Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Jaap!!!!!!!!!! Super!!! Van harte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Madelief en AR; dag, dag, ook een P.S. ik vind spruitjes heerlijk! Zoveel vitamientjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Madelief: just the two of us?? Wederom maar weer een bloem = Spruitjes: kort koken + nootmuskaat Puree + kaas (liefst grano panado) wat (verse) appelmoes.. Heerlijk. Ik een kookrubriek? Help.. Aanpassing spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Jaap Gefeliciteerd hoor met je 8 maanden adb:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi Primula gegeten hoor terug voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: PrimulaMadelief:just the two of us??Wederom maar weer eenbloem = Spruitjes: kort koken + nootmuskaatPuree + kaas (liefst grano panado)wat (verse) appelmoes..Heerlijk.Ik een kookrubriek? Help..Aanpassing spelfoutquote> Hihi!!! Ja koken is mijn uitlaatklep!Zo te lezen kunnen we samen wel een catering beginnen??Of mag ik dat hier niet als grapje zeggen?Ja wel toch??Hier in de huiskamer mag dat af en toe wel he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ha Madelief: Ik moet je teleurstellen: koken is niet mijn hobby: meer een noodzakelijk kwaad: echter: al doende leert men he? En: men moet mij met spruitjes niet te na komen! MMMMM.. Maar catering?: now way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 M: even serieus: ik heb nooit van koken gehouden (behalve de laatste paar jaren) Men kan mij geen groter genoegen doen dan: voor mij een maaltijd te bereiden. Maar: spruitjes vind ik lekker (wijn ook trouwens....) Ik meld mij af voor vandaag. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 alvast welterusten Priem:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Primula, slaap lekker!! Ik ben nog wel even hier. Een vriendin is pas geopereerd, en ik wil zolang mogelijk weten hoe het met haar gaat. Ze staat er erg alleen voor, vandaar. Daarom, ik sta stand-by.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 AR: jij ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik heb zin in bonbons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Appeltaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Slagroomsoesjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 maar ik eet cashewnoten omdat ik die andere dingen niet in huis heb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi Akelei fijn voor je ennuuhh doe maar een ontzettend groot stuk taart want ik heb nog niks op:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ja Akelei, na taart moet je toch ook wat gezonds eten als een bruine boterham niet waar? en daar doe ik dan maar smeerkaas op ook lekker mager:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ben ik gewend hoor Sow en veel drinken doe ik ook oploslimonade en water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ha Akelei, je hebt je bericht aangepast stiekemerd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 wat is er met Kirky eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi Jaap, Acht maanden droog. Een knappe prestatie kerel. Oud en nieuw moet ook lukken Jaap. Ik voelde me het eerste jaar een kanjer toen ik droog door de jaarwisseling ging. Wat is de meerwaarde van een pilsje met de kerst (je wilt er vast meer) en iets bruisends met de jaarwisseling. Alle herinnerings mechanismen ontwaken weer. Probeer het maar zonder te doen. Maar eerst volhouden tot de kerst. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Kirky, ik ben ongerust, gaat het wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Akelei, heerlijk die appeltaart zelf gebakken??? ga m verder oppeuzelen bij mn film op Canvas thnx & nighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 truste Jane:lips: heb je een leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Mocht ik ooit weer drinken, dan ga ik er ook voor, gelijk weer het diepe in, ik ken mezelf. En da zou ik mezelf ook voorhouden het te willen, anders wordt het zo'n geklooi, daar hou ik niet zo van. En of dat nou met oud en nieuw is of op nieuwjaarsdag. Zorgen voor later. Komt wel. Voor een glaasje zijn er genoeg alternatieven, die het een stuk makkelijker maken om het nuchter en leuk te houden. Lekker aan de gemeentepils. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden