Spring naar bijdragen

woensdag 9 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: borretje
Ja?
Er zijn zoveel optie"s in elke suup, toch?
Maar ik raad het niet aan, toch?
Daarom krijg je die 5 eurie ook niet.quote>



Nou ik zou het niet dadelijk als optie naar iemand hier op het forum zetten. Zou bijna het idee kunnen geven dat de persoon in kwestie dat als een optie ziet. Of erger..het zou iemand doen trek krijgen in. In mijn geval totaal niet. Dus die vijf euro is welkom :)
Mij heb je niet hoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag alle aanwezigen,

Even een bericht zonder de dagdraad tot nu toe te hebben gelezen.

Gisteren heb ik me niet aan het dagpact gehouden. maar 2 glazen wijn gedronken. We hebben een glasvezelverbinding gekregen voor alles en denk maar niet dat dat werkt. De tv heeft continu signaalonderbrekingen en loopt vast; we kunnen wel zelf bellen, maar niet gebeld worden omdat een verbinding die 3 nov. klaar zou zijn ineens pas de 16e klaar zal zijn enz. enz.

Mijn man was gisteren al de hele dag bezig geweest via aanwijzingen door de tel. resetten; stroom eraf en noem maar op. De oude tel.lijn was al dood, een omleiding via Voipt (?) re regelen via de computer werkte niet en zo ging het maar door. Ik kwam al gebroken thuis en heb toen nog meer dan een uur aan de telefoon gehangen om het verder te regelen, want mijn man is slechthorend. Al met al heeft het niets opgeleverd en we waren het allebei zo zat, dat we pizza hebben besteld en er ieder twee glazen wijn bij hebben gedronken. Niet de bedoeling, maar de stoom kwam uit onze oren!

Daarna ben ik, vanwege de pijn, een paar uur naar bed gegaan en we hebben het de rest van de dag droog gehouden.

Vandaag weer (niet zo) vrolijk opnieuw begonnen. Het is nog steeds niet in orde, maar ik kan er nu niets meer aan doen. We houden het vandaag droog!

Lytse.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...