waren valt het wel mee volgens hen. Maar ik ben wel stukjes kwijt. Ben dan benieuwd wat ik allemaal gezegd en afgesproken heb. De volgende dag een beetje wiebelig, een beetje beschaamd, een beetje teleur gesteld in mezelf. Dat wil ik niet meer, kan, en is misschien zelfs geinig als je echt jong bent maar niet voor opa.... Ga er voor, ik dus, niet voor de eerste keer. Maar eens, ooit, moet ik toch mezelf kunnen vertrouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hi primula, nu dit is mijn 8e dag pas droog hoor, verschil is, dat ik nu probeer het positief te zien, dus eigenlijk al het geleerde heel bewust in de praktijk te brengen, dat deed ik voorheen niet, en ik moet zeggen, dat gaat best goed Fleur, ik vindt het altijd zalig om in bed te liggen hoor, maar ik was gewoon heel moe, en de laatste tijd kan ik veel slapen, ik heb ook best een lichamelijk zware baan, dus nu is mijn lijf gewoon moe, maar als ik zie hoeveel jullie soms op een dag doen! zoveel energie heb ik (nog) niet hoor,daarom wil ik ook een kuis smurf , werken, slapen.... meer even niet! Fijn he niet roken Fleur, ik vindt het toppie van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden