bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Mups, Sha, Witje en Jane, goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ha die Bol Hannah, ik heb je het recept van de roti even naar je thuis doorgestuurd en ook van de broccoli zalmtaartjes! (laatste had ik al op het recepten draadje gezet zie ik net) Op de kip na heb ik alles voor roti in huis, dus ik weet wat ik het weekend ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 MMmmmoooggguu, wat is het koud het wordt tidj voor mijn elekrtieke dekentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goeiemorgen tante Bol Zeg.... nou wil ik toch wel is ff weten hoe dat zit hoor. Want die Diesel die noemt je ook tante Bol. Daar heb ik dus jaren over gedaan he, en hij zegt dat zomaar. Ben je t daar eigenlijk wel mee eens tante Bol want daar ben ik wel ff nieuwschierig naar??? Heeeee Albertina. Ken je bijna je bed zelf niet meer verwarmen?? Jaa dan is t echt tijd om die deken uit de kast te pakken. Goeiemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goedemorgen Lieve Frummers, wat een geweldig weer, en wat ben ik blij dat ik gister niet gedronken heb merkte wel dat ik zoals jullie dat noemen ,las ik gister, aan het ´´droogdrinken´´ was, ik was gister aan het bedenken wanneer en hoeveel etc.. etc... niet handig, zo maar even een refu innemen, ik probeer heel bewust te kijken naar de dingen die ik wel heb, ik tel mijn zegeningen, zeg maar, helpt toch wel, ookal heeft het iets ´´gedwongens´´ iets van ´´het is nog niet echt´´ maar wat ´´drank is ook niet echt´´ , hoop gewoon dat het een gewoonte gaat worden, wat ik hier al eerder heb gelezen, blabla nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoe is t met Muppie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik heb alleen een kruik:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Sha, ik stond gister met die diepvries roti-vellen in mijn hand. Maar het leek meer op wraps dus ik heb ze niet gekocht. Bij de toko zijn betere (duurder) ken jij die van de super? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ha Mups en Witte ik moet eigenlijk naar buiten maar zit smoesjes te verzinnen dus jullie komen als geroepen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Pffff wat ratelen je hersens alweer vroeg Gaby. Goeiemorgen jij ook. Drink lekker ff een bakkie en rustig aan vandaag zou ik zegge. Probeer iets leuks te doen vandaag:D Dan kan je daar op terug kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hahaha, witje, jawel hoor, ik moet mijn windterdekbed erop doen. Dan is het leed geleden, een elkertieke deken is voor als het echt bar koud wordt. Mijn slaapkamer ligt op het noorden, dus echt warm is het er nu zeker niet. En de kachel ga ik daar echt niet aanzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hannah, zomaar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hahaha Jane Blijf nog maar ff bij ons hoor, dan hoef ik ook nog niet in actie Eigenlijk moet ik ook met mn kont vd stoel af, nah nog heel ff ok?? Nee he Albertina, de verwarming aan op de slaapkamer dat is m net niet he ofzoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik heb wel iest leuks te vertellen, ben weer 2 dagdelen aan het werk vanaf volgende week. Ik ben er zo blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jane, ik ken niet de rotivellen bij de super wel 3 voor 2.50 bij de toko vandaan zijn wel iets duurder maar ik eet het niet iedere dag gelukkig kun je ze in de vriezer bewaren en mezelf af en toe verwennen....ja hoor!! de kids eten het niet mee, te pittig vinden ze het dus ik maak het altijd meteen voor 2 dagen lekker helemaal en alleen voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Witte dan kom je toch even lekker nog niet in actie!! De dag is nog lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Wat heerlijk voor je Tina ben helemaal blij voor je! met je dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 wowww Tina, wat gaaaaaf!!!! Ben je er heel blij mee? Wat lekker zeg, das weer ff andere koek dan de hele dag niks om handen hebben echt super tof voor je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Leuk Tina!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Wow wat een goed voorstel Sha, maar zo lang blijf ik ook weer niet hoor. Er is korting dag bij de iewraK op de lampen vandaag, dus daar ga ik zo hopelijk ff een slag slaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Tina das echt goed nieuws gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ding dong, wat een drukte op de vroege ochtend. Geselli. Heerlijk weer, koud en het zonnetje schijnt. Albertje, fijn voor je! Niets bijgelezen, mag een verslag maken vandaag dus... geen forum en allerlei klusjes die ik al weken uitstel en nu zo belangrijk lijken te zijn:D Heb een fijne dag allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: JosjeGoedemorgen Yvonne en Igor, toen ik begin van het jaar stopte, was ik altijd laat op het forum om me even te melden. Ongekend dat ik nu, in het weekend, al zo vroeg op ben. Toch is het fijn om het licht te zien worden. En ik ben weer blij dat ik gisteren niet gedronken heb, ik zit nu weer op 1 week. Wat smaakt de koffie lekker Yvonne.quote> Heej goedemorgen allemaal, ik ben ietttttttttts later wakker, maar OOK IK HEB ER EEN WEEK OPZITTEN jeeeeeeeeeeeee en zo blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goeiemorgen Akelei!! Klaar voor een mooie dag?? Wanneer was t nou ook alweer twee weken van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Oh ja, en zelfs ik wil de dikke plof er op vanacht. Brrrrr, lekker koud als ik mn bedje instap. Zomerdekbed ligt er nog op, dus dat mag wel vandaag... Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden