Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedemorgen frummers (waarom schreef ik nou bijna 'smurfen'?) Affijn, de koffie staat klaar, lekker vers, de thee ook. Vandaag mijn laatste werkdag voor deze week, een lange weer, maar dat geeft niet. Vanavond begint het weekend wat mij betreft, heb er zin in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 goedenmorgen grote smurf dan wil ik smurfin zijn want ik ben een meisje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hihi, goeie morgen Smurfin, lekker bakje smurfen dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 klungelsmurf meldt zich weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goeie morgen Jaap Geloof er niets van dat jij klungelsmurf bent, maar wens je in ieder geval een smurfige dag. Ik ga de douche even smurfen, wordt weer tijd voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 smurfin gaat ook douche..opschieten grote smurf doen wordt fleur moppersmurf en de rest mag zelf kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hihi... dacht eigenlijk aan lolsmurf voor Fleur toch? Heb wel iemand anders op het oog voor mopper Maar voor nu.... opsmurfen Von:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ok, ik ben best best wel handig en sterk, dan ga ik voor knutselsmurf. Maar vandaag moet ik weer vooral schrijven en bellen. Ik geloof niet dat daar een smurf voor is. Kantoorsmurf, slaat niet echt aan bij de kinderen denk ik. Die werkt in een glazen flatgebouw. Kantoorsmurf, goed woord wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 moggie all.. wow wat donker nog, bagger geslapen, maar zo gewoon trainen, heerlijk, alles eruit gooien. bedankt nog voor leerzame tekst gisteren jopie, weet het zelf ook allemaal wel, moet mijzelf af en toe resetten en anders kijken naar alles hoe hebben jullie geslapen? nog iets leuks doen vandaag? ga vanmiddag gehaktballen maken en laminaat kopen. ga tommel naar buiten gooien en mijzelf dus ook iedereen fijne dag en heb plezier in de dingen die je doet, he jaap, dat zei jij toch, helemaal gelijk in, zijn met zoveel dingen bezig, dat we het belangrijkste vergeten genieten, lachen, plezier ...... toine neman;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Of potige, maar ik heb geen tatoeages Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ja, dat zei ik. Ik bedoel, sommige dingen moeten nou eenmaal. Je kan dan kiezen voor even snel. De was, stofzuigen. etc of Of op zo'n manier dat het leuk wordt. Werken, opvoeden, sporten, eten, koken, en als je veel poetst dan ook poetsen. Hoe het leuk wordt, ja dat is voor iedereen weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Kijk en nu moet ik al weer haasten. Vind ik niet zo erg. De lucht hier ziet er goed uit. Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 goede morgen allemaal, Borretje :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: gefeliciteerd met je maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedemorgen alle Frummels! Of was het nu Smurfen? Lekker bakkie en dan aan de slag. Vanavond een eter erbij. Maar ik ga niet echt koken. Ik hou het op tapas..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Toine, ik ga vandaag voornamelijk werken en dat is best leuk over het algemeen. En genieten van het feit dat ik daarna weekend heb. Verder zal ik boodschappen doen, hondje uitlaten, koken, vaatwasser inruimen, paar wasjes draaien en lekker lezen vanavond. Heb trouwens als een blok geslapen en dan begin je de dag natuurlijk al een stuk prettiger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hihi! Bor! Dan kun jij al wel snel lezen en schrijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Gaat goed met Bor, van 25 plots naar nog geen jaar??? hihi. Luitjes, ik ga er vandoor. Smurf er een mooie dag van. Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 je bent toch een maand zonder de alcohol? Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goeie morgen Frummelsmurfies. Lieve Borrie hoe is het gisteren gegaan met het tel. van je zoontje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goedemorgen smurfefrummers Koffieeeeee, haaaa; op het werk en ben wakker aan het worden. Heb besloten om een extreem kalme periode in te lassen. Vriendin begint te werken bij ikea volgende week en krijg ik dus wat extra tijd voor mezelf. Gaat me goed doen Geslapen als een blok, heeft me goed gedaan. DAGPACT: Albert Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 sorry hoor dan ben ik een dagje te vroeg, maar die ene haal je ook wel. dan doe ik het morgen nog een keertje nietwaar? ben werken nu tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Morning Ik snap em niet Will. Wat is een extreem kalme periode? No sex, drugs and alcohol? ;p Ik ben brilsmurf!! Lekker eigenwijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Will!!!! Hahahahaha! Heeft ze je zo "beziggehouden" dan? Arme jij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden