snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 nee bor..lijkt wel zo ..maar dat is maar schijn hoor wordt altijd een stuk drukker als ik niks kan doen voel me beroerd en ontzettend moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 lig al drie dagen onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 morgen moet het over zijn..school begint dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Heb je niet iemand anders die voor jou naar die school kan Snoepie? Riskant zo hoor, zeker als je al niet lekker bent. Bor. wanneer ga jij weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 nee niet echt..het is vlakbij maar er ligt een gevaarlijke drukke weg tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Als Sha er nou toch is met die soep?? Sha??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 komt door de mist jane..ze kan het niet meer vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 is Sha de mist in gegaan vandaag nee toch ze had nog wel Refu geslikt Sha pas je op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ja het is een eigenwijsje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 nee bor,,mensen doen niet meer zoveel voor elkaar dan moet je echt op apen gapen liggen en heb ook niet zoveel contacten op dat vlak en de meesten wonen aan de overkant juist gaat wel lukken hoor..is maar een klein griepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: borretje Originally posted by: jane4is Sha de mist in gegaan vandaagnee tochze had nog wel Refu gesliktSha pas je op?quote> Nu ga ik dus teruglezen.quote> bor is een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Rustigaan lieve Bor. Je niet druk gaan maken als je helemaal nog niets weet. Dat geeft alleen maar spanningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 t was de bedoeling dat Sha hapte bor, maar die is al Florence Nightingale aan het spelen dus, voor Snoep. Kun je haar zo wel even binnen laten Snoep? t is nogal koud buiten zie je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ik moet er helaas zelf ook nog door door die kou avonddienstje draaien fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 tot 20.00 is de deur open..jane anders gaat ze maar weer terug vraag me toch af wat jij voor werk doet jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: jane4is Sha de mist in gegaan vandaagnee tochze had nog wel Refu gesliktSha pas je op?quote> wees maar niet bang hoorik hoef niet te drinken en ik wil niet drinkenEN....ik weet wat ik slik!! dus geen drupje alco in mijn buurt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 bor....eerst zorgen dat het met jezelf goed gaat dan kan jer er beter voor een ander zijn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 lieverds, ik ben gisteren aan de refusal begonnen dus geen nood hoor heb de bijsluiter heel goed gelezen, het is geen paracetemolletje!! Snoep, zat ik net op de fiets met een bak soep in mijn fietsmandje werd ik aangehouden, mijn licht deed het niet moest ik terug naar huis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 sha:angry:...smoesjes..lekke band..stofzuigen..licht kapot hoop dat je flinke prent heb gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En Sha. een leuke politie? Heb je niet gevraagd of hij niet ff mee naar huis kan gaan om je licht te maken. Had jij hem toch in ruil voor een dienst een paar snoepies kunnen geven? Ik bedoel dus niet ons Snoepie hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ja en die mag jij betalen want als jij niet ziek zou zijn had ik niet naar je toe hoeven fietsen met soep in mijn mandje dochter net thuis van een 'ouwe tuttenbeurs' (vind ik) meteen alle verkooppraatjes net te horen gekregen ze had een pan gekocht waar je zelfs in kon bakken helemaal te blij want ze heeft nog geen oven ik blij ook met de verkooppraatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Je moest eens weten tante Bol hoeveel leuke agenten hier, ze zijn nog net niet te paard langs geweest, wil ik ook graag zo houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Bor, fijn te lezen dat het vanmiddag fijn was bij je zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden