Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 november 2011

Marc

Aanbevolen berichten

Dag lieve mensen,

Ben al die tijd ingelogd gebleven omdat ik nog even wilde melden hoe vanavond gegaan is met de visite die wel (meer) drinkt. Heb nu net even bijgelezen, jammer dat ik zo slecht ben ik moppen onthouden, maar ga ze snel zo vertellen aan mijn lief :) En morgen ga ik een haiku proberen te maken.

Het is gelukt! Thee en thee en thee.......Twee hele kleine glaasjes wijn gedronken (mag je dat hier zeggen?! :huh:) En lekker gegeten....

Lytse, ik kom morgen terug op je PB hoor! Hartstikke leuk! Nu is het laat, nog even met lief voor de buis, iedereen is net weg. Even "zennen". En daarna het goede voorbeeld hier volgen en lekker met een helder hoofd gaan slapen..

PS klinkt goed bier rose 0%. Is dat lekker? Gewoon bier vind ik niet echt lekker....

Slaap lekker allemaal en tot morgen! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 403
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gister en vandaag nog 's even rustig nagelezen. Je krijgt niet alles mee, maar de strekking is wel duidelijk.

Vooropgesteld: ik ben zeker begaan met Mar, ze kan 'n erg leuke meid zijn. Maar ook niet, blijkt. Blijkt wat mij betreft al langer trouwens. Niets menselijks is ook haar vreemd.

De ban lijkt me volledig terecht. Pappen en nathouden gaat niet meer helpen. Dit pad leidt tot niets.

Mar, als je meeleest, wat ik wel denk: get your act together. You're heading for a fall!

Je weet het met 'n slok op allemaal zo goed (zeker herkenbaar, hoor), maar je zit in de neerwaartse spiraal, meid! En je kunt 't beter zelf doen, zelf er uit breken. Dat kun je, heb je al bewezen. Alles beter dan 'n gedwongen opname of erger. Want die kant gaat het volgens mij wel uit. Jij kunt dat voorkomen, alleen jij. Ik laat je los.

My 2 cents, zou Water zeggen. En ik ben er eigenlijk ook wel over uitgepraat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...