AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Niet opgeven Bor, het gevoel gaat weer voorbij, ik weet wat het is hoor Van welke muziek hou je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 En je kunt het WEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Lastig?Lastig?Lastig?Lastig?Lastig? Ja hoor ik vind het zooooo vervelend om met je te praten:D Waar is Borretje? Tuurlijk vind ik je niet lastig ik ben er voor jou, vergeet dat even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Metallica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Vind je dat wat Bor? of wil je wat steviger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Dat doet drank Bor:heart: althans wat er van over is, het blijft knagen aan je en als het niet knaagt soms dan bedenkt het wel een ander slim plannetje waar je dan ineens niet op verdacht bent. Laat het dan maar even knagen Bor je weet waar je het voor doet. Een beter lijf zonder drank toch en je bent zo sterk dat je dat zelf soms niet in de gaten hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: borretjeWacht ff..quote> Ja hoor ik was toch aan het tiepen, dan kan ik uren wachten op je hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Bor ik was zonet meteen uitgelogd om wat te eten en lees je nu wat vervelend dat ik niet nog even had terug gekeken maar wat AR zegt, je weet waar je het allemaal voor doet en je gaat zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hoop dat je nu wat afleiding al hebt gevonden met muziek draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Borretje, ik kende het niet, maar wat een goede tekst en ik snap je:heart: Lief je hoeft niet eens zo hard te vechten, je Wilt het niet, dat is veel meer kracht dan het vechten tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 We nemen vandaag de eerste niet Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Borretje, is het trek of iets niet willen voelen? Dat zijn 2 verschillende dingen. Vanmiddag moest ik iets doen wat voor mij heel erg confronterend was. Ik heb het gedaan, ik wilde er eigenlijk niet zijn het niet meemaken en ook eigenlijk helemaal niet doen. Qua inhoud kan ik er niets over schrijven maar het was voor mij een grote stap. Nu een paar uur later, realiseer ik mij dat het werkelijk niets zou uitmaken als ik zou gaan drinken. Ik ben het aangegaan heb het doorvoeld, laat ik het zo maar noemen. Trek had ik en heb ik niet gehad, wel zoals ik hierboven al schreef het niet willen meemaken. Dat is wat anders dan trek, voor mij is dat langzaamaan leren niet alles meer uit de weg te gaan. De situatie aan durven gaan, hoe onwennig dat ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 is er een oorzaak Borrie waarom je die behoefte nu ineens hebt? Lichamelijk ben je nu overigens helemaal niet meer afhankelijk het is nu puur ik het bolletje. Wil je ff helemaal van de wereld zijn dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goedeavond allemaal, Alles goed met jullie? Gaat het alweer wat beter Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Goeie avond Rapi. Heb je vandaag weer hard gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hoi Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Borretje ik ben er nog voor je hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Hai Bol, Ja, wel hard gewerkt, maar lekker al om 16.00 klaar, dus nog even tijd voor de boodschappen. Vanavond even op bezoek bij LATex, die was doodziek geworden van de griepprik (tenminste, dat denkt hij) Met jou ook alles goed Bol? Zal nu wel niet zoveel werk meer zijn in de tuin denk ik he. Was je vijvertje bevroren vanochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Thats the spirit Bor! Hoi Albert, zag je nu pas:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Volgens mij is Borretje:heart: terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Ga even met m'n voeten in een voetenbad zitten. Slaap ik lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Originally posted by: rapilosGa even met m'n voeten in een voetenbad zitten.Slaap ik lekker straksquote> Niet je voetenbad in bed Rapilos;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 november 2011 Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Borretje, we are the champions. Niet zo vechten Borretje! Je wilt het toch niet, dus loslaten. Het kan niet meer Borretje. Het is over en uit. Niet in blijven hangen. Weet je nog... een beetje meebuigen hè. Anders knapt de boel. Als bamboe in de wind meebuigen Borretje. Je hebt de keuze gemaakt om te stoppen, dat is echt niet altijd leuk. Maar je kan er redelijk eenvoudig of ploeterend doorheen. Loslaten en 'gewoon' doorleven, maar dan alcoholvrij. Gaan met die banaan. Hoppa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden