AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 En Tina een baan :present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jootje ook een week toch? :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: en 3 dagen dat zijn er 10;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Tina!!! Helemaal super!!! Wat fijn voor je! Voor alle anderen die iets te vieren hebben, een dikke pluim!!!!!! Ik word steeds beroerder, dus het zal niet bij een verkoudheidje blijven ben ik bang. Wilde boodschappen gaan doen, maar nu maar even nog niet. Misschien vanmiddag. De deuren staan hier wel open, maar ik heb een warme trui aan. Als het niet lukt met de boodschappen zal manlief er toch echt aan moeten geloven! Tot later en een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Marc, je bent er mooi wel en daar gaat het om nu we houden wel een muziekje, of twee, tegoed van je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoSha 14 dagen:present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light:quote> YESSSSSSSSSSSSSSSSS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: jane4 Originally posted by: bolletjeOriginally posted by: geertjegeertPact:Albert:DGeertjeBolletjeJanequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Lief van jullie maar laat ik eerst maar weer eens een paar maanden waarmaken ben niet zo brullerig meer met een paar weken dag bij dag....voorlopig nog steeds hoewel ik wel afgelopen week weer zonder drank wat pittige dingen heb doorstaan dat heeft me wel weer gesterkt nu eerst nog volgende week binnen halen zonder alco ik hoop dat ik dan het ergste begin weer heb gehad en nu ben ik echt weg.................have a nice day!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoi Jane je had me er bij mogen zetten hoor, Jij wel:heart: Ach gister was ik niet zo in me hum, vandaag is al stukken beter hoor Ben niet ziek aan het worden of zo, het zat gewoon tegen en dan kun je er wel es chagrijnig van worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: borretjePact: Albert Geertje Bolletje JaneBorquote> Had ik Bol overgeslagen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: ShahireLief van jullie maar laat ik eerst maar weer eens een paar maanden waarmakenhave a nice day!!quote> Niet zo vooruitstrevend Sha, 14 dagen is al een heeeeeele stap en stop hoorGewoon per dag bekijken, zoals je al zei, dagje voor dag je doe ik ook en dan komen we er toch ook? We hoeven niet met de intercity de stoptrein is ook goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Oh ja Bor zie het nu ook Ben nog niet echt lekker wakker Maar bij jouw staat nu wel een mooi rijtje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Stoptrein heet tegenwoordig sprinter AR eigenlijk wel toepasselijk he (Sha???) ik ga lekker buitenluchtje scheppen fijne dag mensen en om met ouwe Had te spreken houd het zo droog als je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 tot later Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Bolletje, Het gaat hier wel hoor, net als bij ieder ander: soms goed, soms minder. Het verdriet delen kan ik inmiddels wat beter, het bekennen van alcoholiste te zijn, nou dat kan ik nog niet aan. Aan mezelf wel maar niet naar anderen. Maar we strijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ga uitloggen,het weer is stralend hier in Brabant en daar ga ik van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ga even doesjen en zo tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goedemorgen/middag, ik ben een tijdje niet langs geweest. Succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jij ook succes Misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Als enige aangelogd en dit op een zaterdagmiddag ?? Ik wou vlug ebven pieps zeggen, ben aan het werk en heel erg druk vandaag. Gisteren nog even in jullie landje geweest. Shopping in Hulst Afin, ik ga goed, kalm weekend voorzien en hoop strakjes nog ff terug te kunnen komen. Be Good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 hoezo alleen, Will ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ha nog juist gezien.....;den niwi sé, Moet een schip gaan vastmaken makker, kom subiet nog wel ff terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Vannacht zalig geslapen onder het warme winterdekbed. Wat een mijlpalen hier. De eerste week is toch heel bijzonder. Dan wordt het wat. Josje, van de maan toch leuk dat je er weer bent. En de maan is weer aardig vol nu toch. Tina, wat fijn voor je Madelief, mooi dat je weer een beetje kunt relativeren. En ja, gezond verstand is ook niet weg. Een beetje argwaan is niet verkeerd. Marjo, ik lees je hoor. Natuurlijk moet iedereen zelf weten of hij drinkt. Ik denk dat veel mensen die hier op het forum komen zich er niet meer zo lekker bij voelden en daar iets aan willen veranderen. En dat kan lastig zijn bij zo'n verslavend goedje. Dat lijkt soms een gedoe, maar voor mij was het de moeite waard. Ik zit nu niet meer in tweestrijd en het kost me geen moeite meer. De drang is weg. Ik blijf hier toch komen omdat ik het gezellig vind en omdat het me boeit steeds weer te zien hoe mensen hun eigen kracht ontdekken. Ik heb een heleboel kracht en leven in mezelf ontdekt en daar ben ik gewoon superblij mee. Ik laat me niet meer in de luren leggen door het gejeuzel uit een fles. Doe wat jou goed lijkt en ik vind het fijn als je blijft schrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Will, hoe gaat het met je kat? Den Niwi se ook nog altijd trouw op zijn post. Ik ga strijken. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jopie, ik ben blij voor je. Geniet er van, van de liefde en je lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden