will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Dat zal en moet ik doen Jootje. Ik merk wel dat ze moe is, heel moe. Ze heeft een gevuld leventje gehad. Ik ga er nog een webpage over maken, een soort In Memoriam. Zo weer even weg, mist of geen mist, botsen of niet botsen, de schepen blijven varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ga zo kamillethee maken, die heb ik in huis. Will, wat naar. Heel veel sterkte morgen bij de DA. Ik hoop voor je dat er toch nog wat aan te doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Laat het je smaken Jessy, en bedankt. Ik blijf toch heel stilletjes hopen op beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Lieve mensen, ik ben blij jullie gevonden te hebben, ik ga nog even thee maken en naar bed. Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Will Groetjes van hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Lieve Rekel. J. zei altijd dat, als een dier geen pijn heeft, je het het beste z'n leven op een natuurlijke manier te laten beeindigen. De natuur dus z'n beloop moet laten, maar ja dat zou ikzelf ook erg moeilijk vinden. Als ze geen pijn heeft lijkt het me zo moeilijk om zo'n besluit te nemen. Kunnen ze geen permanente drain aanbrengen zodat het vocht er gewoon uit kan? ik weet niet of dat bestaat hoor. Zou je misschien eens kunnen vragen aan de d.arts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hi Will en Fleur. Ik heb net ingelogd en zag jullie namen. Fleur, ik zag gisteren veel mensen uit België in Laren (in de buurt van Hilversum) bij de tentoonstelling van Jan Sluijters. Leuk om het Vlaams te horen. Groetjes van Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: will Ach ja, ik heb er 22 mooie jaren mee gekend en dat troost me quote> Hee Will, ik heb geen facebook, maar 22 jaar: Methusalem. Des te moeilijker om afscheid te nemen hè. Ik wens je veel sterkte en vooral wijsheid om het juiste moment te bepalen. Ik denk aan je.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Einde pagina Hoi Lytse Misschien waren het chinezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hee Misschien, Volgens mij heb ik je een tijdje niet langs zien komen. Hoe gaat het met je? Is het schilderij wat geworden? Lytse (ik schilder op zijde). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Lieve AR, Zet je me morgen weer op het dagpact a.u.b. Het steunt me echt om dan niet te drinken. Ik vind het gewweldig dat je het al zolang redt. Volhouden hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 lieve Lytse Ik ben er weer vandoor. Kwam ff slaapwel zeggen. Zie dat het het no smoking draadje nieuwe aanhangers heeft. Gaat goed! Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 slaapwel met mooie dromen Bellefleur:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 kom me even droog afmelden en welterusten zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: JootjeHallo allemaal.Weer een stapje vooruit. En ze zijn erg trots op mij, en vroegen zelfs of ik vaker langs kom.Normaal was dit niet zo. Werd ik vervelend enzo.Jootje, als dat geen opsteker is! Goed joh. Dat stimuleert echt om door te zetten hè.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Trusten mensen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Waar is Soothe nou weer gebleven? Hoi Soothe On my mind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Welkom Jessy, Ik zie dat je al weer uitgelogd bent, maar ik hoop dat je je hier thuis zult voelen. Hartelijke groeten en veel succes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 En hoe zou het Woman zijn vergaan Na haar dramatisch verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Marjo, Wat heb ik nu weer gemist bij Woman? Ik ga me nu afmelden, want ik ga nog even bangkangen en dan naar bed. Net als gebruikelijk: één drukkere dag en de volgende dag moet ik het bezuren. Maar ... de straf is de zonde waard. Als je nog even schrijft wat voor verlies Marjo geleden heeft, dan lees ik het morgen. Welterusten allemaal en morgen weer droog! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Truste allemaal, Will jij zeker geniet nog van deze schoonheid die zolang veel heeft gedeeld met jou nadat jij haar gered hebt. Ja nu is er echt een meisje loos, doe wat je ingegeven wordt en probeer naar haar te luisteren en als het niet anders kan gun haar die reis over de regenboog als het nodig mocht zijn. Ik hoop dat je haar mee terug kan meenemen. Sterkte maat, klauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Lytse Welterusten Woman was haar vriend verloren Een vreemde situatie Ik lees haar niet meer.. Geen nieuws zal wel goed nieuws zijn Hoi Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ook weer bijgelezen slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ga je te vlo-kiste jane? Lekker sliepe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beter Kirk! Stop het strijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden