fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Waarom drinken muizen geen alcohol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Neeeeeeeee Ze zijn bang van de kater flauwke he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 haha. het kan allebei natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik kwam effe slaapwellekes zeggen Hou je sterk bor Je doet het heel knap Jootje . Moet niet gemakkelijk zijn geweest voor je maar kijk es aan...je doet het toch maar. Echt heel goed van je! Slaapwel kippetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Lieve Lytste Op de valreep :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk kwam effe slaapwellekes zeggenHou je sterk bor Je doet het heel knap Jootje . Moet niet gemakkelijk zijn geweest voor je maar kijk es aan...je doet het toch maar. Echt heel goed van je! Slaapwel kippetjesquote> dank je wel fleur en weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: Jootjehallo, is er nog iemand?Hee Jootje,Ik ben er, maar was druk aan het bijlezen. Verveel je je?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Lieve frummels, Ik ben te moe om terug te lezen. Doe ik morgen wel. Ben voor het eerst sinds 18 jaar naar een concert geweest van mijn ex. Heb hen en zijn vrouw gesproken. Ook Jan Vayne, die heeft voor ons goede plaatsen geregeld. Dat is echt een ondeugende schat. Voor nu weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Stuiteren Bor? Is er een speciale aanleiding? Die kamillethee van Jootje is wel rustgevend geloof ik. Knuffel voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: Lytse Originally posted by: Jootjehallo, is er nog iemand?Hee Jootje,Ik ben er, maar was druk aan het bijlezen. Verveel je je?Lytse.quote> Ja beetje wel, ik wou maar naar bed gaan. Heb een rotdag gehad.Nik meer op tv. enzenz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hoi Fleurie, Ik zie je nog net. Zijn jullie goed geslaagd met winkelen? Failliet? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Maar Jootje, Je mag trots op jezelf zijn, want je hebt het toch weer droog gehouden! Dan kan je tenminste met een tevreden gevoel naar bed. Bloemetje voor jou. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ooit word ik matig maar eerst gaat nu nog mijn bonbondoosje leeg (mijn haikuhuiswerk voor donderdag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Madelief, Je lampje brandt nog. Welterusten en fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Was het moeilijk je ex met zijn vrouw te zien? Die Jan Vayne lijkt me een stuk. Als hij dan ook nog aardig en leuk is .... Het huwelijk maakt niet blind natuurlijk. Welterusten hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ja dat wel. Dank je wel. Maar als ik geen refusal had geslikt was het zeker fout gegaan, en daar baal ik van. Ik wil niet afhankelijk zijn van zo'n stom pilletje. Ik wil het zelf kunnen, maar merk dat ik het gewoonniet kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 zij schrijft elke dag en als het lukt ik haar ook forumverslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Beste frummers, ik ga ook maar aanstalten maken (wat een raar woord eigenlijk) om naar bed te gaan. Beterschap voor alle zieken, speciaal voor Ya met haar zware longontsteking. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 maak er een haiku van Bor 3 regels 5, 7 en 5 lettergrepen en de laatste regel zit een onverwachte of humoristische draai gewoon ff oefenen verassende resultaten soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik ga ook slapen, weltrusten allemaal. En een goede nacht toegewenst. Jootje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jootjer niet zo negatief je bent niet afhankelijk van dat pilletje je gebruikt dat pilletje als een gereedschap om ADB te worden zolang je dat gereedschap nodig hebt daar is het voor en jij bent regisseur over je niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 huh wat Bor niet goed uitgelegd ikke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Het is waar. Maar voel me soms zo'n looser. Maar nu ga ik echt mijn bedje opzoeken. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik was aan mn huiswerk bezig Bor en dacht ik zet jou aan het werk:D een haiku is een japanse schrijfvorm van 3 regels en je telt de lettergrepen 1e zin: 5 2e zin: 7 3e zin weer 5 (en die heeft een onverwachte wending) snappie flappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 12 heit de klok dit kippetje gaat op stok slaapwel ben een beetje melig:lips::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 das waar han nog een mopje dan (sorry Fleur) 3 belgen melden op een Spaans politiebureau de vermissing van hun Hollandse vriend en moeten hem beschrijven. Hij heeft zwart haar zegt de een. Dat heeft iedereen in Spanje dus iets specifieker graag. Hij heeft 3 l*llen zegt een ander heel behulpzaam. Kijk daar hebben we wat aan, maar hoe weet U dat eigenlijk? Nou, toen we vanmorgen in de eetzaal kwamen zei de ober; daar heb je die Hollander met die 3 l*llen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden