Diesel Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goeie moggeuh allemaal, koffie , thee , limonade!!!! ik ga eerst gister maar eens terug lezen, over het wel en wee van de "bob de bouwertjes " hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 goedenmorgenmorgen diesel doe mijn maar een bakkie koffie met opgeklopte melk en twee zoetjes graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 moggeuh snoep, is wel van die lang houdbare melk as je het nie erg bindt? Oeps vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 mogge wederom slecht geslapen. piekeren en nog eens piekeren, minderen slaapmedicatie valt tegen maar is verledentijd en gaan er een mooie dag van maken diesel en snoepje, jullie lekker geslapen? nog iets doen vandaag? zo auto voor onderhoud weg brengen brrr als het maar niet te duur wordt.. dan trainen enzo vanmiddag naar bos naar kabouters zoeken blaklkasjflaksdfjlasfjal koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 diesel nee geen houdbare hoor daar zit zo vies smaakje aan toine goedemorgen nee hier ook weer een zeer kort nachtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 goedemorgen gisteren geslaagd voor mijn fitheidstest. alleen op lenigheid had ik een onvoldoende maar dat wist wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 dus geen flip en dubbele radslag voor jaap hi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 moggeuh Toine, Nou hier ook weer slecht geslapen, ach en de wekker gaat altijd 4.30, tjah vrouw moet ook optijd op werk zijn. Dus laatste tijd maar 2 tot 3 uur slaap per nacht, dat trek ik niet meer, ben geen 20 meer he ;-) Ach Snoep, das de enigste melk die in huis is, of moet ff melk halen bij de koeien in de wei aan de overkant, dat kan weer wel laat ik de koeien eerst wel rennen, hoef ik ook niet te kloppen en is al warm ook :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ach ik kan me benen ook niet meer in me nek leggen, ken ik best mee leven eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Tjah das altijd maar afwachten wat je moet betalen als je je auto wegbrengt he. Hier in het bos volgens mij weinig kaboutertjes, meer Elfen en vaak witte Wieven. Zeker die laatste moeilijker te vatten ;-) Vandaag ga ik maar eens wat aanpassingen doen voor de dieren aan de hokken en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Tjah das altijd maar afwachten wat je moet betalen als je je auto wegbrengt he. Hier in het bos volgens mij weinig kaboutertjes, meer Elfen en vaak witte Wieven. Zeker die laatste moeilijker te vatten ;-) Vandaag ga ik maar eens wat aanpassingen doen voor de dieren aan de hokken en in huis, zodat verschillende soorten dieren tegelijk los kunnen in huis en miss wat bijslapen als dat lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik heb er ook geen last van. En turnen zal wel nooit mijn hobby worden. koppeltje duiken vind ik al heel wat. Mensen, een fijne dag, ik moet er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Hannah1Goedemorgen.Ja die handstand is moeilijk en met gestrekte benen de grond raken ook.quote> Handstand en dan tegelijkertijd de grond raken met gestrekte benen lijkt me idd erg lastig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: toinedus geen flip en dubbele radslag voor jaap hi;)quote> Nee heb vernomen dat Jaap wel een creck is in raddraaier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Woman, van harte gefeliciteerd :):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light::):musicnote::clock::light: Corinne ook gefeliciteerd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goede morgen allemaal Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goedemorgen sportievelingen... Hier even geen gym nog... eerst maar even een grote pot koffie zetten. Heb lekker en lang geslapen en heb late dienst, dus het mocht... het uitslapen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 ... en zie dat ik weer iets heb gemist ... Woman is jarig !!!! Lieve Woman, van harte meis. Ik wens je een jaar vol gezondheid en hoop dat het een jaar met een gouden randje voor je mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik ben werken fijne dag hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goedemorgen! Woman, van harte gefeliciteerd Vandaag een spannende dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goedemorgen allemaal. Woman, van harte gefeliciteerd! 10cc - Wall Street Shuffle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 http://youtu.be/DC9oQoFk9Rs ga auto wegbrengen en daarna trainen cardio, dan schilderen, hierna hoge boom zoeken bleeeblelelellllllllllllllllllllll fijne dag hmmm boring boring brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ook hiervan daan Gefeliciteerd Woman en een fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goedemorgen Frummels! Er is er 1 jarig Hoera, Hoera!!! Woman, van harte gefeliciteerd meis!!!! Een fijne dag toegewenst!!! Zo, even teruglezen met een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goeiemorgen allemaal. Hee Diesel Niks mis he, met witte wieven?? En snoep en alle andere die zo weinig slapen hoe houden jullie dat vol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden