Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ik ben dol op koffie, mag het helaas niet meer eigenlijk. Maar dat senseo spul vind ik echt maar nix, hoop niet dat er hier aandeelhouders van dit systeem zitten ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 En nog maar eentje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 moggie, brrrrr zoveel wakker geweest. slaapmedicatie aan het afbouwen, maar ja voel me goed zo trainen en cardio en daarna schilderen enzo jullie lekker geslapen? nog iets produktiefs doen? wordt volgens mij mooi weer! even koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Snoepje!!! Alles wel??? Staat er bij Von wel brood op tafel?? Nah, hier niet, wel koffie! Ben al in mn badje gdoken, haartjes gewapst en al aangekleed!!! Vroege vogel deze morgen! Owh ja!! Ook een goedemorgen voor de laterkomers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 madelief:heart: op het slapen na wel ik kan gewoon niet begrijpen als je zo moe bent niet kan slapen 3 uurtjes en dan begint de ellende als ik dit probleem niet had dan zou ik me een stuk beter voelen maarja er zijn er meerdere hier die er last van hebben en als ik in het weekend wat langer blijf liggen,,barst ik heel het weekend van de pijn in me kop maar we blijven hopen dat het ooit weer goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Snoep! Ja dat is echt vervelend he? Kun je het overdag niet een beetje inhalen? Zomaar een uurtje bijslapen? De laatste tijd slaap ik wel goed. Maar nu ik die lamp heb gekocht barst ik van de energie! Ik was dus om 4 uur al wakker! Misschien moet ik er iets minder achter zitten, want hij werkt bij mij direct! Aan de andere kant, dat futloze was ik ook zat. Ik werd somber en chagerijnig. Nu loop ik zowat te zingen!! Oke, het was geen goedkope lamp, maar wel 10.000 lux. Dan heb je aan 2x een kwartiertje op een dag genoeg. Niet in de avond erachter gaan zitten, dan slaap ik dus helemaal niet meer! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Zo, douche gehad, opgetut, hondje uitgelaten, tijd om naar mijn werk te gaan. Snoep, er MOET toch iets zijn waardoor je na drie uur weer in kunt slapen en nog een paar uur rust krijgt? Misschien een combi van een mild rustgevend middel en een lichte inslaappil? En dan niet als je naar bed gaat, maar als je na een uur of drie wakker wordt? Lui, ik ga er vandoor... Maak er iets moois van vandaag, tis tenslotte acht november Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 achter een lamp zitten voor energie madelief?? wat is dat voor een lamp iets magisch... (soort zonnebank) ga douchelen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ik ben werken fijne dag hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT:AlbertMarcquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen allemaal! Wat een vroege vogels hier op het forum. Ik zie het nu elke ochtend licht worden, toch wel heel fijn en mooi. Snoep, heb je al eens homeopatische middelen gebruikt om beter te slapen? Het lijkt me heel vervelend dat het zo lang aanhoudt. Op naar dag 4! Het gaat me goed af. Ik was gisteren wel heel vermoeid, maar ik denk dat de pms klachten weer op gaan spelen, het is weer zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: toineachter een lamp zitten voor energiemadelief?? wat is dat voor een lampiets magisch... (soort zonnebank)ga douchelen:Pquote> Ha Toine!Nee het is zeker geen soort zonnebank!Daar krijg je rimpels van. Hihi!En ik ben al getint van mezelf, ik zit ook nooit in de zon.Altijd in de schaduw.Kijk maar eens op koekel, en dan zoeken naar lichttherapielampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: FiboIk lees hier weer de verhalen over die wake-up lampen. Dure dingen.Zal wel helpen hoor, maar ik heb een staande 300W halogeen lamp voor relatief weiniggeld gekocht bij een bouwmarkt. In combinatie met wat bewegen helpt dit ook wel zo 's morgensvroeg.quote> Morge, wat is een wakeup lamp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik slik melatomine 3 mg en het helpt niet en heb al een hoop geprobeerd maar niks helpt of de andere dag nog duffer dan normaal lijk wel of me slaaphormonen zijn dood gedronken maar jane ging ook pas naar anderhalf jaar beter slapen dus wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Snoepje, ik slaap doorgaans wel goed, maar ben pas rustige nachten gaan hebben na ca. Zes maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: jan1000Snoepje, ik slaap doorgaans wel goed, maar ben pas rustige nachten gaan hebben na ca. Zes maanden.quote> toen ik dronk had ik dit probleem ook al hoormaar toen wist ik waar het aan lagtoen ik 8 jaar geleden zwanger was en haast niet dronk ging ik naar een paar maanden weer heerlijk slapenmaarja toen ik bevallen was ben ik weer gaan drinkenmaar dacht nu dat het ook weer een paar maanden zou duren en geen 10 nu almisschien me straf:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: SowhatGoedemorgen allemaalSnoep,kun je overdag niet een uurtje op de bank gaan liggen?quote> nee dat doet ik juist niet...dan slaap ik straks helemaal niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Nou in ieder geval goed om te weten dat het bij iedereen anders is en dat het misschien wat langer duurt, net als bij Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen, ik hoor op het nieuws dat de arts van Michael Jackson schuldig is bevonden aan dood door schuld. Toch gerechtigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Snoepje, ik heb 2 jaar geleden tramadol gebruikt, slechts een week, De ergste bijwerking was, niet slapen. Zou dat bij jou de oorzaak niet kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Oh, de hoeveelheid of combinatie van pillen die hij voorschreef? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: JosjeOh, de hoeveelheid of combinatie van pillen die hij voorschreef?quote> De hoeveel heid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Hoi Hannah, Het gaat goed hoor, alleen nog wat weinig kracht in mijn spieren, moet meer oefenen, maar ben een beetje lui... Iedereeen trouwens goedemorgen. Ik kan geen pb"s versturen heeft met popups ofzo te maken. Weet iemand wat te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden