fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Héy snoep!! Ik ben een meisje van amper 7 jaar, ik wil een ijsje en speldjes in mijn haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Klienkt goed lieve Rekel om het wat rustigeraan te gaan doen. Het leven bestaat niet alleen maar uit werken hé? Zeker nu je een vriendin hebt kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goh Liefje, er zijn "ergere" dingen hé Fleurtje, die twee laatste sowieso, maar dat eerste valt nog wat te bezien hé. Ik maak daar wel enkele "uurtjes" voor vrij hoor Ik bedoel ook qua werk, drukte en medicatie Ik heb hier een koffiekoekje over. Iemand ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 fleur ga poetsen jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Klopt bollie, maar de vriendin eist dan ook weer veel tijd op. Maar dat verandert vanaf volgende week. Ik ga genieten als god in frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ja lieve Borrie, kinderen voelen zo haarfijn aan hoe moeder het moet doen. Ze zijn nog zo puur natuur. Maar het geeft ook aan dat het jochie zo gericht is op jouw welzijn. Het is een llieverd als je al op die leeftijd zo gericht bent op anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik moet vertrekken. Naar de HA Lekkere stukken van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Succes hé fleurtje Borrie :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 handjes boven de tafel houden bij de H.a. hé Fleurie. laat ik niets horen wat niet mag. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Dag Fleurie!! Hopelijk heb je net zo'n leuke huisarts als ik! Bor Wat moet dat zwaar zijn voor je, en wat een lieve knul heb je!!!! Hou moed he?? Ik weet het, het zijn maar woorden. Toch heb ik ooit ook in een soortgelijke situatie gezeten, dus ik voel zeker wel met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Mogge allen. Jopie, geniet ervan meis. Maar dat doe je wel. Oooooh, verliefd, zo fijn! Nuchter alles meemaken. Spannend en fijn. Ga goed allen. Werk ad winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 snif... zet hem op he bor.. ga trainen toedeledokio toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedemorgen mensen, Jopie, fijn dat je zo kan genieten van het verliefd zijn. Verder weinig nieuws te melden, lekker geslapen en dat doet goed. Bor, wellicht heb je het zwaar door het stoppen met de medicatie maar ik vraag mij dan wel af of het'zo handig is om dat te doen? Bij alles huilen en emotioneel zo zwaar zitten, is dat het je allemaal waard? De medicijnen zijn er niet voor niets en ik zou je gunnnen dat je iets meer rust in jezelf kan vinden. Meer wil ik er even niet over zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hey sowhat, jopie, toine, tina, bb Ik moet er al vandoor. Het zag er kalm uit, doch we moeten uitrukken naar een megacontainerschip. Kom straks nog wel ff terug hoor, maak love, not war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goeie morgen Made en Bammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ha Bollie! Alles goed?? Toine, hup, hup! Gaan met die banaan! Ik duik mn bad in! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedemorgen allen, dagpact Albert Will Gaby en nu werken, tot vanmiddag, allemaal een fijne dag! later............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: bolletjeja lieve Borrie, kinderen voelen zo haarfijn aan hoe moeder het moet doen. Ze zijn nog zo puur natuur. Maar het geeft ook aan dat het jochie zo gericht is op jouw welzijn. Het is een llieverd als je al op die leeftijd zo gericht bent op anderen.quote> Bolletje, even los van het feit dat het Bor haar zoon is maar...zo gericht zijn op je moeder is een gevolg van alcoholisme. Het is een bekend verschijnsel bij kinderen die opgroeien in een omgeveing met alcoholisme.En het is niet natuurlijk dat een klein kind zo gericht is op het welzijn van één van zijn ouders. Normaliter zou dat andersom moeten zijn. In een gezonde situatie.Het is fijn dat een kind oog heeft voor anderen, absoluut.Even my 2 cents. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Bor, even voor alle duidelijkheid. Dit is geen aanval op jou of anderzins wat. Versta me goed. Maar dat moest me toch ff van mn hart. Ik vind het fijn om te lezen dat je al bijna een maand niet hebt gedronken. Ik wens oprecht voor je dat je een weg hebt gevonden die je goede dingen zal brengen. Het is geen gemakkelijke weg heb ik ervaren. Ik heb onder ogen moeten zien wat ik al die jaren in mijn actieve verslaving heb gedaan. Daar zaten pijnlijke herinneringen bij. Die deden me zeer. Ik ben er doorgegaan en dat proces is nog steeds bezig. Ondanks de tranen, de schaamte, spijt en verdriet ben ik blij dat ik dit heb kunnen doen. Het levert me zoveel goeds op! Dat wens ik voor jou en alle mensen die verslaafd zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Morning BB, Dat is misschien in sommige situaties wel waar. Maar bij mij lag dat toch anders. Mijn zoon was ook zo ontzettend gericht op me, en ik dronk toen nog helemaal niet! Door een goed gesprek is het langzaam aan veranderd. Ook mede door zijn vader en een kinderpsychologe. Dus drank heeft er niet altijd mee te maken is mijn ervaring dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ja hoor Made hier alles prieeeema. Dadelijk weer eens lekker gaan werken. Hoop dat het daar ook een beetje gezellig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Bor, het klopt dat we alles nuchter willen doorstaan. Ik vraag me echter af of het idd verstandig is je medicatie nu af te bouwen. Je staat nog maar kort droog en je nuchterheid is nu het allerbelangrijkste. Dat blijft voor mij trouwens het allerbelangrijkste. Ik ben twee jaar geleden pas begonnen met het afbouwen van mn medicatie en toen stond ik al ff droog. Toen ging dat nog niet zo goed en ben ik teruggegaan naar mn oude dosis. Nu probeer ik weer, langzaam aan, te minderen. Als ik het gevoel zou hebben dat ik mn medicatie zou slikken om niets te voelen zou ik vinden dat ik verkeerd bezig was. Maar niet alles tegelijk op je schouders nemen lijkt me een alleszins verstandig besluit. En voor mij geldt dat ik pas begon met AD toen ik al een jaar droog stond. Het was destijds teveel en mn depressie te erg. Nu gaat het een stuk beter met me en is het stilaan tijd om te kijken of ik af kan bouwen. Mocht dat niet goed gaan zal ik niet aarzelen mn AD te blijven nemen. Ik wil graag alles nuchter doorstaan maar ja, ik weet niet of ik het goed kan uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: BamBamBolletje, even los van het feit dat het Bor haar zoon is maar...zo gericht zijn op je moeder is een gevolg van alcoholisme. Het is een bekend verschijnsel bij kinderen die opgroeien in een omgeveing met alcoholisme.En het is niet natuurlijk dat een klein kind zo gericht is op het welzijn van één van zijn ouders. Normaliter zou dat andersom moeten zijn. In een gezonde situatie.Het is fijn dat een kind oog heeft voor anderen, absoluut..quote> O Bammie dat wist ik niet. Ja ik weet wel dat dit vaak voorkomt bij kinderen waarvan de moeder op een of andere manier gehandicapt is. Wel atijd gedacht, het kind kan niet gewoon kind zijn. Zwaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden