Spring naar bijdragen

woensdag 9 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mogge

wederom slecht geslapen.

piekeren en nog eens piekeren,

minderen slaapmedicatie valt tegen

maar is verledentijd en

gaan er een mooie dag van maken

diesel en snoepje, jullie lekker geslapen?

nog iets doen vandaag?

zo auto voor onderhoud weg brengen

brrr als het maar niet te duur wordt..

dan trainen enzo

vanmiddag naar bos naar kabouters

zoeken blaklkasjflaksdfjlasfjal

koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh Toine,

Nou hier ook weer slecht geslapen, ach en de wekker gaat altijd 4.30, tjah vrouw moet ook optijd op werk zijn. Dus laatste tijd maar 2 tot 3 uur slaap per nacht, dat trek ik niet meer, ben geen 20 meer he ;-)

Ach Snoep, das de enigste melk die in huis is, of moet ff melk halen bij de koeien in de wei aan de overkant, dat kan weer wel laat ik de koeien eerst wel rennen, hoef ik ook niet te kloppen en is al warm ook :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah das altijd maar afwachten wat je moet betalen als je je auto wegbrengt he.

Hier in het bos volgens mij weinig kaboutertjes, meer Elfen en vaak witte Wieven. Zeker die laatste moeilijker te vatten ;-) Vandaag ga ik maar eens wat aanpassingen doen voor de dieren aan de hokken en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah das altijd maar afwachten wat je moet betalen als je je auto wegbrengt he.

Hier in het bos volgens mij weinig kaboutertjes, meer Elfen en vaak witte Wieven. Zeker die laatste moeilijker te vatten ;-) Vandaag ga ik maar eens wat aanpassingen doen voor de dieren aan de hokken en in huis, zodat verschillende soorten dieren tegelijk los kunnen in huis en miss wat bijslapen als dat lukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, van harte gefeliciteerd

;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:;):P:):heart::rose::musicnote:B):present::D:clock::light::sun:

Corinne ook gefeliciteerd hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...