Beate Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoi Jane, ja ben er weer even. t Gaat goed met me. Depressie ook over. Gaat vaak samen met drank. Sta helemaal droog al 10 maanden. Hoe is t bij jou? druk met je werk ook nog? trusten. Carmen, harde taal spreek je. Nou ja, je zal wel weten wat je zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ik ben bang dat carmen juist niet weet wat ze zegt. Maar het zegt meer over haar dan over Wijfie. ik log zo uit, heb hier geen zin in welterusten mensen en breng hier wat je zelf ook zou willen krijgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Je hebt gelijk Jane. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 * verwijderd door de moderator. Carmen, we pompen hier mensen niet de goot in. Dit maakt me furieus. Hannah ongenuanceerd nabrullen brengt niemand verder. Ook ik ben een dierenvriend, maar soms liggen dingen moeilijker dan men denkt. Bovendien weet je er nauwelijks iets van af. Ken je de toedracht, het hoe en waarom? Ben jij volmaakt? Je drankgebruik lijkt me voldoende om je mee bezig te houden. Pissig maakt me dit. Wijffie is reeds voldoende gekwetst. O zo makkelijk, om uit een gevoel eigen machteloosheid, mensen neer te sabelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Wat is het weer leuk hier! Carmen, volgens haar onderschrift al sinds 5-10-2011 op de lijst, weet natuurlijk van de hoed en de rand. Mensen die op horen zeggen afgaan, bah! Er is iemand die haar zin heeft, lekker iemand afbranden. Ik ga maar ff wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: SoothePissig maakt me dit.Wijffie is reeds voldoende gekwetst.O zo makkelijk, om uit een gevoel eigen machteloosheid,mensen neer te sabelen.quote> Helemaal eens, Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Haddock trusten. Lees een andere keer wel bij. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 En Beate ook trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Pitze ouwe. M'n laatste naggie, doeoeg. Lijsters, slaapze. Ook de wijze Jane. De olle sok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden