Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Openbaar of gesloten, dat verandert niets aan wat er gebeurde of zo weer kan gebeuren Wijfie. Ik heb het gevoel dat je om de hete brij heendraait als ik eerlijk ben. Maar dat is iets wat jij met jezelf zult moeten uitknobbelen. Prima, klopt half... ik woon inderdaad in Friesland al jaaaaaaaaren, maar ben afkomstig uit de randstad. Ennu... neen, (nog) geen kleinkinderen. Maar wat is kan komen he? We wachten het maar rustig af Ik ga nu ook afsluiten. Nog even een theetje op de bank en op tijd het bedje in. Trusten voor iedereen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Inderdaad Wijfie ik vind het ook een rotsmoes. Jij en alleen jij besluit om te gaan drinken. Om "JA"te zeggen tegen dat glas. Er is helemaal niemand die tegen jou gezegd heeft "Joh ik wil dat je nu gaat drinken. Dat is alleen jouw verantwoordelijkheid niet die van Hannah die dingen naar jou geschreven heeft. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar al is het nog zo hard aangekomen, dan is dat nog geen rede. Ik hoop dat je je kunt herpakken en weer probeerd om adb. te worden. En gewoon weer terug komt op het forum. Dan heb ik respect voor je. Nu vlucht je weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Yvonne, Ik overleef het wel hoor. Vier lekker kerst met de kids, en familie. Ben ook al uitgenodigd bij de kleinkids op de sintavond. En met oudjaar een keertje alleen, zou ik niet eens zo erg vinden. Maak ik het toch gezellig voor mezelf, en er zijn dan ook altijd leuke t.v. programma's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Lekker kan dat zijn hé Priem, een soort coconnetjesgevoel. Ik voel me dan altijd heel veilig bij mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Primula@ Bol:Wat ben je toch een lieverd!Sorry hoor, maar voor nu koester ik ook een beetje mijn oester-gevoel!quote> Ja dat is Tante Bolll zekers Maar in lekker water gaan oesters toch open en dan relaxen ze en komen ze tot rust , als het goed is dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Die staat Draak qua de picknick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Rapi, voor je het weet zijn die weken misschien wel om zeker als jullie ook heel veel gaan mailen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Punt uit! Ik zou zo graag voor je wensen Marieke dat jij de weg naar een leven zonder drank weer zou vinden. Je hebt het eerder gedaan. En je dronk niet, je keek met een zonniger bril naar jezelf en de wereld om je heen. Dat ervaar ik nu niet zo vaak zo. Het gaat regelmatig mis op de vrijdag en toch blijf je doen wat je gewend bent. Jammer. Jij hebt je eigen leven in je hand. Niemand anders, JIJ. Alcoholisme is geen schande, geen karakterding, het is een ziekte, zo je wilt, een allergie. Aan de gevolgen kan ik wel iets doen. Dat kon jij en dat kan jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Slaap lekker Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En Wijfie, ik heb niet alles teruggelezen. Dus daar kan ik niets over zeggen en dat is ook niet nodig. Misschien heeft iemand je gekwets, dat kan. En dat dat je pijn doet is dan ook begrijpelijk maar ja....shit happens zeggen ze dan. Is niet leuk maar de wereld draait wel door toch? Dus kies je voor de gemakkelijke weg. En ik begrijp dat, been there, done that. Heus ik snap dat wel. Ik zou het zo mooi voor je vinden als je de angst onder ogen durft zien en alles nuchter aangaat. Het is te doen Mmmmmtje echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: ShahireDie staat Draak qua de picknick quote> Met eiges gemaaktje broodjes? Wie maakte die hier nou s'ochtends? Was Vonneke dat niet? Ik wil ook wel komen piknikken hoor. Heb ik nog nooit gedaan. Zal ik dan voor de kof zorgen?Mag Pukkel mee dan? Draak de fretjes, en z'n grote lobussen o o wat zullen we genieten zeg. Heb één keer in m'n leven een fretje geaaid, was tof mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Wow, lieve mensen!!!! Ben veilig aangekomen in Twente, log gelijk in om dat te melden, en nu zie ik van alles langskomen ......... Doe elkaar dat nu toch niet aan, please.... Je doet elkaar pijn en voor anderen is het niet leuk om te lezen. We horen hier toch er voor elkaar te zijn? Of zie ik dat verkeerd en zeg ik iets verkeerd...? Ik bedoel niemand in het bijzonder, voor alle duidelijkheid... Ik ben nieuw en heb vrijdag niet gevolgd en ook niet terug kunnen lezen. Ik ken de verhoudingen onderling ook niet. Maar ik vind hier troost, een virtuele "veiligheid", en heel veel medeleven. Kunnen we met z'n allen proberen dat zo te houden? Voor alle gekwetste gevoelens. En nu zand erover, diep ademhalen en doorgaan... Kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hallo allemaal, ik zeg eerlijk, heb nauwelijks iets terug gelezen en ik heb getwijfeld, maar ik spring toch even tussen jullie gesprekken in om te zeggen dat ik in het 'hol van de leeuw' ben geweest. Na 2 wkn hield ik het niet meer uit en ben naar mijn stamkroeg gegaan. Het was niet zo druk, maar toch. Ik bestelde een cola light en er kwam opeens een vreemde soort rust over mij heen. Fantastisch ik voelde mij zo sterk vandaag. Ik bestelde een cola, een spa en weer een cola. Zegt de barkeeper, hoho Topper, we gaan niet van alles door elkaar drinken hè !! Geniaal, ik heb zo gelachen. Ik ben echt trots op mezelf. Ik weet het is euforie, maar ik bekijk het met de dag. En dit voelt zo waanzinnig goed, dat ik het wilde delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Beertje, fijn dat je goed bent aangekomen, hier is het eenen al mist!! Luitjes, nog fijne avond ik ga afsluiten tot next time Zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Topper, wat top!!! Je mag heel erg trots op jezelf zijn. En die opmerking van de barkeeper is idd precies de goeie Voor je prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nog even voor jou Topper :present::present: fijn dat het zo goed voelde, gaat alleen nog maar beter voelen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 bedankt Shahire En beertje, ik zie dat jij ook nieuw bent, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Dank je Sha.... Ik had iemand met 45 km/uur voor me op een N weg, dus veel harder kon ik ook niet Maar ook geen behoefte aan hoor, langzaam kom je er ook, toch? Gunst lijkt wel op waarom ik hier ben Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Topperbedankt Shahire En beertje, ik zie dat jij ook nieuw bent, hoe gaat het met jou?quote> Goede vraag Topper.Ik ben hier sinds de 10e en wil minderen. Voorlopig wacht ik nog op mijn begeleider en dat vind ik ondertussen wel lang duren. Maar ik ga niet balen en ben ondertussen zelf begonnen.Ik houd trouw mijn schrift bij en registreer wat me wel en niet een glas doet pakken. Dat is al een hele openbaring. En het helpt. Op dit moment zou ik bijna toe zijn aan de 2e fles, nu heb ik een 2e glas nog niet eens ingeschonken. En het voelt met de dag minder als een gevecht. Dat deed het vorige week nog wel.....En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Topper, ik ken mijn eerste droog kroegbezoek. Ja dat is een megaoverwinning. Niet te euforisch hè. Laat ik zeggen blijdschap met een hoge dosis waakzaamheid. Volgende keer kan het weer lastiger zijn, ook dan scherp blijven. Maar dit is mooi te horen. Weer eens wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Wijfie, wat ben ik blij met je reactie.... Ik heb je sinds ik hier ben gelezen en vond je altijd zo sterk overkomen. Volgens mij ben je dat ook. Blijf je gewoon hier komen? PS Op mijn weg viel de mist wel mee, maar ik begrijp de angst van andere automobilisten wel, dus ik heb me niet opgewonden. Heeft toch geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Beste mensen, ik ga weer afsluiten voor vandaag. Beertje, fijn, dat je goed bent aangekomen. Gevaarlijk hoor, die mist! Topper, Harstikke leuk voor je. You did it !!! Verder, welterusten alvast allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tuurlijk altijd welkom en ruimte genoeg hier, anders stuur ik ze het enge bos in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Truste Rapi, slaap lekker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: wijfieBeertje, ik kan jullie eigenlijk niet missen Blijf dus gewoom komen.Het meerendeel hier is me lief!quote> Yes!!!!! Zo mag ik het horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden