bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 O nee bij mij komt ie toch veel eerder te staan Bammetje. goeie avond trouwens. Ik denk in de loop van de volgende week of zo. Heerlijk lang de kerstsfeer proeven. Bovendien geloof ik niet meer in de Sint. Krijg toch:o:( nooit kadootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Made dan kom je maar veel op het forum hoor, daar proberen we met z'n allen het toch een beetje gezellig te maken. We hebben dan ook een arresleepact waar je aan mee kan doen. We slepen je er wel doorheen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: rapilosPuber in huis Lenie?quote> 1????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Beste mensen, Ik moet weer afsluiten. Plicht roept (helaas) Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Rapi, werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: MarcJullie kunnen toch ook op 1 januari een degelijktweedehands boompje aanschaffen. Die dingenblijven vast wel een jaar goed.quote> Hé jij bent een lekkere zeg.Werk ze Rapi.Mooi gedichtje Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Wij hebt een adoptieboom. Vorig jaar gekocht en boom leeft nog. Dus die gaan we weer halen. Leuk he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: bolletjeO nee bij mij komt ie toch veel eerder te staan Bammetje. goeie avond trouwens. Ik denk in de loop van de volgende week of zo. Heerlijk lang de kerstsfeer proeven. Bovendien geloof ik niet meer in de Sint. Krijg toch:o:( nooit kadootjes.quote> ik wil geen boom!!!!!!!!(maar moet wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedenavond allemaal, en wat ben ik toch blij met dit forum:heart: Lenie, pubertijd gaat over al lijkt het nu wel pas over 60 jaar Madelief:heart:, die trek word op den duur minder maar soms, ook al ben je er een paar maanden af, kan het je aanvliegen als een opvlieger zal `k maar zeggen en juist dan moet je sterk zijn. maar ik heb vertrouwen in je hoor. En Topper:heart: ik ben heel blij met jou op het forum;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 AR ze zijn al 18...wanneer houd het op? het lijkt wel dat het nu pas begint? ik ga een RH doen....tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: bolletjeMade dan kom je maar veel op het forum hoor, daar proberen we met z'n allen het toch een beetje gezellig te maken. We hebben dan ook een arresleepact waar je aan mee kan doen. We slepen je er wel doorheen hoor.quote> Bollie?? Ja!!!!Nou dan ben ik er hoor!Dat getingel van de paarden en een lekker warm kleed in de sneeuw! Wow!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 AR, dank je!!!! We gaan er vast iets moois van maken he?? Voor mij is dat helemaal nieuw! Maar ik ben er hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Wat is een RH Lenie? Madelief het arresleepact, heel gezellig en knus bijelkaar hoor, dat pact heeft me ook enorm geholpen van 2009 tot 2010. Van 2010 tot 2011 was ik te laat om in te stappen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 RH = Rondje Hondje... hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 O was jij dat die beneden stond te schreeuwen "Hé hallo daar kan ik nog mee?" Ik schreeuwde nog naar de Kerstman "Hé gochomobiel we vergeten Ap"maar die vent had een rooie gokkerd dus dan weet jij wel hoe laat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 je had ook moeten roepen locomokipkachelfantje.... ben nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 En jullie hebben me op een ideetje gebracht;) Grote pan pasta voor 3 dagen? Ga ik nu aan beginnen, dus ben even bezig met koken, eten en dan weer trug. tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lenie ik dacht iets van ReHab? (engels) Bol leuk:D shame on me he? (ook al engels) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 mensen mensen wat is het hier rustig zeg. Dat betekent zeker en vast dat het met iedereen goed gaat, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Bollie, ja ik denk het ook! Wel ben ik er nog even hoor! Nu een beetje muziek luisteren en alvast mezelf fris en fruitig maken voor de nacht. Hoe ga jij de avond door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik ga zo weer verder aan het gebreide jasje voor Puck m'n hondje. Heb er al een stelletje gemaakt maar die zijn of te groot of te klein. Geen punt hoor want die neem ik mee naar de dierenamb. Daar kunnen ze ze goed gebruiken als we een kat hebben laten opereren. meesal hebben die het erg koud en moeten onder de lamp. ik kom straks nog wel eens om het hoekie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedenavond allemaal, Ik kom mij even droog melden voor het dagpact en ga er meteen weer vandoor, Prettige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoLenie ik dacht iets van ReHab? (engels)Bol leuk:D shame on me he? (ook al engels)quote> nee joh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 wanneer, echt wanneer mag het hier eens goed gaan. hoor net dat me beste Din op het IC ligt mam is niet bereikbaar en als ze even "bijkomt" dan geeft ze impulsen van der lijf en opent ze der ogen, maar er is vandaag niet naar me gesmst door paps dat het dus giga beter gaat bericht van haar dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 1+1+1+1= toch volhouden??? kwee nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden