Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 november

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: kirky
Madelief .

Hier schijnt de zon ook wel maar er zitten alleen van die vervelende wolken in de weg .;)quote>

Nou als jij zo letterlijk alles neemt.
wolken in de weg, weet niet aan welke weg of straat jij woont maar ik heb nog nooit gehoord dat er wolken in een weg kunnen zitten ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach snap dat het fijn is meiz, maar dat zoiets als je eigen zoon te mogen zien, is zo triest. sorrie je kan het dubbel opvatten, was juist dus niet rot bedoeld en ik snap dat het voor jou geweldig is hoor, ben ook blij voor je, hoop dat je het nu snapt wat ik bedoelde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Eerst ff gillen.
Heeft niemand last van
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
quote>

Ik quote toch, misschien ga je dan harder gillen! ;)
Ook ik heb last van AAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHH
Oke, het is misschien anders, maar misschien bedoel je het ook anders, misschien niet.
Ook ik kan wel gillen.
Niet van vreugde.

Succes! allen, ik ga nu even mn kop onder de dekens steken.
Ondertussen staat de snert toch wel te koken.
Tot later!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

Je posting van 14.26 is voor mij raak.

Ik kwam net thuis en was in onderhandeling met mezelf over drinken. Ik mocht wel, het is immers zo fijn en dus: ja, doen. Maar: kwart voor vier is wel erg vroeg en dus mezelf wijn beloofd als ik eerst iets zou eten en een glas melk zou drinken.

Ik weet dat dan de trek overgaat en ja, zo is het nu dan ook. Gered voor vandaag.

Maar wat is het nou dat er op gezette tijden die situatie ontstaat dat ik ga onderhandelen met mezelf en mezelf toesta om te gaan drinken?

Oh, wat ben ik nu weer blij met m'n bammetje en de wetenschap dat het voor vandaag voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje,

Op het moment dat ik me bewust wordt van het feit dat ik in onderhandeling ben

kan ik ingrijpen in positieve zin, zoals: ga eten of ga snoepen en drink iets lekkers ( ik vind een glas melk heerlijk) en denk aan de positieve gevolgen van adb.

En dan heb ik de meeste kans om te overwinnen, tot nu toe werkt het.

En: ik ga naar dit forum. Dat helpt ook enorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aarghh..... Nog geen coach/mentor, hoe heet zo iemand?

En het is vrijdag 11-11-11, echtgenoot is dat elders aan het vieren..... Alleen met de twee pubers, puber 1 straks ophalen om half 7 en vanavond nog eens een keer van haar schoolfeest, tegen 12 uur. Kortom: gedwongen geen alcohohl, 2 dagen na inschrijven en dat terwijl ik niet perse wil stoppen maar minderen!

Ik ga nu fris pakken en schoonmaken en eten koken voor puber 2, daarna 1 en natuurlijk ook mezelf en .............. heel erg niet aan dat ene glaasje lekkere rode wijn denken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar 73,

Het zou fijn zijn als je je voorstelt bij "wie is wie"

Op de dagdraad kun je meepraten en er is altijd wel iemand die op je reageerd.

Ik heb geen idee hoe je het wil aanpakken, maar om nu via PB te beginnen?

Ik weet niet of je dat met meerderen hebt gedaan?

Ik weet het is een open forum, maar nu je nergens op reageerd en niets verteld over jezelf, heb ik wel vraagtekens.

Misschien vind je het forum achteraf gezien niets?

Dan is het fijner als je dat laat weten, toch?

Gr. Madelief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie een hele dikke pluim voor je meid. Ik hoop dat het nu ook rustig in je bolletje wordt, na dit besluit.:)

made als je van iemand p.b.'s krijgt die je niet wilt, kun je die persoon blokkeren hé? En als het te gortig wordt mail je Tactive.;)

Zo mensen ik ben weer thuis en heb vandaag redelijk goed gewerkt. Het loopt allemaal nog heel gaotisch en ik heb gemerkt dat ik daar slecht tegen kan. Ik weet dan niet wat mijn taken zijn en dat vind ik moeilijk maar goed. Vanmiddag een heel gesprek gehad met ons vroegere hoofd, wat is dat toch een tof fijn mens. Zo zwaar ziek en dan toch nog komen en zich druk maken om de dierenamb. Dat is hart hebben voor de zaak. Ik hoop dat ze nog heel lang mee mag gaan het ziet er toch allemaal niet zo rooskleurig uit. maar het is een taaie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...