witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jaa maar die kan ik beter opeten dan het paard hoor. Scheelt me weer heeeel veeel zoete zooi Diesel... Ik ga maar ff van t frum af en een beetje tievie kijken laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: jane421.00 uur is overhoren Dieselopschieten!quote> ok: wie werdt waar geboren en door wie werdt hij hoe genoemt ?Jane??? weet je het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Poehee!!! Nu pas bijgelezen!!! Wat een verhalen, grappen en grollen weer! Kirky?? Niet weggaan nu he? Will, hoe is het met je Old Lady?? Ik zag ergens nog van iemand een vraag, maar ik weet niet van wie en hoelaat, dus helaas. Anders hoor ik het nog wel een keer. Het waren zoveel pagina's en ik ben grieperig, dus ik moet ook een beetje aan mezelf denken nu. Maar ik ben er nog heel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteAls neef wel Diesel.Laat dat vervelende er maar af,ik heb al genoeg vervelende neven;)Maarre ik maak me echt zorgen om ons nichtje...Tja, vanmiddag is de fam van tante Bol een beetje uitgebreidLetterlijk, want ze is ook nog is aan het breien geslagen.Anyway een zorgelijk berichtje dus van onze nichten daarna is ze er vandoor gegaan.....Maar net als een goeie familie, gaan we dr wel ff in de gaten houden nu.Had ze maar geen nichtje moeten worden:)quote> Tja ze is nu wel opeens "tante bolletje wolletje of "tante bollie wollie geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nou Madelief ik ook alles gelezen allen nog maar van vandaag, maar ik ook zo'n beetje alles kwijt hoor. Wel onthouden over de nichtjes, maar voor de rest, oja de sint z'n paard is zijn lievelings wortel kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteAls neef wel Diesel.Laat dat vervelende er maar af,ik heb al genoeg vervelende neven;)Maarre ik maak me echt zorgen om ons nichtje...Tja, vanmiddag is de fam van tante Bol een beetje uitgebreidLetterlijk, want ze is ook nog is aan het breien geslagen.Anyway een zorgelijk berichtje dus van onze nichten daarna is ze er vandoor gegaan.....Maar net als een goeie familie, gaan we dr wel ff in de gaten houden nu.Had ze maar geen nichtje moeten worden:)quote> Maar dat nichtje is toch wel door de "wol"geverfd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteJaa maar die kan ik beter opeten dan het paard hoor.Scheelt me weer heeeel veeel zoete zooi Diesel...Ik ga maar ff van t frum af en een beetje tievie kijkenlaterzzzzzzzquote> Ja laten we dan het paard opeten op de familiereunie BBQ en snoepjes had je gisteren aan de zingende kindjes moeten geven joih Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: kirkyOf dit forum is een beetje Iri of Msn is een beetje Iri of beide zijn een beetje Iri .Ik vlieg er steeds uit .quote> Dat is behoorlijk IRI!!!Maar ik hou ook niet van vliegen...Toch lees ik je wel steeds! Hoe kan dat dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteNeee hoor Kirk, als het jou helpt moet je gewoon blijven.Ik zal wel ff zeggen, dat ik er weinig van snapen als ik ergens niet veel snap, dan kan ik er beter weinig over zeggen ook.Dat is dus waarom ik niet reageer, verder niets aan de hand hoor(wat mij betreft dan...)quote> Ik snap er ook niks meer van, dus ligt het gelukkig niet alleen aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik hier ook problemen ermee Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Mensen, ik ga mezelf naar bed brengen. Slaap lekker allen! Hier helemaal geen dekbed of dekens, ik slaap met het raam open en alleen een lege dekbedhoes. Waarom hebben jullie al dat zweterige gedoe nodig? Ik heb het altijd warm! Zou het aan mijn leeftijd liggen? Nah, nee ik zit nog niet in de overgang. Nou truste en tot morgen! Hopelijk zonder dat griepgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goede avond luitjes, Heb snel de dag even doorgenomen. Ik at bij 2 vriendinnen vanavond. Zij dronken wijn: ikke niet. En daar heb ik dan helemaal geen moeite mee.. Ik vind het moeilijk als ik alleen ben in de namiddag. Tot morgen! Slaap lekker allemaal! Schoen al gezet? Ikke wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nou made dan kan jij gewoon kunnen gaan kamperen nu he en, ja wel met muskietennet dan tuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: PrimulaGoede avond luitjes,Heb snel de dag even doorgenomen.Ik at bij 2 vriendinnen vanavond.Zij dronken wijn: ikke niet.En daar heb ik dan helemaal geen moeite mee..Ik vind het moeilijk als ik alleen ben in de namiddag.Tot morgen!Slaap lekker allemaal!Schoen al gezet?Ikke wel.quote> Ha Prim, nou heb ik dat ook wel, alhoewel als ik een maltje drink is er eigenlijk bijna nooit wat mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: witteNeee hoor Kirk, als het jou helpt moet je gewoon blijven.Ik zal wel ff zeggen, dat ik er weinig van snapen als ik ergens niet veel snap, dan kan ik er beter weinig over zeggen ook.Dat is dus waarom ik niet reageer, verder niets aan de hand hoor(wat mij betreft dan...)quote> Ik snap er ook niks meer van, dus ligt het gelukkig niet alleen aan mijquote> Ach Jootje ik gloof dat weinig mensen er meer precies wat van snappen hoor. Maar dat liever dan dat iemand wegblijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Tjah Kirky das helemaal het trieste ervan he. Maar zou je je zoontje dan geen CD van de Cats kunnen geven? nee was niet echt --- bedoeld hoor, maar kon het echt niet laten. Maar hoor je maandag nu over hoe het allemaal gaat worden? Sterkte joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Dag frummers, Ik heb vandaag niet bijgelezen. Vandaag een hele leuke dag gehad. Ik ben naar het Singer Museum in Laren geweest met een vriendin en daarna blijven eten. Er was een hele mooie tentoonstelling van Jan Sluyters. Nu nog even bankhangen, want ik ben knap moe. Tot morgen allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Fijn Lytse hoop[ dat je ook minder pijn had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik vind die bril Jaap toch iets beter staan Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: kirkyniet schrikken maar ik heb er voor gekozen om mijn allereerste icoontje weer te nemen .quote> wat betekent dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 oh ja haha. Weet ik veel. Verandering is goed. Wist niet eens dat dat kon. Maar weet nog veel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Trusten iedereen ik ga sluiten. Heb morgen dienst. Slaap lekker allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoi Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden