Spring naar bijdragen

donderdag 10 november

Diesel

Aanbevolen berichten

Borrie:heart:

Leen ff in de gate houden of het niet warm aan gaat voelen, en gaat ontsteken. Wat soms wil helpen is z'n pootje ff in een biotexbadje doen. Hopelijk krijgt hij er niet al teveel last van.:sun:

Draak :) zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen. Ben je er al uit hoe je een foto moet plaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Boll ziet er wel solide uit zo :-)

Ja ik moet er zelf ook nog 1 maken, maar moet op maat gemaakt worden zodat we met minimaal 2 mensen erop kunnen werken en idd de draden eens goed weg kunnen werken. Maar dat wordt een goeie winterklus denk ik.

Maar dat eg ik van veel klussen die ik wil doen. Dan zou het wel een hele lange winter worden en dat hoef wat mij betrefd nou ook weer niet

Nou moet ik ook maar eens kijken hoe ik via zo'n systeem foto's kan doorsturen, zal ik wel moeten wachten tot mijn pjoeter weer klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Toine ik heb er een gehad.

Maar er klopt niets van wat ze er over zeggen. Dat ze s'nachts voor jou het werk doen. Nee die lag s'nachts te ronken, en als ie dan zei dat ie weer niet geslapen had, vroeg ik me af wie ik s'nachts dan had horen zagen.:angry: nee ik had een beetje een hele erge luie kabouter.

En in het bos heb ik hem nog nooit zien lopen. Was veel te vermoeiend voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Tjah Lenie, of misschien een rolletje vloerbedekking wat je bij de deur mag zetten, al is het maar als je ze uitlaat. Vaak willen beheerders dat soort dingen niet permanent. Maar tuurlijk probren, zeker als dat vaker voorkomt, want voorkomen is beterquote>

dat is een goed idee....ik heb meteen m'n huismeester aangesproken en ik heb toestemming om een strookje vloerbedekking neer te leggen.

boodschapjes in huis, het word een luie maaltijd...broodje bal met gebakken uitjes.:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is ook niet aan iedereen..en het is misschien kinderachtig en om aandacht vragen

maar gewoon niemand..en ben gewoon emotioneel

ik kan het haast al met niemand delen en dan hoor je helemaal niks

snap dat niet iedereen erop let

maar sommige..misschien zijn me verwachtingen te hoog

maar voor zulke momenten als deze moet ik voor oppassen

hier ben ik heel zwak in

sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
voel me eigen echt verdomd rot vandaag..is misschien heel kinderachtig dit
maar vandaag 10 maanden droog en niemand maar dan ook van niemand
hoor je wat..ook hier thuis niet
dit is zo domper...
ben er even klaar meequote>

Zo ff Quote jouw mededeling en die komt dan waarschijnlijk weer ook bovenaan op de volgende bladzijde weer te staan, want dat heb je meer dan verdiend. ook al laat je opeens vroeg , in het donker opeens achter de koe van de buurman aanrennen, omdat je anders je koffie niet mot.
Verwend nest ;-)
Nee serieus heel goei zeg, ik vond mijn maandje al heel wat, kan me zo'n tijd nog steeds niet voorstellen wat 10 maanden zouden moeten zijn.
Chapeau meis, hee dat ouwe brood van je dat vinden de vogeltjes best lekker ;-)quote>

oeps verkeerd gegokt kwam het bericht weer onderaan dezelfde bladzijde als jouw bericht pfff dus moet ik nog een keer. En dan vinden ze mij weer doordraaien en dat was ik gister ook al met het quotenquote>

nou moet je het helemaal krijgen zeg , mijn inschatten in hoe verdeel ik mijn berichten en wanneer begint er een nieuwe bladzijde, nee niet afkorten wan

t dan moet ik nog meer schrijven, pff gedichtje erbij voor al die lange tijd speciaal voor jou snoepje, niet van mij maar ik mag hem best wel lenen voor vandaag.
Is van toffe dichter.

Heelal.
(moet je ff je dak openschuiven, Snoep)

Heelal,
Hoe verder je keek
Hoe groter het leek

nou iets meer kwam erniet om pag. 7 te halen :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...