Spring naar bijdragen

donderdag 10 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mogge,

net pas wakker, wow dat noem ik

slapen......

jullie lekker geslapen?

hier vandaag chill-dagje, want door

het vele trainen is mijn lichaam

evekes opperdepopje

tis mooi weer, dus beetje sauna

beetje zon, beetje eten.....

vanmiddag stukje touren.

wat een leven he...

zo krantje, koffie en een hoest-

roggelstaafje:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Von, moet altijd wel wat 'gniffellen' om jouw postings wat betreft ''lang slapen'', ik vindt half negen echt wel vroeg!!! ik ben wel een uitslaper, en zonde van de dag, hoop ik ook nog te leren kennen, ik ben enkel bezig hoe de dag door te komen, en lig de momenten dat ik vrij ben in bed, lijkt me heerlijk om ook daar te zijn, maar weet inmiddels dat je dat niet kan afdwingen en dat het een proces blablabla is....

Dus dag voor dag.....

toch schijnt het goed voor je te zijn, om vroeg op te staan! ik denk dat het weer er ook wel toe bijdraagt dat ik me goed voel, het is hier heerlijk zonnig :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
moggeuh , freggels welkom in de freggelgrot kantine. Koffir, thee en op veler verzoek zouthout en assefras thee.quote>

Wat leuk om zo wakker te worden zeg, het lijkt wel of ik in de Efteling ben.:)
Ik ga straks m'n nieuwe buro inruimen. Hij is wel ontzettend zwaar maar ik moet maar kijken hoor, dat gaat me lukken. Als je altijd de dingen alleen gedaan hebt, ga je trukjes verzinnen dus dat gaat nu ook gebeuren. Wat ben ik trots op m'n nieuwe buro zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed gedaan hoor Bol, ik heb hier nog een half af tv kastje wat ik niet in elkaar kreeg, terwijl de verkoper zei ''een kind kan de was doen'' , kom je me helpen?

respect hoor Bol, ik doe ook veel alleen, maar moet toch met bepaalde dingen wel hulp vragen, zoals nu met de schutting, en ik wil een andere badkamer, mijn douchebak is lek, dus nu zit ik te bedenken, hoe ik dat voor een beetje schappelijke prijs gedaan kan krijgen? Helemaal geen ervaring mee haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, vroeger (in de oertijd dus) was ik ook een uitslaper... kon in het weekend zomaar tot twaalf uur doorhalen.

Maar ja, toen kwamen er twee van die kleine handenbindertjes die helemaal niet wilden uitslapen en langzaam maar zeker lukte het uitslapen niet meer, ook niet als de kinders mij niet wakker maakten.

En nog weer veel later kreeg ik een baan waarbij ik regelmatig heel vroeg op moest.

Tsja, en zo kan iemand dus van avondmens 'omgeschoold' worden tot ochtendmens.

En eigenlijk vind ik dat ook best wel lekker.

Het gevolg is wel dat ik veel vroeger naar bed ga dan in het verleden, maar ook dat vind ik niet erg :D

Bol, heerlijk dat je nu kunt gaan inruimen... maar dat het buro zwaar is maakt toch niet dat het inruimen een zware klus wordt? Of moet het eerst nog op zijn plaats sjouwen ?

Diesel... als het goed is piept de zon er vandaag weer doorheen, lijkt de wereld opeens weer een stuk vrolijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh toen ik bezig was vond ik het ook niet zo bijzonder akelei. Was ook zo'n hoop hier. Maar gaandeweg raakte alles netjes, op zijn plaats. En dat gaf op één of andere manier toch voldoening. Merk je vast ook nog!

Het probleem met poetsen is dat je het regelmatig terug moet doen. En laat dat een streep te ver zijn :D. Maaaaaaaar alles staat wel ongeveer op zijn plaats. Er is niets dat nog wijst op de periode dat ik nog dronk. Dat is best aardig tussen het stof door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabs waar zit dat lek dan? Soms kun je het dicht kitten maar dat zal je wel weten.

Ja een kind kan de was doen dat heb ik gezien met mijn buro. 4 dagen mee bezig geweest en deat ligt niet alleen aan het ouder worden hoor.

Ik ben te lui om gebruiksaanwijzingen te lezen, daar heb ik een hekel aan, en wat ik gemerkt heb is dat als ik het wel lees, ik alleen nog meer meer verwarring schep in mijn hersenpan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vonnie ik moet het eerst op z'n plaats zetten want anders had ik 4 dagen geen internet gehad. Maar dat gaat lukken hoor ik moet alleen niet lomp worden anders breken de poten af en dan ben ik verder van huis.:o

Jop. lieverd mensen houden vandaag de dag weinig rekening met hoe het voor anderen zou zijn. Daar hebben ze heel erg poep aan hoor. Ze doen maar.

Ik hoop echt dat je dochter de dingen op een goeie manier gaat verwerken, en wat ontzettend fijn dat je er voor haar bent lieverd. Dat zijn goeie moeders.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...