albertina Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Snoeperdepoepje, van harte gefeliciteerd met 10 maanden niet drinken. Om je héél eerlijk te bekennen had ik er niet zo opgelet. Dus voor jou een hele lange, En dat er nog maar vele slingers mogen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Verdorie, vergat ik vanochtend Snoep te feliciteren. Ik ben daar ook zo slecht in. Dus Snoep 10 maanden, das al een maand meer dan een zwangerschap. En die duurt al heel lang. Respect hoe jij je er door heen slaat. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Spud, ik heb nu al spijt van mijn advies, want die tomaat doet gewoon zeer aan mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Spud, geen idee of je dit leest maar ik wil je toch even laten weten dat ik hele andere ervaringen heb met het ziek zijn. Ik ben nu sinds een half jaar officieel uit dienst bij mijn werkgever. Een gedeelte in de wia en een gedeelte prépensioen. De prépenisoen is geen vrijwillige keuze, de wia al helemaal niet. De periode dat ik eigenlijk al te ziek was om te werken werd er van mij verwacht dat ik het toch bleef proberen. Dus niets van excuses migraine, gewoon werken, of het nu ging of niet, ik moest wel. Toen ik echt niet meer kon en dus echt thuis bleef werd mijn salaris meteen gekort naar 70% omdat ik het advies van de arts in de wind had geslagen. Zijn advies was werken en dat kon ik niet meer. Ik heb 38 jaar gewerkt en niet zo zuinig ook, altijd een fulltime baan en een heel goed inkomen. En ik vind het vreselijk om niet meer te werken, ten eerste omdat ik vind dat ik waar ik kan toch een deel uit behoor te maken van de maatschappij, ten tweede omdat ik altijd graag gewerkt heb. Als klap op de vuurpijl ben ik ondanks mijn lange arbeids verleden er financieel héél erg op achteruit gegaan. Ik heb het geluk een gedeelte in de prépensioen te kunnen deelnemen en daardoor is het financieel allemaal npog goed te doen. Buiten het feit dat ik nu tijdelijk niet werk, vind ik de strijd die er aan vooraf is gegaan om daadwerkelijk erkend te krijgen dat ik ziek ben onmenselijk. En tot slot, geestelijk welzijn is een heel groot goed, daar is niet altijd een keuze in te maken. Achteraf heb ik aan mijn werkgever,die mij gelukkig wel serieus nam, te danken dat alles zo is afgehandeld, dus kom mij nou niet vertellen dat het zo makkelijk is om in Nederland een uitkering te krijgen. Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Oei Wijfie wat maak je het jezelf moeilijk zeg, waar zou je nu het beste zelf voor kunnen kiezen? Waar zou je het minst risico mee hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 mijn nummer mag je hebben Wijffie... ik wil je er wel doorheen slepen! ik zeg ND (niet drinken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Goedenavond allemaal, Snoep, Gefeliciteerd hoor 10 maanden jeetje wat een eind al, het jaar is in zicht;) Ik mis Topper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 ik zeg ook niet drinken Wijfie en je laatste optie heb je al vaker geprobeerd dus maak het jezelf makkelijk, meer kans van slagen ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Topper was ook met haar huis in de weer ik geloof dat ze kijkers had gisteren of vandaag; hoop dat ze de stress aankon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 dank je Jane, ik hoop ook dat ze de stress heeft doorstaan of doorstaat, ze was zo goed bezig en ik hoop gewoon dat ze dat doorzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Snoepje!! Ik had je al via een andere weg gefeliciteerd, maar hier wil ik het nogmaals doen!!! Aangepast!! Er stond wel een heel rare naam!! Hahahaha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hier nog beginnen aan het eten. we eten meestal laat. Het word simpel, maar gezond. Hoe is het verder met jullie? Vandaag heerlijk geluncht met mijn zoon. Gewoon buiten in het zonnetje op een terras. Ik mocht niet afrekenen!!!! Dit was voor mijn verjaardag! Lief he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 nogmaals iedereen bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 fijn madelief en wel eens lekker om als keukenprinses ook verwend te worden he. mijn sauna is warm laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Speciaal voor jou Snoepje log ik even in. Van harte meid! Wat ben jij een doorzetter. Kan ik een voorbeeld aan nemen. En dat terwijl je zo,n slechte slaper bent! Petje af. Ik weet niet hoe ik een slinger moet maken, daarom maar een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 *klets* *klets* *klets* tegen men bol!!! Hoe kon ik dat nu vergeten zijn vanmorgen???????? :( :( Lief suikerklontje van me Een supergrote slinger voor je 10 maanden droog!! :heart: :present: Denk er net aan...ben eveneens de verjaardag van mijn petekindje vergeten . Nondejuuuuuuu hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ik moet er weer vandoor Nondeju hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dag Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Kort maar bondig: vandaag weer SADB. Pact weer volbracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: akeleiIk heb spekkies in huis gehaald omdat het overmorgen St. Maarten is. :$, ik ga dus met de lichten uit achter de vensterbank liggen, want ze zijn op. Zeg nu niet dat ik dan toch die chocoladekoekje s bij de voordeur kan zetten, want die zijn ook op Niet drinken, dat is pas gezond. Kun je nu ook gewoon overstappen van een drankverslaving naar een snoep verslaving?Of word je voor dat dat een gevaar wordt veel en veel te misselijk quote> hahahaha, ik zie je liggen Akelei,bij mij komen de kinderen niet.Ze nemen alleen de laagbouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Akelei, het is toch morgen St Maarten? De 11e van de 11e of zit ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Volgens mij is het morgen St Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ja Tina hoor 11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Akelei, hahahaha, blijf jij maar tot zaterdag achter de vensterbank liggen. Lig je altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 goed hoor Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden