Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 november


knuffie

Aanbevolen berichten

Hei aan allen die mij nog kennen en ook hei aan diegenen die mij niet kennen maar willen leren kennen! Ik ben na een tijdje slapen weer klaar wakker want ik werk nachtdienst en soms heb ik moeite met het dag- en nachtritme!

Ik ben de laatste tijd meer af-, dan aanwezig hier op het forum omdat ik het soms moeilijk heb met mezelf en nog steeds zoekende ben...

Ik wil, durf én kan mezelf geen verslaafde noemen maar toch.... tja, zeggen anderen dat wel... Ben ik in ontkenning? Nog steeds??? Pffff....

Ik drink in het weekend, ja, meer dan paar glaasjes.. Maar ik drink geen alco tijdens de week. Als ik mijn 7 nachten werk dan drink ik geen druppel alco.. Maar na mijn nachten drink ik wel en dan drink ik volgens familie téveel want ik kan niet stoppen na 2 of 3 glazen maar ik drink ook nooit tot ik omval want daar kan ik niet mee om. Als ik voel dat ik wat wiebelig wordt dan las ik een water-pauze in. En als ik me dan weer ok voel dan drink ik nog een glaasje alco.. Ben ik verslaafd?? Ga ik té ver? Pffff, moeilijke vragen voor mij.. Misschien begrijpen jullie wat ik bedoel?

Aan allen goeiemorgen, alvast bedankt voor eventuele reacties!!!

Ik ga nu nog even proberen te slapen, maar kom vandaag zeker nog terug op het forum!

Veel liefs van Knuffie!!:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfff, kan nog steeds niet slapen....

Nuja, efkes rondneuzen op het vernieuwde forum zal mijn gedachten wel wat bezig houden:)

Het is al een hele tijd dat ik hier niet meer kwam en ik merk dat er heel wat verandert is, dus nu even alles bekijken, het hoe en wat en dan kan ik er morgen namiddag wel mee overweg..hoop ik:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Knuf, pfff, ellendig dat je niet kunt slapen.

En over jouw vraag over verslaafd zijn of niet.... tsja, ik denk dat alleen jij daar antwoord op kunt geven.

Je drinkt totdat je je wiebelig gaat voelen, dan waterpauze en dan toch weer een glas?

Voel je je daar dan lekker bij bij dat wiebelig?

Zonder twijfel is het knap dat je door de week helemaal niets drinkt, maar waarom dan zoveel in het weekend?

Is dat toch iets dwangmatigs dan?

MOET je van jezelf?

In ieder geval welkom terug hier Knuf.

En ik ga even heel snel aan de slag met koffie en opgeklopte melk, eitje, jus d'orange warme broodjes en zo voor Snoep... dat heeft ze dus wel verdiend.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun:

van het keukenraam tot de eettafel...

:sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun:

Deze van de schuifdeur tot de eettafel.

:sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun:

Deze van de haldeur tot de eettafel

:sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun::rose::heart::):present::):heart::rose::sun:

En deze van het smalle raampje tot de eettafel.

Nou, ziet er helemaal mooi uit nu. Koffie is ook bijna klaar, tafel gedekt inmiddels......

Snoep: je hebt het verdiend..... :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hei yvonne,

Ik was net richting bed en keek hier nog even..

Danke voor je respons, Ik voel me niet goed bij wiebelig en daarom neem ik dan een water-pauze tot dat wiebelig gevoel weer weg is en ja, daarna drink ik weer alco... Niet goed, hé? Ik heb geen moeite om niks te drinken door de week maar wel moeite om te stoppen met alco als ik eraan begin... Maar van zodra ik dat wiebelig gevoel heb drink ik water tot het weg is en ik weer alco kan drinken... Goh, met het nu te typen besef ik wel dat zelfs dat niet goed is?? En daar ben ik dus al zo'n 5 jaar mee bezig, met mezelf constant in vraag stellen.. waarom doe ik dat? wat is goed, niet goed? Hoe moet ik verder? welke oplossing is het beste?...enz....

Dus ja, nu ben ik héél eerlijk tegenover mezelf én tegenover jullie!!!

Maar nu ga ik écht wel nog wat proberen te slapen want binnen zo'n 3u is de eerste van mijn 4 kinderen wakker!!

Tata, enne bedankt yvonne!!

Dikke knuf van knuffie!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf... je weet het antwoord dus al he? ;)

Nu eerst lekker nog een paar uur slapen...

Ik ga zo langzamerhand de douche maar eens opzoeken, moet vroeg beginnen vandaag.

Denk dat dit de eerste dag gaat worden waarop ik echt met donker van huis ga en ook met donker weer thuis kom :(

Nog maar een paar weken en dan hebben we de kortste dag alweer gehad:D

Vond het gisteren trouwens echt koud, had zere vingers van de kou na het boodschappendoen... Ga mijn handschoenen maar weer eens opdiepen.

Maar eerst..... douchen Von... wegwezen nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,

Knuffie,

Waar het denk om gaat is controle.

Dronken worden, of wiebelig is niet erg als je dat wil.

Maar wordt je het toch, terwijl je hebt afgesproken met jezelf dat je het niet wil, dan is er wat aan de hand.

Ik heb het idee dat je toch een vorm van controle hebt door even water te gaan drinken, als je wiebelig wordt. Dat kwam in mij niet op.

Maar het belangrijkste is hoe je je er bij voelt. En de dagen erna.

En nu snel weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...