Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: snoepjeoh laat ze dan maar eens een tijdje hier logerenquote> Volgens mij schreef je net zelf dit Snoeperderpoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: snoepjevolgens mijn lijkt ze op der moeder..hang ook heel de dag in de zetel;)quote> Tjee zeg, ben ik even doen wat ik eigenlijk moest doen, i.p.v. flauwekullen hier... Fleur en Snoep, blijven jullie wel lief voor elkaar? Of is dit een vorm van liefde die mij nog niet helemaal bekend is, maar waar ik wel een idee bij krijg zo ondertussen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: jane4Snoep, je hebt weer aardig wat praatsvoor een zieke.quote> ja vind je het gek als je al drie dagen in bed ligt..wordt je vervelend van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Beertje, die kunnen zo klef zijn dat ze bijna zelf aan het toetsenbord zitten vast geplakt maar ze zijn allebei wel lief hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: ShahireBeertje, die kunnen zo klef zijn dat ze bijna zelf aan het toetsenbord zitten vast geplakt maar ze zijn allebei wel lief hoorquote> Ik vermoedde al zoiets............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 beertje is allemaal echte liefde hier:heart: sha met zachte hand richt ik kinderen af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ja, dat begon al tot me door te dringen. En nee, dat is niet sarcastisch bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ik ben ook echt blij met mijn 8 dagen en ik had het denk ik niet gered zonder jullie steun! Ben ook superblij met dit forum. De hulp maar ook de humor, het voelt dat je kan zijn wie je bent. Tegen niemand kan ik zo open zijn over mijn verslaving. Jootje, dat is wel heel naar. Maar ga toch je eigen leven leiden, je bent het zo waard. En je bent hartstikke sterk. Moet je kijken hoe ver je nu bent, ondanks dat je ex weg is. Voor iedereen een dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jeeej Jessy! Leuk he? Een knuf voor jou terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En Jootje, Je schrijft het prima en heel openhartig van je af. Dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: JessyHier gaat het goed, vandaag dag 8 alcoholvrij, yessssssyyyyyZou ik eigenlijk niet mogen kunnen heeen quote veranderen,maar kon het toch niet laten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En nu ga ik ook nog proberen dat filmpje van Ya door te sturen naar een volleymaatje ik had er zo'n schik van om het te vertellen en ja dan worden mensen nieuwsgierig he. ben er ff mee bezig waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Beertje en Kate lips; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Probeer ik een smiley, bijna gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Komt wel Jessy Op mijn pc werd ik er ineens uit gegooid mensen, dus nu even via een andere manier. Maar ik moet nu toch hier afsluiten even. Eten en dan naar Twente rijden. Hoop om uiterlijk half negen me weer te kunnen melden..... Doeg, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jessy, 8 dagen helemaal toppie :light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 tot later Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoi Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hohoi, ik ben de stille afwezige vandaag. Vanochtend naar de HA post geweest, middenoorontsteking. Dus is zit en week aan de AB, kan me niet schelen als de pijn maar weggaat. Ik duik ook meteen mijn bed weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 hey bor beterschap tina ik praat toch voor twee vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 sterkte Tina en beterschap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tina beterschap ik hoop dat de pijn snel over gaat want middenoorontsteking kan zeer pijnlijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Mmmmmm zit hier heerlijk aan een beenhammetje en wortel-erwtjes met aard.puree. Godszalig lekker zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 het word bij mij vandaag maar weer een uitsmijter;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Oei Tinus toch. Dat kan knap zeer doen zeg. Hoop dat je er gauw vanaf bent, en dat het slapen een beetje gaat vannacht. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden