AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Welkom Jettebet Sterkte Priem Borretje:heart: Hoi Wijfie Hoi Nina Akelei ook sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Lytse, ik zie dat we nu es samen zijn ingelogd. Dus jou moeder (of was het schoonmoeder) heeft die heup operatie goed doorstaan? Ik heb hier de indruk dat het verhaaltje van "heupbreuk is het begin van het einde" miss wel es waar kon zijn.... Pfffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 vroeg naar bed, doe ik ook vaak, is het lekker gauw weer morgen, net alweer bijna 2 uurtjes geslapen, net wat gegeten (zei het met moeite, want als ik me zo voel, heb ik geen zin in eten) ik heb nu geen zin meer om te drinken! Hoera!!!! hoe heb ik dat voor elkaar gebokst? ik had de hele dag vrij, heb niemand gezien en/of gesproken, ben lang blijven liggen vanochtend, beetje hier op het forum gehangen, vanmiddag de tuin ingegaan en begonnen met blaadjes, en uiteindelijk al het vuil ook weggehaald, (mijn tuin is N aan begonnen, en is nu half af, heb hoop gedoe met de buren, en die waren vanmiddag weg, dus kon lekker genieten van mijn tuin en het mooie weer) boodschapjes gehaald, ff geslapen en nu is het 20u, en is mijn dorst voorbij, moet nu alleen nog de avond, lekker in bed! Dat trek ik nog wel haha toch wel blij dat ik iets produktiefs heb kunnen doen, en buiten ben geweeest, helpt toch wel, al moest ik mezelf er toe aanzetten, maar alles uit het boekje klopt, ''ga iets doen om afleiding te zoeken, desnoods een rot klus, voel je je nog steeds niet goed, maar is die wel gedaan zo wil ik dat dan stapje voor stapje doen, zaterdag is mijn lastigste dag, omdat ik dan de hele dag vrij ben, volgende week, heb ik s'middags een cursus, dus dat breekt lekker, morgen werken, en dan komt er een vriend op visite, gaan we lekker uit eten', altijd gezellig, kunnen we even ons ei kwijt! Snoep hoe voel je je nu? Vond je zo herkenbaar vandaag, en (sorry) had heel sterk het gevoel, van oh ja, dat wil ik dus niet meer... Wijffie, kanjer, you did it! voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Gaby, goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 VM FB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Gaby, heel goed bezig zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 dank jullie voor de complimenten, maar waar ik eigenlijk achter gekomen ben (en dat wist ik eigenlijk al heel lang :$ :$ :$ ) is dat het sleutelwoord AKTIE is, het is 'gewoon' domweg DOEN!!! Waarom heeft het zo lang geduurd voordat dat kwartje viel al zovelen (inclusief ikzelf) hadden me dat vertelt, ik deed het alleen niet eye opener! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Dat heeft te maken met de wil denk ik Gaby, de will die ik het eerste jaar wel had en daarna anderhalf jaar niet en nu weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jammer Akelei dat je door een mailtje van je stuk bent meid. ik hoop dat je toch weer terug kunt grijpen naar wat je vandaag gedaan hebt en dat je een prima dag gehad hebt. is het mailtje de moeite waard om daardoor je humeur te laten verpesten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hallo VM, Over de nieuwe heup van mijn schoonmoeder: Dat was vorig jaar en ze was toen 87! Het ging allemaal heel goed, ook met de revalidatie, maar een week voor ze weer terug naar huis zou gaan is ze gevallen. Ze stond met de ene verbandschoen op de andere. Daarna werd het kwakkelen, maar ze is nu weer stabiel. Ze is inmiddels 88 en gaat langzaam geestelijk achteruit. Dat was al zo voor de operatie. Ze kan niet meer lopen, maar heeft het in haar rolstoel redelijk naar haar zin. De orthopeed zei dat ze op die leeftijd één kans hebben en als dat goed gaat, dan kunnen ze nog jaren mee. Vanmiddag hebben we haar nog mee naar buiten genomen en samen een oliebol bij de kraam gegeten. Dat viel zeer in de smaak. Hopelijk heb je hier iets aan. Veel liefs. Ik lees je graag en hoop dat alles goed gaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 weet je AR , dat zou zo maar kunnen, ik kwam van elke dag dronken, naar 1x in de week dronken, ach soms 2x, dus dat was al een hele vooruitgang, ik denk dat er nog steeds ''iets'' in me was, die de drank niet voorgoed vaarwel wou zeggen, zo van ''als het echt k*t gaat, dan kan/mag je altijd nog drinken'' en nu gaat het echt k*t, N weg, ouders ziek, ruzies, kortom alles om te ''mogen'' drinken, en ik wil en doe het niet! daardoor kan ik wel beter relativeren, en is er ook minder angst, dronken is er de angst, alles kwijt te raken , bang voor andere mensen, (heb nu de buren, hoe dicht bij wil je het hebben ) faalangst, angst niet goed genoeg te zijn etc etc en dat gaf weer redenen om te drinken, nu ervaar ik meer ''rust'' (al kan ik me heel onrustig voelen hoor) ik kan het wat meer behappen, op een afstandje bekijken, de wereld vergaat niet, als ik alleen ben/ of wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Gaby Waarom heeft het zo lang geduurd voordat dat kwartje viel al zovelen (inclusief ikzelf) hadden me dat vertelt, ik deed het alleen niet Soms is het zo dat de tijd nog niet daar is om daadwerkelijk te veranderen ook al weet je wel dat dat moet. dan zijn er gewoon andere dingen die op dat moment belangrijker zijn. En het is toch ook een beetje een andere manier van leven, en dat gaat niet van vandaag op morgen dat is een groeiproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDat heeft te maken met de wil denk ik Gaby, de will die ik het eerste jaar wel had en daarna anderhalf jaar nieten nu weer terugquote> AR mag ik vragen waarom bij jou de wil wegviel, of is dat te persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 tsja Bol, dat besef ik me ook steeds meer, alles is een proces, en ik wilde juist alles nu/meteen, leer nu wel geduld hebben haha pas je een beetje op met die grote honden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Mooi gezegd Gaby, en ik merk ook weer dat ik een stuk rustiger word dan in de drankperiode. Ik kon soms wekenlang hartkloppingen hebben van de zenuwen om sommige dingen terwijl er eigenlijk niks aan de hand was (zie ik nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 oh gat ja, die hartkloppingen, vreselijk.... wat doen we onszelf toch aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 @ Bor: gefeliciteerd met je maand. Aan jou de keuze wat je hier bespreekt. Je kunt altijd pb's sturen aan de mensen met wie je je gevoelens wilt delen. @ de drie nieuwelingen: Topper, Jootje en Jettebet (? Korzakov? Ik ben haar naam even kwijt;) welkom hier en vraag gewoon wat je wilt weten! @ AR en alle anderen Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 JetteBette welkom hier! als je wilt, kun je je even voorstellen bij ''wie is wie'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jettebette Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Bedankt voor de welkomstgroeten. Ik ben al ruim 6 jaar droog, maar heb het af en toe nog moeilijk. Ik hoorde pas van deze site/dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jij mag alles vragen Gaby Ik ging voor mijn werk voor de eerste keer vliegen naar Frankrijk (ik heb hoogtevrees) Ik heb het hele proces letterlijk meegemaakt ik bedoel daar mee, ik wilde het echt beleven. van de rit naar schiphol, van dat zenuwengedoe op schiphol, de douane, het vliegtuig in en ja ik zat voor het raam (heb zelfs foto`s genomen toen we vlogen) eenmaal daar aangekomen, gingen we wat drinken (op dat moment was ik 1 jaar en ruim 2 maanden zonder alcohol) toen heb ik een glaasje wijn gedronken omdat ik blij was dat ik daar was (geen excuus natuurlijk) het was maar voor 2 dagen en ik dacht bij me zelf als ik dan weer thuis ben ga ik gewoon weer aan de thee. Weet je ik had toen de eerste niet moeten nemen, er waren diverse forummers die mij waarschuwden om het niet te doen, en ik heb het in de wind geslagen. Kort gezegd ik ben er weer aan blijven hangen. vorige maand had ik een afspraak gemaakt met mijn huisgenoot, we zouden niet meer drinken, dat was 3 oktober, 5 oktober knapte er iets bij mij omdat hij zich niet aan de afspraak hield. En toen kreeg ik de wil terug, ik had echt zoiets van jij slappeling ik zal je laten zien dat ik mijn afspraak wel na kom. Die wil heb ik nu dus nog steeds, heb soms ook wel zin in die rotdrank hoor maar ga dan alles wat los en vast? zit lopen snaaien en drink liters oploslimonade. Ik ben er dus nog niet hoor, het blijft opletten Maar die wil is er en blijft er nu. Lang verhaal, goed antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jeetje Jettebet wat goed van je. Ik hoop dat je iets aan ons zult hebben en dat we wat kunnen betekenen voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 AR bedankt voor je verhaal, ja de bekende misstap, we weten het allemaal, en trappen er toch in, rare lui eigenlijk die alci's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nou écht wel:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: JettebetteBedankt voor de welkomstgroeten. Ik ben al ruim 6 jaar droog, maar heb het af en toe nog moeilijk. Ik hoorde pas van deze site/dit forum.quote> WOEHAA 6(!!!!!!!) jaar, en dan nog af en toe moeilijk das geen fijn vooruitzicht, maar je doet het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden