bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: borretjeBollie:heart:Ja, lieverd.Heel goed, ik voel me heel goed.Ik ben zo blij dat ik niet meer van die AD hoef, niet meer te drinken hoef ook.Ik heb afleiding en totaal geen trek.Thnx..quote> Das mijn Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 ben op weg niwi, kan nu wel tekenen, maar alles stap voor stap. hoop alleen dat de slechte dagen plaats maken voor net wat meer goede. zoals ik zei ben op weg en weet hoe het ook kan. Bodhisattva "brodi", is het doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 hi lenie, hij kan toch wel zwemmen he bij elk vijfertje of plasje water is tommel de bommel ook aan het zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: toinega een dikker touw zoekenquote> Ik heb er hier nog wel een liggen hoor. Knoop je die dealer aan de hoogste boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 gewoon doen, Toine... en vandaag is wel een geschikte dag daarvoor, denk ik... dood zul je er niet van gaan, dus wordt je er alleen maar sterker van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 klopt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 dus nu is er niks meer wat je nog tegenhoudt, Toine ?... op naar een drankvrij leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: toinehi lenie, hij kan toch wel zwemmen hebij elk vijfertje of plasje water istommel de bommel ook aan het zwemmenquote> nee dat kan ie niet, hij haat water. hij kon er gelukkig staan,maar je had die kop moeten zien hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Wat ga je dan doen met je auto Toine, ophangen of gewoon beurt laten geven ? Was er iets mis dan of keuring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Tjah dan had je maar een zeehond moet nemen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 diezal ik meteen aan m'n hond melden Bor...hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Leniediezal ik meteen aan m'n hond melden Bor...hihihihiquote> Ja en standaart commando's leren he: intrekken wijd sluit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Kanjers zal ik jullie eens wat vertellen? M'N BURO IS KLAAR YES. Morgen ga ik alles overzetten en zit voor m'n nieuw buro. Wat sjiek zeg. Niet opgegeven maar gewoon langzaamaan het ding in elkaar gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 hoi diesel, was gewoon een standaard klein onderhouds beurtje, waarbij nog een lampje en bougies vervangen moesten worden. en de gebruikelijke zaken zoals olie, uitlijnen enz..... maar ja ik wil die auto wel audi- dealer onderhouden voor toekomstige verkoop. maar dat het dan zoveel kost en echt zonder blikken of blozen vind ik niet van deze wereld, maar ja. moet in de toekomst maar in een oud barrel gaan rijden oefff.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 ik ga maar wat doen...ik zit een beetje in elkaar te kakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Sta ik nog ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: borretjeIk zet het even hier hoor, omdat ik weet dat je meeleest.Ieder ander scrolt maar even dan, wie zich er aan stoort.Maar dit moet ik even kwijt.Aicha; Als je niks laat horen vanmiddag.Dan bel ik je;en je weet waarom ook.quote> Mij stoort het niet dat je Aicha wil bellen maar hoe je het neerzet vind ik weer zo dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Waarom zou je het weghalen? Is niet de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik snap je wel Toine, zeker als het over onderdelen zou gaan, maar een standaart beurd kan toch ook bij een ander, want ik vind het ook wel veel geld zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: borretjeNee, eigenlijk niet;)quote> Kost je 5 euro Zomaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Woman en Corientje, van harte gefeliciteerd. Fijne dag. Groet :heart: Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: borretjeWat ga je dan halen Fleur!Snickers..Cola..Bier..Worst..Sigaretten...quote> Bier? NopeSigaretten? ....hmm...lekker maar...nopeWorst? Enkel als het FiBi is Snickers? Komen mijn keel uitCola? Yes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Hoeveel kost Cola en een worstje bij jullie zeg? Hier kom ik zekers toe met 5 euro.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: borretjeDat redt je niet eens met 5 eurie...Ah, ja alleen cola en worst wel..Maar dan geldt wel weer als je het binnen de proportie"s kan houden..Dè kunst..Want eenmaal begonnen...quote> Ik vind het vreemd dat je bier en sigaretten er tussen zet als optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden